Thumbnail
Διακήρυξη και ψηφοδέλτιο για τη ΔΙΕΞΟΔΟ του συλλόγου ΠΕ Αμαρουσίου

… με τη συμμετοχή και την ψήφο μας για Σύλλογο – προπύργιο του αγώνα

ενάντια στα αντεργατικά - αντιλαϊκά μέτρα μνημονιακών κυβερνήσεων – Ε.Ε. – Δ.Ν.Τ.

για τις ανάγκες και τα δικαιώματά μας !

Γεν.  Συνέλευση και ΕΚΛΟΓΕΣ για το Νέο Δ.Σ. του Συλ. Εκπ. Π. Ε. Αμαρουσίου

Πέμπτη 29 Νοέμβρη : Γενική Συνέλευση (08:30 π.μ.) και εκλογές (13:00μ.μ. έως19:00 μ.μ.),

στο 3ο-11ο Δημ. Σχολ. Αμαρουσίου, (Φλοίας 33 & Μεσογείων Μαρούσι)

 

…Πίσω από το χάρτινο κήπο σας
πίσω από το χάρτινο πρόσωπό σας
εγώ θα ξαφνιάζω τα πλήθη
ο άνεμος δικός μου
μάταιοι θόρυβοι και τυμπανοκρουσίες επίσημες
μάταιοι λόγοι.
Μην αμελήσετε.
Πάρτε μαζί σας νερό.
Το μέλλον μας θα έχει πολύ ξηρασία

Μιχάλης Κατσαρός

Να λοιπόν που όπως μας ανακοίνωσαν δια στόματος πρωθυπουργού (Α. Τσίπρα) ότι βγήκαμε από τα μνημόνια, όμως οι μνημονιακές – αντιλαϊκές – αντεργατικές πολιτικές και οι συνέπειές τους είναι ακόμα εδώ καθορίζοντας τις ζωές και το βιοτικό μας επίπεδο.

Πάνω από την κοινωνία, εξακολουθούν να βρίσκονται σαν αρπακτικά, η ΕΕ, το ΔΝΤ, ο ΟΟΣΑ, οι τράπεζες, οι επιτροπές και οι θεσμοί τους. Μαζί τους στην ίδια πλευρά της ιστορίας, συμπορεύονται όλοι όσοι ψήφισαν μνημόνια. Μνημόνια που κατέστρεψαν την κοινωνία, έστειλαν 500.000 ανθρώπους στη μετανάστευση και το 65% του πληθυσμού κάτω από τα όρια της φτώχειας. Η κυβέρνηση  διακηρύσσει την «καθαρή έξοδο από τα μνημόνια» και την ανάκτηση της οικονομικής ανεξαρτησίας της χώρας αλλά με συνέχιση της …μνημονιακής πολιτικής φορτώνοντας το βάρος της κρίσης στις πλάτες των εργαζόμενων. Από την άλλη η αξιωματική αντιπολίτευση και ο αρχηγός της προβάλλουν ξανά ως πανάκεια τις πιο ακραίες νεοφιλελεύθερες πολιτικές λιτότητας, ιδιωτικοποιήσεων και καταστροφής των δικαιωμάτων μας. Θέλουν νέες περικοπές στις κοινωνικές δαπάνες, νέες οριζόντιες μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις, πλήρη ιδιωτικοποίηση όλων των κοινωνικών αγαθών, ισοπέδωση των κοινωνικών αντιστάσεων. Ο Μητσοτάκης εξαγγέλλει αξιολόγηση στο δημόσιο με συμμετοχή ακόμα και ιδιωτικών εταιριών! Στην ίδια νεοφιλελεύθερη κατεύθυνση κινούνται οι λογικές της «ελεύθερης επιλογής σχολείου», των vouchers, της μεταφοράς Νηπιαγωγείων & Δημοτικών Σχολείων στους Δήμους.

Οι ανάγκες της κοινωνίας έρχονται σε πλήρη σύγκρουση με τη μνημονιακή πολιτική και σε ρήξη με το ευρωενωσιακό καθεστώς. Αν θέλουμε μισθούς και συντάξεις με τα οποία θα ζούμε, αν θέλουμε σταθερή και μόνιμη εργασία, δημόσια κοινωνικά αγαθά, αν θέλουμε δημόσια και δωρεάν Παιδεία, Υγεία και κοινωνική ασφάλιση, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΟΥΜΕ με τα πλαίσια που βάζουν η Ε.Ε., το ΔΝΤ, ο ΟΟΣΑ και οι υποτακτικές τους κυβερνήσεις. Διαφορετικά θα επιλέγουμε μια ζωή τον διαχειριστή που θα φαντάζει λιγότερο αρπακτικός.

Το μόνο στήριγμα σήμερα για τους εργαζόμενους είναι τα σωματεία τους. Γι’ αυτό έχει κρίσιμη σημασία η εκλογή του νέου Δ.Σ. του Συλλόγου μας. Περιθώρια λάθους δεν υπάρχουν. Επιμένουμε ότι μέρος της απάντησης της κοινωνίας είναι η αναζωογόνηση των συλλογικών διαδικασιών και των μαζικών συλλογικών αγώνων. Χρειάζεται να δημιουργήσουμε κοινωνικό και πολιτικό αντίπαλο απέναντι στο μνημονιακό δέος. Ο αντίπαλος στο καθεστώς αυτό δεν μπορεί να έρθει από κάποιον κομματικό φορέα - σωτήρα, από έναν απομονωμένο κλάδο, μια κάποια άγια νύχτα. Πρέπει να δημιουργηθεί μέσα στις κοινωνικές αντιξοότητες, πάνω από την απελπισία, δίπλα στο κάθε κοινωνικό σκίρτημα, μπροστά σε κάθε αγώνα αντίστασης και διεκδίκησης.

Ένα ριζοσπαστικό μέτωπο κοινωνικών και πολιτικών συλλογικοτήτων που θα θέτει το δρόμο της ρήξης και της ανατροπής των σημερινών μνημονιακών, τραπεζικών και ευρωενωσιακών πλαισίων.

Όλα τα παραπάνω διαμορφώνουν ένα πολεμικό σκηνικό για την εκπαίδευση. Μπροστά μας βρίσκεται μια νέα μεγάλη μάχη που πρέπει να δώσουμε. Χρειάζεται, λοιπόν, να οργανώσουμε ανένδοτο αγώνα:

 Για τους αναπληρωτές και το αίτημα των μαζικών διορισμών: Από το 2010 οι συνολικές αποχωρήσεις των εκπαιδευτικών από την εκπαίδευση ανέρχονται σε 33.804. Απέναντι σε αυτήν την πραγματικότητα οι εξαγγελίες του υπουργείου βρίθουν αοριστιών και υποσχέσεων, όμως απέχουν από τις ανάγκες και τις προσδοκίες της εκπαιδευτικής κοινότητας. Όμως οι μαζικές κινητοποιήσεις της προηγούμενης χρονιάς υποχρέωσαν την κυβέρνηση σε αναδίπλωση από την πολιτική των μηδενικών διορισμών. Ωστόσο, για άλλη μια φορά οι εξαγγελίες περιλαμβάνουν το «βάθος τριετίας». Αντί για διορισμούς τον Οκτώβρη του 2018 όπως μας έταζαν μοιράζουν υπόσχεση διορισμών σε βάθος 3ετίας!
Όμως μπορεί οι διορισμοί να είναι για το μέλλον αλλά το νέο σύστημα πρόσληψης με το προσοντολόγιο είναι για τώρα όπως μας λέει ο Υπουργός Παιδείας!  «Μικρή λεπτομέρεια» είναι ότι το νέο σύστημα πρόσληψης θέλουν να αντικαταστήσει και τον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών και όχι μόνο των μόνιμων διορισμών.  Με την χρήση κριτηρίων (επιστημονικά, κοινωνικά κ.λπ.) η Κυβέρνηση έχει σκοπό να υποτιμήσει-ακυρώσει την προϋπηρεσία και να ανακυκλώσει την ανεργία πετώντας πολλούς συναδέλφους, που ήδη δουλεύουν, εκτός δουλειάς. Οι πίνακες που μέχρι τώρα διαμορφώνονταν με την προϋπηρεσία θα ανατραπούν πλήρως. Μάλιστα τα κριτήρια θα δημιουργήσουν μια μόνιμη κινητικότητα-ανατροπή των πινάκων κάθε χρόνο. Πολλοί θα μείνουν εκτός, μετά από χρόνια εργασίας.  Γι’ αυτό και οι θέσεις παρατάξεων που δεν υποστηρίζουν ως αποκλειστικά κριτήρια το πτυχίο και την προϋπηρεσία (ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥ), αλλά και η θέση της ΑΣΕ-ΠΑΜΕ που θεωρεί ότι δεν πρέπει να τοποθετηθούμε καθόλου για το σύστημα πρόσληψης μας βρίσκουν αντίθετους.

Απαιτούμε: Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών με μοναδικά κριτήρια το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Διορισμός όλων των αναπληρωτών τώρα.

Για τη δίχρονη προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Η νομοθέτηση με το άρθρο 33 του νόμου 4521/2018, σε βάθος τριετίας της υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης, από τη μια σηματοδοτεί  μία σημαντική εξέλιξη που διαμορφώνει ένα νέο πεδίο δυνατοτήτων και διεκδικήσεων σε σχέση με το συγκεκριμένο αίτημα  από την άλλη όμως, με τον τρόπο που θεσμοθετήθηκε, δεν αποτρέπει το νηπιαγωγείο από παλιούς και νέους κινδύνους. Κι αυτό διότι δεν προβλέπεται  ο απαραίτητος σχεδιασμός για την καθολική εφαρμογή της σε όλη τη χώρα.  Τίποτα δεν εξασφαλίζει ότι τα επόμενα δύο χρόνια η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική θα εφαρμοστεί σε όλη την επικράτεια και δεν θα μείνει νεκρό γράμμα όσο θα διαιωνίζεται η επικράτηση των voucher. Η θεσμοθέτηση της Δίχρονης υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής, έστω και με αυτό τον τρόπο,  είναι αποτέλεσμα των πιέσεων των συνδικάτων των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού κινήματος, ενώ η ΔΑΚΕ με χαρακτηριστική διγλωσσία για το θέμα αυτό άλλα λέει στην ΠΟΕ – ΟΤΑ (συνδικάτο των εργαζόμενων στους Δήμους) και άλλα στη ΔΟΕ, με τη  συντριπτική πλειοψηφία των δημάρχων που ανήκουν σε αυτό το τόξο να διεκδικούν τα προνήπια να εντάσσονται στους βρεφονηπιακούς σταθμούς, χωρίς την ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας. Με αυτό τον τρόπο ανοίγει η κερκόπορτα της μεταφοράς ευθυνών του ΥΠΕΠΘ στην τοπική αυτοδιοίκηση, διακαή πόθο των μνημονικών δυνάμεων, με στόχο την αποψίλωση της δημόσιας εκπαίδευσης.  Από την πλευρά μας αγωνιζόμαστε και διεκδικούμε την άμεση εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής σε όλη την επικράτεια και στους Δήμους ευθύνης μας.

Για τους μισθούς (τις δικαστικές προσφυγές) και τις συντάξεις: Φέτος πρέπει να είναι χρονιά της πραγματικής διεκδίκησης όλων των μισθολογικών απωλειών μας. Είναι γνωστό ότι ο 13ος και 14ος μισθός καταργήθηκαν με τους μνημονιακούς νόμους ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που υποσχόταν ότι θα καταργήσει τα Μνημόνια εφάρμοσε με θρησκευτική ευλάβεια όλους τους ψηφισμένους νόμους, υπέγραψε και εφάρμοσε και τρίτο Μνημόνιο με νέες δυσβάστακτες περικοπές για τους εργαζόμενους: πάγωσε τα Μ.Κ και χάθηκαν δύο χρόνια, μείωσε το αφορολόγητο, μονιμοποίησε τον ΕΝΦΙΑ. Η διεκδίκηση της κάλυψης των μισθολογικών απωλειών πρέπει να γίνει υπόθεση κάθε Σωματείου, κάθε εργαζόμενου. Κανείς συμβιβασμός με την λογική «ότι έγινε – έγινε», ούτε με τις αυταπάτες ότι η όποια ανάκαμψη της οικονομίας θα φέρει από μόνη της πίσω απώλειες, μισθούς και δικαιώματα.

Ο αντιασφαλιστικός νόμος Κατρούγκαλου ενσωμάτωσε όλες τις μέχρι τότε ανατροπές σε βάρος ασφαλισμένων και συνταξιούχων και καταδίκασε τις νέες γενιές να λαμβάνουν στο τέλος του εργασιακού τους βίου συντάξεις φτώχειας. Π.χ. καταργήθηκε  και η ευνοϊκή  διάταξη για τους εκπαιδευτικούς που μπορούσαν  να συνταξιοδοτηθούν με 30  χρόνια συντάξιμα και σε ηλικία 55 ή 60, ανάλογα με την ημερομηνία  πρόσληψής τους στο Δημόσιο. Ο νόμος εφαρμόζεται για τους νέους συνταξιούχους από 13.5.2016 οι οποίοι έχουν μειώσεις  από 18 έως  25%  σε  σχέση με τους συνταξιούχους  πριν από την εφαρμογή του  νόμου. Επιπλέον, οι δηλώσεις Μητσοτάκη για προαιρετική ιδιωτική ασφάλιση παραπέμπουν ευθέως στο μοντέλο της Χιλής και την πλήρη διάλυση της κοινωνικής ασφάλισης.

Αγωνιζόμαστε για την κατάργηση των αντιασφαλιστικών νόμων και την κατοχύρωση των ασφαλιστικών δικαιωμάτων μας. Με πλήρη σύνταξη για τους εκπαιδευτικούς στα 55 χρόνια με 30 έτη υπηρεσίας.  

Για την παιδαγωγική ελευθερία ενάντια στην αξιολόγηση/αυτοαξιολόγηση: Το Υπουργείο, με τα ΠΕΚΕΣ, φτιάχνει μια παράλληλη «παιδαγωγική» δομή, απομακρυσμένη από τον συνάδελφο, ώστε να προωθήσει την αξιολόγηση στελεχών και σχολικών μονάδων που αναλαμβάνουν να οργανώσουν οι νεοεκλεγμένοι Συντονιστές, να δημιουργήσει μια κουλτούρα Αξιολόγησης μεταξύ όλων και τέλος, σε μια επόμενη φάση, να περάσει ανώδυνα την ατομική Αξιολόγηση.  Θα πρέπει να θυμόμαστε ότι η Αξιολόγηση:

  • Ποτέ δεν γίνεται μέσα σε πολιτικό-κοινωνικό κενό. Χαρακτηριστικά παραδείγματα οι διάφορες αξιολογήσεις πρόσφατων περιόδων του παρελθόντος, που χρησιμοποιήθηκαν ως πρόσχημα για ένταση του ασφυκτικού ελέγχου από τη Διοίκηση (π.χ. 2013-14) και για διάβρωση των εργασιακών μας δικαιωμάτων.
  • Πώς θα γίνει η αξιολόγηση; Με τι κριτήρια; Ποιες θα είναι οι συνέπειες; Πώς είμαστε σίγουροι ότι δεν θα επικρατήσει ένα κλίμα ανθρωποφαγίας κι αλληλοκαρφώματος μες στα σχολεία, με συνεχείς παρεμβάσεις στο έργο των εκπαιδευτικών από την «κοινωνία» (δηλ. γονέων, αυτοδιοικητικών, διάφορων άσχετων παραγόντων, κ.λπ.); Κι όλα αυτά τη στιγμή που ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης μιλάει για «ελεύθερη επιλογή προσωπικού στα σχολεία».
  • Το εκπαιδευτικό κίνημα πρέπει άμεσα να οργανώσει τις αντιστάσεις του στην προωθούμενη αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση με τη μορφή της Απεργίας – Αποχής.
  • Η αξιολόγηση είναι η απάντηση των κυρίαρχων στο λάθος ερώτημα: πώς θα απορριφθεί και θα αποπεμφθεί ένα μέρος των εκπαιδευτικών. Το πραγματικό ερώτημα για μας είναι πώς θα γίνει το δημόσιο σχολείο καλύτερο ώστε να ανταποκρίνεται στις μορφωτικές ανάγκες και τα δικαιώματα των μαθητών.

Γι’ αυτό είναι απαραίτητη η παιδαγωγική ελευθερία, η δημοκρατία, ο συλλογικός αυτοέλεγχος της σχολικής ζωής.

Για το ενιαίο δημόσιο δωρεάν σχολείο: Το ξεκίνημα της φετινής σχολικής χρονιάς στα δημοτικά σχολεία έφερε ξανά στην επιφάνεια όλα τα προβλήματα που σχετίζονται με το νέο μοντέλο σχολείου, τη χαοτική και κατακερματισμένη λειτουργία του και την άκριτη υιοθέτηση του διοικητικού μοντέλου λειτουργίας και διοίκησης γυμνασίου που ευνοεί την αυξημένη ένταση μέσα και έξω από τις σχολικές τάξεις. Γι’ αυτό είναι καιρός τα εκπαιδευτικά σωματεία και οι ομοσπονδίες να χαράξουμε την εκπαιδευτική πολιτική με ένα μορφωτικό σχέδιο ριζοσπαστικό και απελευθερωτικό. Απέναντι στο διαφοροποιημένο, ανταγωνιστικό, αυτοχρηματοδοτούμενο, σχολείο της ημικατάρτισης για όσους αντέξουν, ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ την ενιαία, δημόσια, δωρεάν παιδεία για όλους. Αγωνιζόμαστε ενάντια στο μνημονιακό σχολείο σε όλες τις μορφές και εκδοχές του.   Διεκδικούμε την ενιαία δημόσια δωρεάν δεκατετράχρονη εκπαίδευση (δίχρονη υποχρεωτική προσχολική και δωδεκάχρονο σχολείο). Το σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών. Ένα σχολείο που στο κέντρο του βρίσκεται όχι το «γνωστικό αντικείμενο» αλλά η παιδαγωγική σχέση. Με στόχο τη βαθιά και ολοκληρωμένη γνώση, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης κόντρα στις δεξιότητες και τον κατακερματισμό της γνώσης. Με την παιδαγωγική λογική της ενιαίας διδασκαλίας, με μορφές συνεργασίας και συνδιδασκαλίας, με αντισταθμιστική εκπαίδευση (ενισχυτική διδασκαλία, Τάξεις υποδοχής, Τμήματα Ένταξης, παράλληλη στήριξη). Με τη λειτουργία δημιουργικών δραστηριοτήτων ώστε να καλύπτονται ολόπλευρα οι ανάγκες των μαθητών και όλοι οι εκπαιδευτικοί να μένουν στο σχολείο με οργανική θέση, να αποκτούν ουσιαστική σχέση με αυτό και με τους μαθητές του. Σε αυτό το σχολείο χωράνε όλοι οι εκπαιδευτικοί (δάσκαλοι και ειδικότητες) αρμονικά ενταγμένοι σε ένα ενιαίο μορφωτικό σχέδιο. Με αυτό το σχολείο εξασφαλίζονται 2.500 οργανικές θέσεις για κάθε υπάρχουσα ειδικότητα.

Γι’ αυτό το σχολείο να αγωνιστούμε βάζοντας στην άκρη συντεχνιακές λογικές, κατακερματισμού, κανιβαλισμού και διαίρεσης του εκπαιδευτικού σώματος σε αλληλοσπαρασσόμενες κατηγορίες και φυλές.

Για τις ανάγκες και τα δικαιώματα όλων των εργαζομένων: Αν θέλουμε μισθούς και συντάξεις με τα οποία θα ζούμε, αν θέλουμε δημόσια κοινωνικά αγαθά, αν θέλουμε δημόσια και δωρεάν Παιδεία, Υγεία και κοινωνική ασφάλιση, πρέπει να συγκρουστούμε με τα πλαίσια που ορίζουν ΕΕ, ΔΝΤ, ΟΟΣΑ και οι υποτακτικές κυβερνήσεις. Διαφορετικά θα επιλέγουμε μια ζωή τον διαχειριστή που θα φαντάζει λιγότερο αρπακτικός…

Όλα τα παραπάνω περνούν μέσα από τη μεγαλύτερη δυνατή διεύρυνση και ισχυροποίηση της ΔΙΕΞΟΔΟΥ ως μιας ανεξάρτητης ομάδας εκπαιδευτικών, ανοιχτής σε κάθε συναδέλφισσα και συνάδελφο που δέχεται τις βασικές αρχές της και θέλει να συμμετάσχει ισότιμα στις διαδικασίες της. Η ΔΙΕΞΟΔΟΣ δεν είναι κομματική συνδικαλιστική παράταξη, συγκροτήθηκε και λειτουργεί στο επίπεδο του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου (2001 – 2018)  με πλήρη αυτοτέλεια και ελευθερία δράσης, σε αντιπαράθεση με τον κατεστημένο κρατικό - κυβερνητικό - κομματικό συνδικαλισμό και με πλήρη διαχωρισμό από τους μηχανισμούς των κυβερνήσεων, του υπουργείου και της διοίκησης.  

Αντιστεκόμαστε: Στις πολιτικές Κυβέρνησης - Ε.Ε. - Δ.Ν.Τ. –ΟΟΣΑ και στα μνημόνιά τους, στο σχολείο της αγοράς και της φτώχειας, στην αδιοριστία, την κινητικότητα, την ελαστική εργασία, στον κυβερνητικό και κομματικό συνδικαλισμό, στη μετατροπή των δικαιωμάτων μας σε εξυπηρετήσεις.

Στις εκλογές της 29ης ΝΟEMΒΡΗ 2018 ζητούμε τη στήριξή σας, γιατί πιστεύουμε ότι εξακολουθούμε να υπηρετούμε αρχέγονες εκπαιδευτικές αρχές:  συλλογικότητα, συναδελφικότητα, αλληλεγγύη.

Γιατί εξακολουθούμε να υπερασπιζόμαστε

ένα παιδί - κατεργάρη που δε θα υποτάσσεται στο διδακτισμό.

ΨΗΦΙΣΤΕ – ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗ ΔΙΕΞΟΔΟ

για Ταξικό Συνδικάτο στην υπηρεσία των μελών του.

 

ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ - Υ  Π  Ο  Ψ  Η  Φ  Ι  Ο  Ι

 

Ανδρούτσος Γιώργος Εικαστικών (αναπλ.) 4ο Δημ. Σχ. Κηφισιάς

Ατζέμης Αργύρης  Δάσκαλος  5ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Βαγενά Αλεξάνδρα Δασκάλα  8ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Δαραδούμης Σπύρος Γερμανικών(αναπλ.) 1ο Δημ. Σχ. Νέας Ερυθραίας

Διαμάντη Εύα (αναπλ.) Θεατρικής Αγωγής 3ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Ηλιάκης Γιάννης  Εικαστικών   15ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Ιωσηφίδου Άννα Φυσ. Αγωγής  1ο Δημ. Σχ. Πεύκης

Καββαδία Φωτεινή Δασκάλα   11ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Κοκκινομηλιώτης Γιώργος  Δάσκαλος  8ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Κουκουβίνου Βάση  Δασκάλα  5ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Μοναστήρας Κώστας Δάσκαλος   2ο Δημ. Σχ. Κηφισιάς

Οικονόμου Βασίλης  Δάσκαλος 1ο Ειδ. Δ.Σχ. Αμαρουσίου (Σικιαρίδειο)

Παπαγεωργίου Γιάννης  Δάσκαλος  4ο Δημ. Σχ. Κηφισιάς

Πολυχρονιάδης Δημήτρης Δάσκαλος 1ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Σαπουνάς Γιώργος Εικαστικών (αναπλ.) 4ο Δημ. Σχ. Μελισσίων

Σιούτογλου Έφη Εικαστικών     3ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Σταμούλου Παναγιώτα Δασκάλα  1ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Συνοδινού Σοφία Μουσικής 5ο Δημ. Σχ. Κηφισιάς

Τολιάκης Βασίλης  Δάσκαλος Ειδ. Αγωγής 3ο Δημ. Σχ. Μελισσίων

Χαψής Χρήστος  Δάσκαλος  1ο Δημ. Σχ. Μελισσίων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα