Ένας ακόμα μαθητής της Γ' Λυκείου: Αοριστολογίες από το υπουργείο, «τρομερή επιτυχία» η τηλεκπαίδευση
Παίρνοντας θάρρος από τις διάφορες επιστολές συμμαθητών μου αποφάσισα να συντάξω αυτήν την επιστολή ως μια ακόμη προσπάθεια να ακουστεί η ανησυχία μας για την διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων εκπροσωπώντας όχι μόνον έμενα αλλά την ‘‘καταραμένη’’ -όπως πολλοί λένε- γενιά του 2002.

Όπως όλοι γνωρίζουμε ήδη από το 2016 μας είχε ανακοινωθεί ότι θα είμαστε τα ‘‘πειραματόζωα’’, ακούγοντας καθημερινά τόσο από εφημερίδες αλλά και από στελέχη του υπουργείου το νέο σύστημα που θα εφαρμοζόταν το 2020 (το οποίο παρεμπιπτόντως κάθε ημέρα ανακοινωνόταν διαφορετικό προκαλώντας μας αγωνιά για τις εξετάσεις από πολύ νωρίς.

Φτάνοντας όμως στην άνοιξη του 2019 οπού ανακοινώθηκαν επισήμως οι αλλαγές βρεθήκαμε αντιμέτωποι με τραγική αύξηση της ύλης, αλλαγές στον τρόπο εξέτασης της έκθεσης, αλλαγές στην ύλη που ανακοινώθηκε αρχικά και ελλιπείς οδηγίες οι οποίες έφταναν συνεχώς μέχρι και τον Ιανουάριο, καθηγητές οι οποίοι δεν γνώριζαν πως να κάνουν το μάθημα μιας και οι οδηγίες δεν ήταν ξεκάθαρες, με αποτέλεσμα να πρέπει συνεχώς να προετοιμαζόμαστε για κάτι διαφορετικό κάτι πρωτόγνωρο.

Όμως προσπαθήσαμε και καταφέραμε οι περισσότεροι να έχουμε καλύψει ένα σημαντικό κομμάτι της ύλης και αρχίσαμε να μπαίνουμε στην τελική ευθεία, έχοντας υποστεί, βεβαία, ένα τεράστιο κόστος(ξενύχτια, κούραση, ατελείωτες ώρες διαβάσματος).

Σήμερα όμως οπού τα μέτρα εναντίον του ιού να παρατείνονται συνεχώς και να ακούγονται συνεχώς αοριστολογίες από το υπουργείο για την ημερομηνία διεξαγωγής ων εξετάσεων και ακούγοντας για την ''τρομερή'' επιτυχία του υπουργείου στον τομέα της τηλεκπαίδευσης η οποία όμως είναι ανεπαρκής καθώς όχι μόνο υπάρχουν μαθήματα στα οποία θα εξεταστούμε πανελλαδικώς και δεν τα διδασκόμαστε αλλά και στα μαθήματα στα οποία έχει ξεκινήσει η διδασκαλία, τα οποία όμως διδάσκονται για λιγότερο από δύο ώρες το καθένα.

Πώς πρέπει εμείς να έχουμε την επιθυμία να συνεχίσουμε όταν τα πάντα είναι αβέβαια.

Για αυτόν το λόγο ζητούμε να ξεκαθαρίσει το υπουργείο τουλάχιστον το ζήτημα με την μείωση της ύλης και να μας δώσει κάποια πιο συγκεκριμένη ημερομηνία για τις εξετάσεις είτε αυτή θα είναι τέλη Ιουνίου είτε τον Σεπτέμβριο, ώστε να προσπαθήσουμε να προγραμματίσουμε την προετοιμασία μας καλύτερα.

Ένας ακόμα μαθητής της τρίτης τάξης.

 

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ο πρύτανης του ΔΠΘ
O Φώτης Μάρης (Πρύτανης στο ΔΠΘ) στο alfavita.gr: Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο γίνεται πρότυπο δημόσιο πανεπιστημιακό ίδρυμα
Το ΔΠΘ αποτελεί σήμερα το μοναδικό Ίδρυμα Ανώτατης Εκπαίδευσης που εδρεύει στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και παρουσία σε επτά (7)...
O Φώτης Μάρης (Πρύτανης στο ΔΠΘ) στο alfavita.gr: Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο γίνεται πρότυπο δημόσιο πανεπιστημιακό ίδρυμα
ekpaieytikos
Όταν το σχολείο γίνεται… ψηφιακός λαβύρινθος: Ακόμη και σε ένα σχολείο γεμάτο οθόνες, ο πιο φωτεινός «διαδραστικός πίνακας» παραμένει το πρόσωπο του εκπαιδευτικού.
Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί της παλιότερης γενιάς μπήκαν στο σχολείο για να μιλήσουν σε παιδιά, όχι σε μηχανές. Για να κοιτάζουν τα μάτια των...
Όταν το σχολείο γίνεται… ψηφιακός λαβύρινθος: Ακόμη και σε ένα σχολείο γεμάτο οθόνες, ο πιο φωτεινός «διαδραστικός πίνακας» παραμένει το πρόσωπο του εκπαιδευτικού.
kathigites
Υπουργείο Παιδείας: Τι αλλάζει με το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών
Ωράριο εκπαιδευτικών: Τι ισχύει με τις εφημερίες, τις εξωδιδακτικές εργασίες και την απαλλαγή
Υπουργείο Παιδείας: Τι αλλάζει με το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών
malia
Λούσιμο: H ιαπωνική τεχνική για δυνατά και λαμπερά μαλλιά
Στην Ιαπωνία, το λούσιμο δεν είναι μια βιαστική κίνηση ρουτίνας, αλλά μια τελετουργία φροντίδας που συνδυάζει τεχνική, χαλάρωση και βαθιά περιποίηση.
Λούσιμο: H ιαπωνική τεχνική για δυνατά και λαμπερά μαλλιά