ΑΠΟΨΕΙΣ

Ποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι γνωρίζουμε όλες τις πτυχές του διαβάσματος;
Ποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι γνωρίζουμε όλες τις πτυχές του διαβάσματος;
«Οι απαρχές του με την εισαγωγή του γραπτού λόγου έφερε φοβερές αλλαγές στον κόσμο των Γραμμάτων και επίδρασε με έναν καταλυτικό τρόπο στην οργάνωση...
Ποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι γνωρίζουμε όλες τις πτυχές του διαβάσματος;
Λογοκρισία, προπαγάνδα και επιλεκτική ενημέρωση: Το επικοινωνιακό πεδίο μάχης στη Μέση Ανατολή
Λογοκρισία, προπαγάνδα και επιλεκτική ενημέρωση: Το επικοινωνιακό πεδίο μάχης στη Μέση Ανατολή
Τι κρύβεται πίσω από τις εικόνες πανικού στην Τεχεράνη και τη σιωπή από το Τελ Αβίβ;
Λογοκρισία, προπαγάνδα και επιλεκτική ενημέρωση: Το επικοινωνιακό πεδίο μάχης στη Μέση Ανατολή
Πανελλαδικές: Μια χώρα σε εξέταση - Μια πολιτική ματιά στο εξεταστικό και στο σχολείο που χρειαζόμαστε
Πανελλαδικές: Μια χώρα σε εξέταση - Μια πολιτική ματιά στο εξεταστικό και στο σχολείο που χρειαζόμαστε
Φοβάται μην αποτύχουν τα παιδιά της. Μην «κοπούν» από ένα σύστημα που, αντί να εκπαιδεύει, κατατάσσει. Αντί να καλλιεργεί, επιλέγει
Πανελλαδικές: Μια χώρα σε εξέταση - Μια πολιτική ματιά στο εξεταστικό και στο σχολείο που χρειαζόμαστε
Δημόσια εκπαίδευση
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
Όταν μιλάμε για «υπερβαθμολόγηση», έμμεσα καλούμαστε οι εκπαιδευτικοί να γίνουμε πιο αυστηροί/ες στα λάθη, αδιαφορώντας για την παιδαγωγικά αναγκαία...
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
taksi
Οι λαχανόκηποι (στα σχολεία) για τις εντυπώσεις, οι ψυχολόγοι στο περιθώριο
«Οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες έχουν κατ' επανάληψη επισημάνει με στοιχεία, αυτό που εύκολα μπορεί να δει κάποιος και από τα επίσημα δημόσια έγγραφα,...
Οι λαχανόκηποι (στα σχολεία) για τις εντυπώσεις, οι ψυχολόγοι στο περιθώριο
Συμβούλιο της Επικρατείας - ΣΤΕ
ΣτΕ: Από το «απαγορεύεται» στο «επιτρέπεται» για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια
«Όταν λέμε απαγορεύεται, εννοούμε απαγορεύεται. Εσύ το λες στο Σύνταγμα σου!» - Όταν λέμε απαγορεύεται, δεν εννοούμε ότι «επιτρέπεται εάν...
ΣτΕ: Από το «απαγορεύεται» στο «επιτρέπεται» για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια
Ο 56χρονος αστυνομικός που κατέθεσε αγωγή γιατί ενημερώθηκε ένα χρόνο μετά από το χειρουργείο του στο 424 στρατιωτικό νοσοκομείο Θεσσαλονίκης ότι έχει καρκίνο
Περί ατομικής ευθύνης του ασθενούς: Για τον αστυνομικό που τον ενημέρωσαν 1 χρόνο μετά ότι έχει καρκίνο
Σύμφωνα με το υπόμνημα, οι συνήθεις προληπτικές εξετάσεις, θα αναδείκνυαν το πρόβλημα. Αφού ο ασθενής δεν προέβη σε αυτές, φέρει αποκλειστικά την...
Περί ατομικής ευθύνης του ασθενούς: Για τον αστυνομικό που τον ενημέρωσαν 1 χρόνο μετά ότι έχει καρκίνο
anaplirotes
Αρνούνται να ιδρύσουν Τμήματα Ένταξης: Όταν η διοίκηση παραβλέπει την ανάγκη για συμπερίληψη
«Η άρνηση ίδρυσης Τμημάτων Ένταξης ακυρώνει στην πράξη τον σκοπό της Ειδικής Αγωγής, την υποστήριξη των παιδιών με εκπαιδευτικές ανάγκες εντός του...
Αρνούνται να ιδρύσουν Τμήματα Ένταξης: Όταν η διοίκηση παραβλέπει την ανάγκη για συμπερίληψη
ΙΡΑΝ ΙΣΡΑΗΛ
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
Ο Ισραηλινός Όρι Γκόλντμπεργκ περιγράφει στο τελευταίο του άρθρο τα αδιέξοδα της ισραηλινής κοινωνίας, με τους περισσότερους συμπατριώτες του έχουν...
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
axiologisi-ekpaideftikon
Είναι διαγνωστικός ή πειθαρχικός ο χαρακτήρας της Αξιολόγησης;
 Αναμφίβολα, η διαδικασία της Αξιολόγησης, για να γίνει προσιτή και αποδεκτή από τους Εκπαιδευτικούς, χρειάζεται να αλλάξει χαρακτήρα και στόχευση....
Είναι διαγνωστικός ή πειθαρχικός ο χαρακτήρας της Αξιολόγησης;
paideias
Σκέψεις για μια ονοματοδοσία ενός σχολείου: Η μνήμη δεν είναι λάφυρο
Όταν δίνεις το όνομα κάποιου σε ένα σχολείο, δεν τιμάς μόνο τον ίδιο. Στέλνεις ένα μήνυμα στους μαθητές, στους γονείς, στην τοπική κοινωνία: "αυτός ο...
Σκέψεις για μια ονοματοδοσία ενός σχολείου: Η μνήμη δεν είναι λάφυρο