Β.Παληγιάννης: Τι συζητήθηκε στο ΚΥΣΠΕ - Γ' φάση αποσπάσεων
Ενημέρωση για την Γ΄ φάση αποσπάσεων – Εισηγήσεις Κ.Υ.Σ.Π.Ε. από τον αιρετό Βασίλη Παληγιάννη

Συνεδρίασε την Τρίτη 15-9-2020 και την Τετάρτη 16-9-2020 το Κ.Υ.Σ.Π.Ε. και εισηγήθηκε :

  1. Θετικά για 11 αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε..
  2. Θετικά για όλες τις αιτήσεις ανάκλησης αποσπάσεων.
  3. Θετικά την απόσπαση συναδέλφων που ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες αποσπάσεων.
  4. Θετικά την απόσπαση συναδέλφων σε περιοχές όπου υπήρχαν λειτουργικά κενά.

Ένας ακόμα κύκλος αποσπάσεων ολοκληρώθηκε δίνοντας την ευκαιρία σε μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών να βρεθούν στον τόπο συμφερόντων τους.

Θυμίζω ότι στην Α΄ φάση το ποσοστό ικανοποίησης ήταν 89,05% όταν το 2019 ήταν 80,34%, το 2018 68,97%, το 2017 53,6% και το 2016 54%.

Η εξάντληση κάθε δυνατότητας ικανοποίησης αποσπάσεων ήταν επιβεβλημένη, αφού οι αποσπάσεις δίνουν τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να βρεθούν κοντά στις οικογένειές τους και ταυτόχρονα εξυπηρετούν την απρόσκοπτη λειτουργία του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Με την ευκαιρία αυτή οφείλω και μία απάντηση σε σχόλιο αγαπητού συναδέλφου στην προηγούμενη ανακοίνωσή μου για τις κατά προτεραιότητα αποσπάσεις εκλεγμένων μελών στα Δ.Σ. Συλλόγων Εκπαιδευτικών.

Οι συγκεκριμένες αποσπάσεις είναι καθ’ όλα νόμιμες με βάση :

  1. Τον Ν. 1264/82 άρθρα 16,17 και κυρίως το άρθρο 18
  2. Τον Ν. 1566/85 άρθρο 16 και τέλος
  3. Τον Ν. 3528/2007 άρθρο 47.

Σε ότι αφορά τη μη έγκριση από τη σημερινή πολιτική ηγεσία, φτάνει μόνο να αναφέρω πως το Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. και πέρυσι και φέτος στην Α΄ φάση των αποσπάσεων τις ενέταξε στις κατά προτεραιότητα και η πολιτική ηγεσία τις υπέγραψε. Επομένως δεν ισχύει ότι υπήρχε άρνηση από την πολιτική ηγεσία.

Αν κάποιοι λόγω ιδεοληψιών θέλησαν να συνεχίσουν τις πρακτικές περασμένων ετών καλύτερα να σιωπούν και όχι να προβαίνουν σε χαρακτηρισμούς γιατί εκτίθενται.

Αναμφισβήτητα στο ικρίωμα του λαϊκισμού και της δημιουργίας εντυπώσεων έχω σταθεί πολλές φορές από τότε που επέλεξα να μιλώ και να γράφω.

Το κεφάλι μου το κρατώ ψηλά και τη μέση μου ίσια, όρθια, πιστεύοντας πως ως πρώην Πρόεδρος της Δ.Ο.Ε. και ως αιρετός εκπρόσωπος στο Κ.Υ.Σ.Π.Ε. έχω ανταποκριθεί στο ρόλο μου και την αποστολή μου και με τη στάση μου, τη συμπεριφορά μου, τον αγώνα μου, τίμησα την εμπιστοσύνη των συναδέλφων.

Συνεχίζουμε, τόσο εγώ προσωπικά όσο και η παράταξη της Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. στην οποία ανήκω, την προσπάθειά για διαφάνεια, αξιοπιστία, ισονομία, αξιοκρατία για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού.   

Πάντα στη διάθεσή σας

Παληγιάννης Βασίλειος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 21/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σκύλος
Ο σκύλος σας τρώει τα κακά του; Δείτε γιατί συμβαίνει και πώς να το αντιμετωπίσετε
Παρόλο που ακούγεται ακατανόητο για τους ανθρώπους, για έναν σκύλο η κοπροφαγία μπορεί να έχει εξηγήσεις που ποικίλουν από απλή περιέργεια μέχρι...
Ο σκύλος σας τρώει τα κακά του; Δείτε γιατί συμβαίνει και πώς να το αντιμετωπίσετε
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 4.jpg
Πανελλαδικές 2025: Τι ισχύει για την προφορική εξέταση λόγω φυσικής αδυναμίας - Ποιοι υποψήφιοι τη δικαιούνται
Οδηγός υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες 2025 οι οποίοι θα εξεταστούν προφορικά
Πανελλαδικές 2025: Τι ισχύει για την προφορική εξέταση λόγω φυσικής αδυναμίας - Ποιοι υποψήφιοι τη δικαιούνται
πανελλαδικες
Πανελλαδικές 2025: Γιατί όλο και περισσότεροι υποψήφιοι στρέφονται στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο;
Ένας από τους βασικούς λόγους είναι ότι τα μαθήματά του 4ου Επιστημονικού Πεδίου είναι ευκολότερα από τα μαθήματα των άλλων Πεδίων, εκτός των...
Πανελλαδικές 2025: Γιατί όλο και περισσότεροι υποψήφιοι στρέφονται στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο;
daskala
«Δεν άντεξα άλλο»: Εκπαιδευτικός αποχωρεί από πρότυπο σχολείο καταγγέλλοντας στοχοποίηση, ψυχολογική βία και έμφυλη απαξίωση
«Έκλαιγα μέσα στο γραφείο του. Φώναζε, ούρλιαζε, με έδειχνε με το δάχτυλο. Μου έλεγε “κάτσε κάτω!”. Ένιωσα αβοήθητη, τρομαγμένη, απογυμνωμένη από...
«Δεν άντεξα άλλο»: Εκπαιδευτικός αποχωρεί από πρότυπο σχολείο καταγγέλλοντας στοχοποίηση, ψυχολογική βία και έμφυλη απαξίωση