Ένας ακόμα μαθητής της Γ' Λυκείου: Αοριστολογίες από το υπουργείο, «τρομερή επιτυχία» η τηλεκπαίδευση
Παίρνοντας θάρρος από τις διάφορες επιστολές συμμαθητών μου αποφάσισα να συντάξω αυτήν την επιστολή ως μια ακόμη προσπάθεια να ακουστεί η ανησυχία μας για την διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων εκπροσωπώντας όχι μόνον έμενα αλλά την ‘‘καταραμένη’’ -όπως πολλοί λένε- γενιά του 2002.

Όπως όλοι γνωρίζουμε ήδη από το 2016 μας είχε ανακοινωθεί ότι θα είμαστε τα ‘‘πειραματόζωα’’, ακούγοντας καθημερινά τόσο από εφημερίδες αλλά και από στελέχη του υπουργείου το νέο σύστημα που θα εφαρμοζόταν το 2020 (το οποίο παρεμπιπτόντως κάθε ημέρα ανακοινωνόταν διαφορετικό προκαλώντας μας αγωνιά για τις εξετάσεις από πολύ νωρίς.

Φτάνοντας όμως στην άνοιξη του 2019 οπού ανακοινώθηκαν επισήμως οι αλλαγές βρεθήκαμε αντιμέτωποι με τραγική αύξηση της ύλης, αλλαγές στον τρόπο εξέτασης της έκθεσης, αλλαγές στην ύλη που ανακοινώθηκε αρχικά και ελλιπείς οδηγίες οι οποίες έφταναν συνεχώς μέχρι και τον Ιανουάριο, καθηγητές οι οποίοι δεν γνώριζαν πως να κάνουν το μάθημα μιας και οι οδηγίες δεν ήταν ξεκάθαρες, με αποτέλεσμα να πρέπει συνεχώς να προετοιμαζόμαστε για κάτι διαφορετικό κάτι πρωτόγνωρο.

Όμως προσπαθήσαμε και καταφέραμε οι περισσότεροι να έχουμε καλύψει ένα σημαντικό κομμάτι της ύλης και αρχίσαμε να μπαίνουμε στην τελική ευθεία, έχοντας υποστεί, βεβαία, ένα τεράστιο κόστος(ξενύχτια, κούραση, ατελείωτες ώρες διαβάσματος).

Σήμερα όμως οπού τα μέτρα εναντίον του ιού να παρατείνονται συνεχώς και να ακούγονται συνεχώς αοριστολογίες από το υπουργείο για την ημερομηνία διεξαγωγής ων εξετάσεων και ακούγοντας για την ''τρομερή'' επιτυχία του υπουργείου στον τομέα της τηλεκπαίδευσης η οποία όμως είναι ανεπαρκής καθώς όχι μόνο υπάρχουν μαθήματα στα οποία θα εξεταστούμε πανελλαδικώς και δεν τα διδασκόμαστε αλλά και στα μαθήματα στα οποία έχει ξεκινήσει η διδασκαλία, τα οποία όμως διδάσκονται για λιγότερο από δύο ώρες το καθένα.

Πώς πρέπει εμείς να έχουμε την επιθυμία να συνεχίσουμε όταν τα πάντα είναι αβέβαια.

Για αυτόν το λόγο ζητούμε να ξεκαθαρίσει το υπουργείο τουλάχιστον το ζήτημα με την μείωση της ύλης και να μας δώσει κάποια πιο συγκεκριμένη ημερομηνία για τις εξετάσεις είτε αυτή θα είναι τέλη Ιουνίου είτε τον Σεπτέμβριο, ώστε να προσπαθήσουμε να προγραμματίσουμε την προετοιμασία μας καλύτερα.

Ένας ακόμα μαθητής της τρίτης τάξης.

 

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kke-1.jpg
ΚΚΕ :Να αποσύρει η κυβέρνηση τις απαράδεκτες διατάξεις για τις διαγραφές φοιτητών (Βίντεο)
Η Αφροδίτη Κτενά επεσήμανε ότι όσο πλησιάζει η ημερομηνία εφαρμογής του μέτρου, τόσο εντείνονται οι αντιδράσεις από φοιτητές, πανεπιστημιακούς και...
ΚΚΕ :Να αποσύρει η κυβέρνηση τις απαράδεκτες διατάξεις για τις διαγραφές φοιτητών (Βίντεο)
σεξουαλική παρενόχληση
Σοκάρει η απάντηση αστυνομικού σε μητέρα που κατήγγειλε παιδόφιλο: «Απλά κάντε μπλοκ» (Βίντεο)
«Θέλω να χ… Στείλε μου μια φωτογραφία σου, πήγαινε στο μπάνιο… Εγώ θα βλέπω απλά, αν θες σου μιλάω κιόλας», είναι μερικά από τα απεχθή μηνύματα που...
Σοκάρει η απάντηση αστυνομικού σε μητέρα που κατήγγειλε παιδόφιλο: «Απλά κάντε μπλοκ» (Βίντεο)
διαμαντοπουλου παπανδρεου
ΠΑΣΟΚ: Παιδεία Youth Forum 2025 «Πανεπιστήμια, Προσβασιμότητα και Ειδική Αγωγή»
Το Παιδεία Youth Forum 2025 του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής παρουσιάζει μια εκδήλωση αφιερωμένη στην προσβασιμότητα και τη συμπερίληψη στην τριτοβάθμια...
ΠΑΣΟΚ: Παιδεία Youth Forum 2025 «Πανεπιστήμια, Προσβασιμότητα και Ειδική Αγωγή»
taksi
Αντιδράσεις για τη μετατροπή του 4ου ΓΕΛ Κέρκυρας σε Πειραματικό Λύκειο - Προβλήματα πρόσβασης και υπερφόρτωσης σχολείων

Με κείμενο τους, ο Σύλλογος Διδασκόντων του 4ου ΓΕΛ Κέρκυρας εκφράζει την έντονη ανησυχία τους για τη μετατροπή του...

Αντιδράσεις για τη μετατροπή του 4ου ΓΕΛ Κέρκυρας σε Πειραματικό Λύκειο - Προβλήματα πρόσβασης και υπερφόρτωσης σχολείων