ΑΠΟΨΕΙΣ

Επιστολή μαθήτριας προς γονείς: Να είστε ευαισθητοποιημένοι πολίτες, να ενθαρρύνουμε την ένταξη των προσφύγων μέσω της μόρφωσης
Επιστολή μαθήτριας προς γονείς: Να είστε ευαισθητοποιημένοι πολίτες, να ενθαρρύνουμε την ένταξη των προσφύγων μέσω της μόρφωσης
«Ως μέλη μιας κοινωνίας, οφείλουμε να κατανοήσουμε την θέση των προσφύγων και να ενθαρρύνουμε την ομαλή ένταξή τους σε αυτήν μέσω της μόρφωσης» -...
Επιστολή μαθήτριας προς γονείς: Να είστε ευαισθητοποιημένοι πολίτες, να ενθαρρύνουμε την ένταξη των προσφύγων μέσω της μόρφωσης
3 Δεκεμβρίου: Ένας απολογισμός για την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία
3 Δεκεμβρίου: Ένας απολογισμός για την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία
Γράφει η Ευγενία Κατσένη, δασκάλα ειδικής αγωγής, διευθύντρια στο Ειδικό Σχολείο Αγρινίου «Μαρία Δημάδη»
3 Δεκεμβρίου: Ένας απολογισμός για την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία
Δικαστική δικαίωση απολυμένης δημοσιογράφου του «105,5 στο Κόκκινο»: Άκυρη και καταχρηστική η απόλυση
Δικαστική δικαίωση απολυμένης δημοσιογράφου του «105,5 στο Κόκκινο»: Άκυρη και καταχρηστική η απόλυση
Το χρονικό των τεσσάρων απολύσεων, της δικαίωσης των απολυμένων και μιας τελεσιδικίας στον «105,5 στο Κόκκινο»
Δικαστική δικαίωση απολυμένης δημοσιογράφου του «105,5 στο Κόκκινο»: Άκυρη και καταχρηστική η απόλυση
Χρηματοδότηση ΑΕΙ μέσω αξιολόγησης: Η λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας της ιδιωτικοποίησης
Χρηματοδότηση ΑΕΙ μέσω αξιολόγησης: Η λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας της ιδιωτικοποίησης
Προσοχή! Το Υπουργείο Παιδείας «πριονίζει τις ρίζες» των δημοσίων Πανεπιστημίων - Του Χρήστου Κάτσικα
Χρηματοδότηση ΑΕΙ μέσω αξιολόγησης: Η λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας της ιδιωτικοποίησης
Δεν είναι αναπληρωτές, είναι ελαστικά εργαζόμενοι. Είναι το σκοτεινό εργασιακό μέλλον…
Δεν είναι αναπληρωτές, είναι ελαστικά εργαζόμενοι. Είναι το σκοτεινό εργασιακό μέλλον…
Ας ξεκινήσουμε από την ορολογία. Αναπληρώνω σημαίνει ότι καταλαμβάνω την τακτική θέση κάποιου που απουσιάζει από την θέση του.
Δεν είναι αναπληρωτές, είναι ελαστικά εργαζόμενοι. Είναι το σκοτεινό εργασιακό μέλλον…
Η πρόκληση ενδιαφέροντος στους μαθητές και στις μαθήτριες
Η πρόκληση ενδιαφέροντος στους μαθητές και στις μαθήτριες
Το μάθημα που «εμπνέει» τη σχολική αίθουσα, που έχει βιωματικό άρωμα, που ενεργοποιεί «αυθόρμητα» και δραστήρια το ενδιαφέρον μαθητών και μαθητριών,...
Η πρόκληση ενδιαφέροντος στους μαθητές και στις μαθήτριες