Οργανισμός Ανοικτών Τεχνολογιών: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία συνέδριο για την ηλεκτρονική μάθηση
Το Moodle είναι η πιο διαδεδομένη πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης ανοιχτού κώδικα και χρησιμοποιείται σήμερα από περισσότερους από 120 εκατομμύρια χρήστες.

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 3o Πανελλήνιο Συνέδριο MoodleMoot που διοργανώθηκε από τον Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών – ΕΕΛΛΑΚ, το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Κ.Η.Δ.) και την Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (Β.Κ.Π.) του ΑΠΘ, σε συνεργασία με φορείς εκπαίδευσης και ανάπτυξης, στις 27 & 28 Νοεμβρίου 2019 στην Κεντρική Βιβλιοθήκη του ΑΠΘ.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου πραγματοποιήθηκαν πάνω από 30 ομιλίες, παρουσιάσεις και εργαστήρια για το Moodle τις όποιες παρακολούθησαν περισσότεροι από 150 συμμετέχοντες.

Το Moodle είναι η πιο διαδεδομένη πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης ανοιχτού κώδικα και χρησιμοποιείται σήμερα από περισσότερους από 120 εκατομμύρια χρήστες. Πέρα από την εκτεταμένη χρήση του σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, το Moodle χρησιμοποιείται και από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως για την εκπαίδευση προσωπικού και υποστήριξη πελατών.

Κατά την διάρκεια του 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου MoodleMoot πραγματοποιήθηκαν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις για τη χρήση του Moodle στην Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και workshops σχετικά με ανάπτυξη εργαλείων για το Moodle. Ιδιαίτερο ενδιαφερον είχαν η ομιλία της Elisabeth Dalton (Research Analyst Moodle HQ’s) – Moodle Learning Analytics: Defining and Measuring «Quality Education», η παρουσίαση της Πανωραίας Σπηλιοπούλου (HEAL-Link Legal Advisor) για τα Δικαιώματα στο εκπαιδευτικό περιεχόμενο και οι παρουσιάσεις του Zvonko Martinovic, (University of Zagreb University Computing Centre -SRCE) “One Moodle installation for over 100 higher education institutions in Croatia “ και των Β. Κάλφα, Δ. Χαριδήμου & Α. Αγορογιάννη (ΑΠΘ) για τα εργαλεία ηλεκτρονικής μάθησης στο Α.Π.Θ.

Με τη διοργάνωση του ετήσιου θεσμού των MoodleMoot στην Ελλάδα στόχος της οργανωτικής επιτροπής είναι να δημιουργηθεί ενεργή κοινότητα χρηστών, προγραμματιστών και δημιουργών ανοιχτού εκπαιδευτικού περιεχομένου, η οποία θα μοιράζεται και θα προωθεί καλές πρακτικές ανάπτυξης και χρήσης του Moodle και των Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων στην εκπαίδευση καθώς και στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Όλες οι παρουσιάσεις και τα βίντεο από τις 2 ημέρες του συνεδρίου του συνεδρίου είναι διαθέσιμες στο https://moodlemoot.org/mootgr19/presentations-slides/

Ακόμα στο https://moodlemoot.org/mootgr19/workshops/ μπορείτε να δείτε τα βίντεο από τα εργαστήρια του moodlemoot, ενώ στο https://moodlemoot.org/mootgr19/photos είναι διαθέσιμες όλες οι φωτογραφίες από το συνέδριο.

Ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών - ΕΕΛΛΑΚ ιδρύθηκε το 2008, σήμερα αποτελείται από 35 Πανεπιστήμια, Ερευνητικά Κέντρα και κοινωφελείς φορείς. Ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών - ΕΕΛΛΑΚ έχει ως κύριο στόχο να συμβάλλει στην ανοιχτότητα και ειδικότερα στην προώθηση και ανάπτυξη των Ανοιχτών Προτύπων, του Ελεύθερου Λογισμικού, του Ανοιχτού Περιεχομένου, των Ανοιχτών Δεδομένων και των Τεχνολογιών Ανοιχτής Αρχιτεκτονικής στο χώρο της εκπαίδευσης, του δημόσιου τομέα και των επιχειρήσεων στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα φιλοδοξεί να αποτελέσει κέντρο γνώσης και πλατφόρμα διαλόγου για τις ανοιχτές τεχνολογίες. Ανάμεσα στους φορείς που συμμετέχουν στον Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών - ΕΕΛΛΑΚ είναι τα πιο πολλά ελληνικά Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα, ενώ για την υλοποίηση των δράσεων της ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών - ΕΕΛΛΑΚ βασίζεται στην συνεργασία και ενεργή συμμετοχή των μελών της και της ελληνικής κοινότητας χρηστών και δημιουργών Ελεύθερου Λογισμικού, Ανοιχτού Περιεχομένου και Τεχνολογιών Ανοιχτής Αρχιτεκτονικής. Ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών - ΕΕΛΛΑΚ εκπροσωπεί τα Creative Commons (wiki.creativecommons.org/Greece), είναι ιδρυτικό μέλος του COMMUNIA (www.communia-association.org), είναι ο ελληνικό κόμβος για το Open Data Institute (opendatainstitute.org), και είναι μέλος του Open Budget Initiative (internationalbudget.org/what-we-do/major-ibp-initiatives/open-budget-initiative).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

oplosxoleio
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
Ο νόμος προβλέπει προϋποθέσεις: Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να φέρουν οπλισμό πρέπει, μεταξύ άλλων, να περάσουν πρώτα 40 ώρες «βασικής εκπαίδευσης...
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
ΔΑΣΚΑΛΑ
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
Ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών βιώνει υψηλή ή μεσαία συναισθηματική εξάντληση, ενώ καταγράφεται επίσης ότι ένα ακόμη μεγαλύτερο τμήμα...
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
10 γυμνασιο παπαγου
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
Λήγει το σχολικό έτος κι ακόμα να καλύψουν τα κενά -και μάλιστα στην Αθήνα, στου Παπάγου! Στα «κάγκελα» οι γονείς...
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
w29-81121enisxytikhdidaskalia.jpg
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...
Το πρεκαριάτο, από το λατινικό precarious (που σημαίνει αβέβαιος, ανασφαλής), είναι όρος που εμφανίζεται από τη δεκαετία του '80 για τα σύγχρονα...
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...