Βαθμολογία μαθητών: Αξιολόγηση στην εποχή της webex
Γράφει ο Κωνσταντίνος Διαμαντής, δάσκαλος, με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή

Και αισίως έφτασε η ώρα που κάθε εκπαίδευτικός καλείται να αξιολογήσει τους μαθητές του, με βάση τις «επιδόσεις» τους κατά τη διάρκεια της δια ζώσης διδασκαλίας, αλλά και ενός μήνα τηλεκπαίδευσης.

Το βασανιστικό –δεν ξέρω για πόσους- ερώτημα είναι πώς θα αξιολογηθεί με ενιαίο, δίκαιο και αντικειμενικό  τρόπο μια ομάδα μαθητών εκ των οποίων:

άλλοι παρακολουθούν με υπολογιστή, άλλοι με tablet και άλλοι με κινητό τηλέφωνο, για να μην αναφέρουμε αυτούς που ακούν από σταθερό τηλέφωνο. Άλλοι έχουν γρήγορες συνδέσεις και άλλοι μετά βίας μπορούν να παρακολουθήσουν. Άλλοι έχουν δίπλα τους έναν γονιό που ξέρει από υπολογιστές, άλλοι έχουν δίπλα τους κάποιον που ιδρώνει μόνο που βλέπει μηχάνημα και άλλοι παλεύουν μόνοι τους. Άλλοι έχουν βοήθεια στο σπίτι, από γονείς, αδέρφια, ιδιαίτερα μαθήματα και άλλοι όχι. Τέλος κάποιοι δεν έχουν παρακολουθήσει σχεδόν –ή εντελώς- καμία ώρα, για διάφορους λόγους, όχι πάντως από αδιαφορία.

Άραγε, αυτοί που σε κεντρικό επίπεδο σχεδιάζουν τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνει χώρα η εκπαιδευτική διαδικασία αυτή την εποχή αναλογίζονται πόσο μακριά από κάθε έννοια παιδαγωγικής ηθικής είναι η βαθμολόγηση μαθητών για το πρώτο τρίμηνο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης; Και αφού το Υπουργείο Παιδείας δεν φαίνεται να συμμερίζεται αυτού του είδους τον προβληματισμό, παρά μόνον το απασχολεί ο τρόπος με τον οποίο η βαθμολογία θα κοινοποιηθεί στους γονείς, μήπως θα ήταν καλό  οι εκπαιδευτικοί να βαθμολογήσουν με Άριστα-10 όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά; 

Και όταν με το καλό επιστρέψουμε στις τάξεις, να βρεθεί ο τρόπος να αποτιμηθεί η συμμετοχή, τα προβλήματα, οι κόποι και οι ανταμοιβές της περιόδου αυτής, σε επαφή με τα παιδιά και τους γονείς-κηδεμόνες τους και σε συνεργασία όλων των εκπαιδευτικών.

Για μένα οτιδήποτε άλλο θέτει υπό αμφισβήτηση τις αρχές που πρέπει να διέπουν το σχολείο.

 

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Σχολεία - Τζανάκης: Οι 600 ασυμπτωματικοί θα είχαν δώσει μέχρι 12.000 κρούσματα

Εμβολιασμός εκπαιδευτικών: Ανοίγει η πλατφόρμα στις 21 Απριλίου

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

ΟΛΜΕ: Απεργία-αποχή από τη ζωντανή αναμετάδοση μαθήματος
ΟΛΜΕ: Απεργία-αποχή από ζωντανή αναμετάδοση μαθήματος και τηλεκπαίδευση σε κατειλημμένα σχολεία
Απεργία-αποχή από τη ζωντανή αναμετάδοση μαθήματος και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία - Στήριξη από την ΑΔΕΔΥ και εξώδικα σε...
ΟΛΜΕ: Απεργία-αποχή από τη ζωντανή αναμετάδοση μαθήματος
Κατερίνη: Καταγγελία για ξυλοδαρμό πατέρα και γιου από αστυνομικούς
Κατερίνη: Καταγγελία για ξυλοδαρμό πατέρα και γιου από αστυνομικούς
Καταγγελία για τον άγριο ξυλοδαρμό πατέρα και γιου από αστυνομικούς έξω από γήπεδο σε χωριό της Κατερίνης - Στο νοσοκομείο με έμφραγμα ο 58χρονος -...
Κατερίνη: Καταγγελία για ξυλοδαρμό πατέρα και γιου από αστυνομικούς
Κρήτη: Σάλος για την εκδήλωση τιμής στους πεσόντες ναζί αλεξιπτωτιστές
Κρήτη: Σάλος για την εκδήλωση τιμής στους πεσόντες ναζί αλεξιπτωτιστές
Σάλος έχει προκληθεί για την εκδήλωση τιμής στους πεσόντες ναζί αλεξιπτωτιστές που εισέβαλαν στην Κρήτη το 1941 - «Κατέβηκε» η εκδήλωση από την...
Κρήτη: Σάλος για την εκδήλωση τιμής στους πεσόντες ναζί αλεξιπτωτιστές