Η υφυπουργός για ελλείψεις εκπαιδευτικών, υποδομές, επαγγελματική εκπαίδευση
Απάντηση της υφυπουργό Παιδείας σε επίκαιρες ερωτήσεις

Στο πλαίσιο των διαδικασιών κοινοβουλευτικού ελέγχου, η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη απάντησε σε επίκαιρες ερωτήσεις που αφορούν ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του Υπουργείου Παιδείας.

Συγκεκριμένα τοποθετήθηκε:

Για τα κενά στο νομό Ηρακλείου

Σε επίκαιρη ερώτηση του Β. Κεγκέρογλου για τα κενά εκπαιδευτικών στο νομό Ηρακλείου απάντησε η Σ. Ζαχαράκη.

Η υφ. Παιδείας απάντησε πως οι υπηρεσίες του υπ. Παιδείας βρίσκονται στο στάδιο της καταγραφής των επικαιροποιημένων κενών από τις περιφερειακές διευθύνσεις.

Ανακοίνωσε πως μέχρι την Τετάρτη (6/11), το υπουργείο θα προχωρήσει στην τρίτη φάση προσλήψεων, καθώς ζητήθηκε παράταση από τις περιφερειακές διευθύνσεις.

Η κάλυψη των κενών θα προχωρήσει άμεσα, ενώ πρόθεση του υπουργείου είναι ο καλύτερος δυνατός προγραμματισμός, ώστε η επόμενη σχολική χρονιά να κυλήσει πιο ομαλά.

Τέλος, εξήγησε πως η εξαγγελία για 10.500 προσλήψεις Γενικής Αγωγής από την προηγούμενη κυβέρνηση βρίσκεται ουσιαστικά στον «αέρα» καθώς δεν παρέχονται συγκεκριμένες πιστώσεις για την πραγματοποίησή τους.

Για το μειονοτικό Γυμνάσιο-Λύκειο Ξάνθης

Την σχετική ερώτηση για την επίλυση κτιριακού προβλήματος στο μειονοτικό Γυμνάσιο-Λύκειο Ξάνθης κατέθεσε ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Χουσεϊν Ζεϊμπέκ.

Συγκεκριμένα, ζητήθηκε δέσμευση για τη δημιουργία «προκάτ» αιθουσών στο προαύλιο για να μην λειτουργεί με δύο βάρδιες το σχολείο.

Η υπουργός απάντησε πως το συγκεκριμένο ζήτημα εμπίπτει στις αρμοδιότητες σχολικής εφορίας, με το υπ. Παιδείας να έχει αρμοδιότητα συντονισμού.

Προσέθεσε πως δεν εκκρεμεί κανένα σχετικό αίτημα προς το υπουργείο Παιδείας, ούτε προς το υπουργείο Εσωτερικών.

Παρέθεσε επίσης την απάντηση του δήμου Ξάνθης δια μέσου της αρμόδιας τεχνικής υπηρεσίας, πως ο προαύλιος χώρος δεν επαρκεί για την παροχή προκάτ αιθουσών.

Τόνισε πως η λύση των διπλών βαρδιών ανταποκρίνεται στο βασικό ζητούμενο της ασφάλειας των μαθητών.

Για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία

Ερώτηση για τα κενά εκπαιδευτικών που έχουν ως αποτέλεσμα την απώλεια χιλιάδων ωρών διδασκαλίας έθεσε ο βουλευτής του ΚΚΕ Ιωάννης Δελής.

Ο βουλευτής τόνισε πως σύμφωνα με τα στοιχεία του υπ. Παιδείας για τις προσλήψεις αναπληρωτών, τις ανάγκες της δίχρονης προσχολικής αγωγής και τα περυσινά κενά, θα έπρεπε το υπ. Παιδείας να προβεί σε τουλάχιστον 35.000 προσλήψεις, ενώ έχουν πραγματοποιηθεί μόλις 26.000.

Η υφ. Παιδείας απάντησε πως κατά την τρέχουσα σχολική περίοδο καλύφθηκαν επαρκώς, ενώ εξήγησε πως ο αριθμός των 10.000 κενών είναι αυθαίρετος.

Πρόσθεσε πως άμεσα θα προχωρήσουν οι απαιτούμενες προσλήψεις την Τετάρτη, με τις οποίες θα καλυφθούν τα εναπομείναντα κενά.

Η υφυπουργός επανέλαβε την δέσμευση για έγκαιρο υπολογισμό των κενών από την επόμενη σχολική περίοδο.

Τέλος, συμπλήρωσε πως το υπουργείο ελέγχει τόσο την επαρκή διάθεση του εκπαιδευτικού προσωπικού από τις περιφερειακές διευθύνσεις, όσο και η καταγραφή κενών για την πραγματοποίηση μόνιμων προσλήψεων.

Για την υλοποίηση του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ»

Ερώτηση για την υλοποίηση του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ» κατέθεσε η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Μερόπη Τζούφη.

Αναφέροντας πως το πρόγραμμα έχει εξασφαλίσει πιστώσεις από το ευρωπαϊκό κοινοτικό πρόγραμμα, η βουλευτής Μ. Τζούφη τόνισε πως παρατηρούνται τεράστια προβλήματα και ελλείψεις σε προσωπικό κατά το τρέχον σχολικό έτος.

Εισαγωγικά η υφ. Παιδείας αναγνώρισε το θετικό έργο της προηγούμενης κυβέρνησης σχετικά με το συγκεκριμένο πρόγραμμα και εξέφρασε την πρόθεση της παρούσας κυβέρνησης να το υποστηρίξει.

επίσπευση έκδοσης υπ. αποφάσεων, εκπονείται από το ΙΕΠ κύκλος επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν καθώς και των επιμορφωτών από τον Ιανουάριο του 2020.

Η υφυπουργός αποκάλυψες πως μέχρι το τέλος της εβδομάδος θα υπάρξουν σχετικές ανακοινώσεις της αρμόδιας επιτροπής.

Για την κατανομή πιστώσεων για φιλόλογους, μαθηματικούς και ψυχολόγους, τόνισε πως στο άμεσο επόμενο διάστημα θα πραγματοποιηθούν οι απαιτούμενες προσλήψεις.


Για τη Λειτουργία Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Γουμένισσας

Ερώτηση για τη Λειτουργία Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Γουμένισσας κατέθεσε η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ειρήνη - Ελένη Αγαθοπούλου.

Η βουλευτής τόνισε πως το ΣΔΕ Γουμένισσας προσέφερε σημαντικό έργο στην περιοχή, καθώς παρατηρούνται υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης των σπουδών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.

Στην ερώτησή της, τόνισε την ανάγκη προσλήψεων συμβούλων σταδιοδρομίας, ψυχολόγων και εκπαιδευτικών.


Η υφυπουργός απάντησε πως το νεοσύστατο σχολείο έχει στελεχωθεί από διευθυντή και υποδιευθυντή, ενώ θα λειτουργήσει με ωρομίσθιους λόγω έλλειψης εκδήλωσης ενδιαφέροντος μετά από σχετική προκήρυξη για αναπληρωτές.


Συνολικά για τα ΣΔΕ αποφασίστηκε η πρόσληψη 470 εκπαιδευτικών και 130 συμβούλους.

Συμπλήρωσε πως μέχρι την Παρασκευή θα ολοκληρωθεί η Β΄Φάση αναθέσεων για την συμπλήρωση των κενών.

Στο ΣΔΕ Γουμένισσας αναμένεται να φοιτήσουν 40 εκπαιδευόνοι, ενώ θα διδαχθεί μόνον ο πρώτος κύκλος σπουδών και όχι ο δεύτερος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικοι αποδοχές
Εκπαιδευτικέ, είναι ντροπή να μιλάς για φτωχοποίηση ενώ κάνεις κοτζάμ λειτούργημα
Τι κρύβει η στάση των περισσότερων Ελλήνων πολιτικών οι οποίοι, παρά το γεγονός πως είναι ορκισμένοι εχθροί της δημόσιας παιδείας και των λειτουργών...
Εκπαιδευτικέ, είναι ντροπή να μιλάς για φτωχοποίηση ενώ κάνεις κοτζάμ λειτούργημα
PANELLINIES - 3.jpg
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Πληροφορική
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Πληροφορική από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Πληροφορική