Θεσσαλονίκη: 59χρονη έπεσε στον Θερμαϊκό - Άγνωστες οι αιτίες
Στα νερά του Θερμαϊκού στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε τα ξημερώματα της Τρίτης (28/6) μια 59χρονη, με άγνωστη μέχρι τώρα αιτία.

Η γυναίκα έγινε αντιληπτή από περαστικούς στο ύψος γνωστού ξενοδοχείου στην παραλία και αμέσως εκλήθη η αστυνομία και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Στην επιχείρηση διάσωσης καθοριστικό ρόλο εκτός από το λιμενικό, έπαιξε και ένα τουριστικό καραβάκι από αυτά που πλέουν στην παραλία της Θεσσαλονίκης, το οποίο επίσης κινητοποιήθηκε και το πλήρωμα του κατάφερε να ανασύρει από το νερό την άτυχη γυναίκα.

Το καραβάκι, σύμφωνα με πληροφορίες του grtimes.gr, την μετέφερε στο σημείο που δένει καθημερινά, από όπου την παρέλαβε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για να την μεταφέρει στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο.

Οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν ότι είναι καλά στην υγεία της και ότι παρά το σοκ διατήρησε τις αισθήσεις της. Ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι είχε συμπτώματα υποθερμίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ASEP diorismoi
Νέοι Πίνακες Ειδικής Αγωγής: Αντιδράσεις για την κατακόρυφη αύξηση του παράβολου συμμετοχής
Καταγγελία για χαράτσι στους πίνακες Ειδικής Αγωγής – «Αποκλειστικό και αντικοινωνικό μέτρο»
Νέοι Πίνακες Ειδικής Αγωγής: Αντιδράσεις για την κατακόρυφη αύξηση του παράβολου συμμετοχής
αξιολο
Η αξιολόγηση ως μέσο υποταγής και μηχανισμός πειθάρχησης των εκπαιδευτικών
«Ο έλεγχος και η επιτήρηση μέσω της αξιολόγησης δεν είναι ένα νέο φαινόμενο. Συνδέεται με μια βαθύτερη ιστορική και πολιτική διαχείριση της...
Η αξιολόγηση ως μέσο υποταγής και μηχανισμός πειθάρχησης των εκπαιδευτικών