ΚΕΣΥ Εύβοιας: Η λειτουργία των ΚΕΣΥ θέτει σε άμεσο κίνδυνο την υγεία των μαθητών με ειδικές ανάγκες, των γονέων και των εργαζομένων
Οι Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού του ΚΕΣΥ Ευβοίας εκφράζουν την αντίθεσή τους ως προς την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να συνεχιστούν να εκτελούνται όλες οι αρμοδιότητες των ΚΕΣΥ.

Αναρωτιόμαστε γιατί απαιτείται ακόμα από τα Κ.Ε.Σ.Υ να συνεχίσουν τις εκπαιδευτικές αξιολογήσεις, τη στιγμή που στο χώρο διενεργούνται αξιολογήσεις μαθητών με φυσική παρουσία, συνοδευόμενα από τους γονείς ή τους κηδεμόνες τους, διάρκειας 2,5 με 4 ώρες, με στενή επαφή μεταξύ των ατόμων που συμμετέχουν σε αυτές. Αξίζει να σημειωθεί ό,τι ο χώρος αναμονής μαθητών/τριων και των οικογενειών τους καθώς και οι χώροι των αξιολογήσεων δεν πληρούν σε κανένα επίπεδο τους κανόνες υγιεινής, βάσει σχετικών οδηγιών για την προστασία του πληθυσμού από τον κορωνοϊό COVID-19, θέτοντας αμφότερους, εξυπηρετούμενους και προσωπικό, σε απόλυτη έκθεση. Οι ενδιαφερόμενοι έρχονται από διαφορετικά γεωγραφικά μέρη και σχολεία του νομού, κάτι που ενέχει τον αυξημένο κίνδυνο όχι μόνο να μολυνθούν μέλη του ΚΕΣΥ, οι μαθητές και οι συνοδοί τους, αλλά (εάν αυτό συμβεί) και να μεταδοθεί/διασπαρθεί ο COVID-19 σε πολλά άτομα σε όλο τον νομό, ακυρώνοντας στην πράξη την προσπάθεια περιορισμού χάριν της οποίας γίνεται, μεταξύ άλλων, και η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων και τα υπόλοιπα έκτακτα αποτρεπτικά μέτρα που λαμβάνονται από την κυβέρνηση.

Εξαιτίας των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν στη χώρα και λαμβάνοντας υπόψη τα καθημερινά μέτρα περιορισμού των εξυπηρετούμενων ατόμων και των ωρών συναλλαγής με το κοινό, από τις υπόλοιπες δημόσιες υπηρεσίες (ΚΕΠΑ, ΟΑΕΔ, ΑΣΕΠ, ΟΠΕΚΑ, Δικαστήρια, ΥΠΑΙΘ κ.λπ.), καθώς και τη διακοπή λειτουργίας πολλών ιδιωτικών επιχειρήσεων (εστίασης, εμπορικών κέντρων, κέντρων διασκέδασης, κέντρων πολιτισμού κ.λπ.) εκτιμούμε ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου που τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά, είναι ανάγκη ν’ ανασταλούν οι εκπαιδευτικές αξιολογήσεις των μαθητών και να διατηρηθεί μόνο το διοικητικό του έργο.

Θεωρούμε ότι κανένας μαθητής ή γονέας/κηδεμόνας δεν πρέπει να προσέρχεται στο χώρο του Κ.Ε.Σ.Υ., θέτοντας σε κίνδυνο τον ίδιο, το προσωπικό που εργάζεται εκεί, καθώς και το οικογενειακό τους περιβάλλον

Ως εκ τούτου, θεωρούμε ότι σε σχέση με τη λειτουργία των ΚΕΣΥ θιγόμαστε από τα μέτρα της πολιτείας και επιφυλασσόμαστε των νόμιμων δικαιωμάτων μας καθώς μπαίνει σε άμεσο κίνδυνο η υγεία μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, των γονέων τους, των εργαζομένων και των οικογενειών τους.

Καλούμε τις Ομοσπονδίες Εκπαιδευτικών και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού να πάρουν άμεσα θέση.

Ζητάμε από την Πολιτεία και όλους τους αρμόδιους φορείς την υπεύθυνη και σοβαρή αντιμετώπιση του προβλήματος που έχει ανακύψει με άμεση αναπροσαρμογή της λειτουργίας των ΚΕΣΥ.

 

Το Εκπαιδευτικό και

Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό του ΚΕΣΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλα
"Όσο περνάνε οι μέρες βυθίζομαι στην κατάθλιψη": Η εξομολόγηση μίας αναπληρώτριας αποκαλύπτει το βάρος της καθημερινότητας
Η φωνή απόγνωσης μιας ολόκληρης κατηγορίας εκπαιδευτικών - Ένα μήνυμα που αποτυπώνει την πραγματικότητα
"Όσο περνάνε οι μέρες βυθίζομαι στην κατάθλιψη": Η εξομολόγηση μίας αναπληρώτριας αποκαλύπτει το βάρος της καθημερινότητας
Πανελλαδικές - πανελλήνιες εξετάσεις
Πανελλήνιες: Η συγκλονιστική ιστορία του μαθητή που έγραψε 19.340 μόρια
Πώς η επιμονή και η οργάνωση χάρισαν -στον 2ο χρόνο προσπάθειας- την μεγάλη επιτυχία στις πανελλαδικές εξετάσεις
Πανελλήνιες: Η συγκλονιστική ιστορία του μαθητή που έγραψε 19.340 μόρια
βιβλία
Γλωσσική συνύπαρξη πίσω από τα ονόματα - Ελληνικά επώνυμα με αλβανική καταγωγή
Μία γλωσσική συνύπαρξη αιώνων αποκαλύπτεται μέσα από καθημερινά ελληνικά επώνυμα που κρύβουν αλβανική καταγωγή
Γλωσσική συνύπαρξη πίσω από τα ονόματα - Ελληνικά επώνυμα με αλβανική καταγωγή