Ένας ακόμα μαθητής της Γ' Λυκείου: Αοριστολογίες από το υπουργείο, «τρομερή επιτυχία» η τηλεκπαίδευση
Παίρνοντας θάρρος από τις διάφορες επιστολές συμμαθητών μου αποφάσισα να συντάξω αυτήν την επιστολή ως μια ακόμη προσπάθεια να ακουστεί η ανησυχία μας για την διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων εκπροσωπώντας όχι μόνον έμενα αλλά την ‘‘καταραμένη’’ -όπως πολλοί λένε- γενιά του 2002.

Όπως όλοι γνωρίζουμε ήδη από το 2016 μας είχε ανακοινωθεί ότι θα είμαστε τα ‘‘πειραματόζωα’’, ακούγοντας καθημερινά τόσο από εφημερίδες αλλά και από στελέχη του υπουργείου το νέο σύστημα που θα εφαρμοζόταν το 2020 (το οποίο παρεμπιπτόντως κάθε ημέρα ανακοινωνόταν διαφορετικό προκαλώντας μας αγωνιά για τις εξετάσεις από πολύ νωρίς.

Φτάνοντας όμως στην άνοιξη του 2019 οπού ανακοινώθηκαν επισήμως οι αλλαγές βρεθήκαμε αντιμέτωποι με τραγική αύξηση της ύλης, αλλαγές στον τρόπο εξέτασης της έκθεσης, αλλαγές στην ύλη που ανακοινώθηκε αρχικά και ελλιπείς οδηγίες οι οποίες έφταναν συνεχώς μέχρι και τον Ιανουάριο, καθηγητές οι οποίοι δεν γνώριζαν πως να κάνουν το μάθημα μιας και οι οδηγίες δεν ήταν ξεκάθαρες, με αποτέλεσμα να πρέπει συνεχώς να προετοιμαζόμαστε για κάτι διαφορετικό κάτι πρωτόγνωρο.

Όμως προσπαθήσαμε και καταφέραμε οι περισσότεροι να έχουμε καλύψει ένα σημαντικό κομμάτι της ύλης και αρχίσαμε να μπαίνουμε στην τελική ευθεία, έχοντας υποστεί, βεβαία, ένα τεράστιο κόστος(ξενύχτια, κούραση, ατελείωτες ώρες διαβάσματος).

Σήμερα όμως οπού τα μέτρα εναντίον του ιού να παρατείνονται συνεχώς και να ακούγονται συνεχώς αοριστολογίες από το υπουργείο για την ημερομηνία διεξαγωγής ων εξετάσεων και ακούγοντας για την ''τρομερή'' επιτυχία του υπουργείου στον τομέα της τηλεκπαίδευσης η οποία όμως είναι ανεπαρκής καθώς όχι μόνο υπάρχουν μαθήματα στα οποία θα εξεταστούμε πανελλαδικώς και δεν τα διδασκόμαστε αλλά και στα μαθήματα στα οποία έχει ξεκινήσει η διδασκαλία, τα οποία όμως διδάσκονται για λιγότερο από δύο ώρες το καθένα.

Πώς πρέπει εμείς να έχουμε την επιθυμία να συνεχίσουμε όταν τα πάντα είναι αβέβαια.

Για αυτόν το λόγο ζητούμε να ξεκαθαρίσει το υπουργείο τουλάχιστον το ζήτημα με την μείωση της ύλης και να μας δώσει κάποια πιο συγκεκριμένη ημερομηνία για τις εξετάσεις είτε αυτή θα είναι τέλη Ιουνίου είτε τον Σεπτέμβριο, ώστε να προσπαθήσουμε να προγραμματίσουμε την προετοιμασία μας καλύτερα.

Ένας ακόμα μαθητής της τρίτης τάξης.

 

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

astynomia_peripoliko_152019.jpg
Ανθρώπινα οστά σε χαράδρα της Μεσσηνίας: Εξετάζεται σύνδεση με την εξαφάνιση 74χρονης το 2021
Τα λείψανα βρέθηκαν από κυνηγό σε δυσπρόσιτη περιοχή – Σε εξέλιξη η ταυτοποίηση μέσω DNA
Ανθρώπινα οστά σε χαράδρα της Μεσσηνίας: Εξετάζεται σύνδεση με την εξαφάνιση 74χρονης το 2021
τροχαίο
Κυκλοφοριακές αλλαγές στο κέντρο της Αθήνας την Παρασκευή – Ποιοι δρόμοι θα παραμείνουν κλειστοί
Λόγω των εκδηλώσεων για την Ημέρα των Ενόπλων Δυνάμεων, εφαρμόζονται εκτεταμένες απαγορεύσεις στάθμευσης και διακοπές κυκλοφορίας από νωρίς το πρωί
Κυκλοφοριακές αλλαγές στο κέντρο της Αθήνας την Παρασκευή – Ποιοι δρόμοι θα παραμείνουν κλειστοί
opeka oaed epidomata δεκεμβριος
ΟΠΕΚΑ: 2.000 νέες θέσεις για άτομα με αναπηρία – Μισθός έως 1.200€ τον μήνα
Το πιλοτικό πρόγραμμα «Προσωπικός Βοηθός» δίνει τη δυνατότητα σε νέους και ενήλικες να εργαστούν υποστηρίζοντας την ανεξάρτητη διαβίωση των ατόμων με...
ΟΠΕΚΑ: 2.000 νέες θέσεις για άτομα με αναπηρία – Μισθός έως 1.200€ τον μήνα
politexneio.jpg
Εκπαιδευτικοί: «Για την απρόκλητη βία της ΑΡΑΣ στο Πολυτεχνείο – Καμιά ανοχή στην ενδοκινηματική βία»
Οι Αυτόνομες Ριζοσπαστικές Παρεμβάσεις ζητούν ξεκάθαρη καταδίκη της τυφλής βίας και υπερασπίζονται ενωτικό αγωνιστικό κίνημα στην ιδιωτική εκπαίδευση
Εκπαιδευτικοί: «Για την απρόκλητη βία της ΑΡΑΣ στο Πολυτεχνείο – Καμιά ανοχή στην ενδοκινηματική βία»