ΜΑΘΗΜΑ

Υπουργείο Παιδείας: Η διαδικασία απαλλαγής μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής
Υπουργείο Παιδείας: Η διαδικασία απαλλαγής μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής
Απαλλαγή από τη συμμετοχή στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
Υπουργείο Παιδείας: Η διαδικασία απαλλαγής μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής
Υπουργείο Παιδείας: Η διαδικασία απαλλαγής μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το μάθημα των Θρησκευτικών
Υπουργείο Παιδείας: Η διαδικασία απαλλαγής μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το μάθημα των Θρησκευτικών
Σε κάθε περίπτωση, ο/η Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας οφείλει να ενημερώνει τους γονείς/κηδεμόνες τουλάχιστον μία εβδομάδα νωρίτερα για τον...
Υπουργείο Παιδείας: Η διαδικασία απαλλαγής μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το μάθημα των Θρησκευτικών
Οι ώρες της διδασκαλίας της Φυσικής στο Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ) - Bασικό πρόβλημα ο χρόνος
Οι ώρες της διδασκαλίας της Φυσικής στο Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ) - Bασικό πρόβλημα ο χρόνος
Η συνεργατική και διερευνητική μάθηση, με το ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα Φυσικής, είναι ανέφικτη.
Οι ώρες της διδασκαλίας της Φυσικής στο Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ) - Bασικό πρόβλημα ο χρόνος
texniti noimosini
Με την τεχνητή νοημοσύνη στην έδρα
Είδαν πως σε ελάχιστο χρόνο μπορούν να δημιουργήσουν με το ChatGPT φύλλα εργασίας για πιο δημιουργικές ή και ομαδικές εργασίες. Ή να βάλουν στο...
Με την τεχνητή νοημοσύνη στην έδρα
thriskeftika
Θρησκευτικά: Αντιμέτωπο με πειθαρχικές και ποινικές ευθύνες το ΥΠΑΙΘΑ αν δε θεσπίσει άμεσα εναλλακτικό μάθημα για όσους λαμβάνουν απαλλαγή
Το ΣτΕ εκδίκασε προ ημερών αιτήσεις ακύρωσης δύο οικογενειών μαθητριών που ενώ έχουν λάβει απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών, αλλά δεν έχουν...
Θρησκευτικά: Αντιμέτωπο με πειθαρχικές και ποινικές ευθύνες το ΥΠΑΙΘΑ αν δε θεσπίσει άμεσα εναλλακτικό μάθημα για όσους λαμβάνουν απαλλαγή
εκπαιδευτικοι
4 χρόνια χωρίς διδασκαλία της Κοινωνιολογίας και των Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών στα Λύκεια
Μια από τις σοβαρές λύσεις στα αδιέξοδα που έχουν δημιουργηθεί είναι η επιστροφή των μαθημάτων Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
4 χρόνια χωρίς διδασκαλία της Κοινωνιολογίας και των Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών στα Λύκεια
φυσικη αγωγη
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με την εξαγγελία επιπλέον ώρας για τη Φυσική Αγωγή, την εισαγωγή της στην Προσχολική Εκπαίδευση και την ίδρυση αθλητικών σχολείων
Τι ειπώθηκε από μεριάς υπουργείου Παιδείας
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με την εξαγγελία επιπλέον ώρας για τη Φυσική Αγωγή, την εισαγωγή της στην Προσχολική Εκπαίδευση και την ίδρυση αθλητικών σχολείων
ΔΟΕ
ΔΟΕ για εγκύκλιο ΥΠΑΙΘΑ: «Αρνητές διαλόγου, χρησιμοποιούν ολοκληρωτικές μεθόδους»
«Οι αρνητές του διαλόγου επιτίθενται στους εκπαιδευτικούς με ολοκληρωτικές μεθόδους», τονίζει η ΔΟΕ για την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ
ΔΟΕ για εγκύκλιο ΥΠΑΙΘΑ: «Αρνητές διαλόγου, χρησιμοποιούν ολοκληρωτικές μεθόδους»
γεωγραφια
Γεωγράφοι: Να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας στα σχολεία - Διαρκής μείωση διδακτικών ωρών
Κατάθεση κοινοβουλευτικής ερώτησης περί πάγιων διεκδικήσεων του κλάδου των Γεωγράφων
Γεωγράφοι: Να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας στα σχολεία - Διαρκής μείωση διδακτικών ωρών
ΥΠΑΙΘ
«Ναυτιλιακές Γνώσεις»: Διδακτέα-Εξεταζόμενη ύλη του μαθήματος
Διδακτέα-Εξεταζόμενη ύλη του μαθήματος Επιλογής «Ναυτιλιακές Γνώσεις» της Α’ τάξης ΕΠΑ.Λ., των Τεχνολογικών-Επαγγελματικών μαθημάτων της Β’ τάξης...
«Ναυτιλιακές Γνώσεις»: Διδακτέα-Εξεταζόμενη ύλη του μαθήματος