Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
special_Education
Πώς κατοχυρώνετε τα απαραίτητα μόρια για τις προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή ενώ παράλληλα εντάσσεστε στους επικουρικούς πίνακες

Με βάση το νόμο Γαβρόγλου  οι εκπαιδευτικοί μοριοδοτούνται (2 μόρια) για προσλήψεις και διορισμούς - προσλήψεις με το  Εξ αποστάσεως Μοριοδοτούμενο Σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή: Ανίχνευση, Παρέμβαση και Διαφοροδιάγνωση από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου που έχει ανοικτές αιτήσεις και ξεκινάει 28 Οκτωβρίου Σεπτεμβρίου και έχει ανοικτές αιτήσεις έως 11 Νοεμβρίου.

Το παραπάνω σεμινάριο σας εντάσσει και στους επικουρικούς πίνακες της Ειδικής Αγωγής

Το πρόγραμμα (7μηνών και 420 ωρών) πραγματοποιείται εξ αποστάσεως και ασύγχρονα και με την επιτυχή ολοκλήρωσή του ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει μοριοδοτούμενο πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο οποίο αναγράφεται και η διάρκεια (από πότε έως πότε υλοποιήθηκε το σεμινάριο). 

Το πρόγραμμα απευθύνεται στις ακόλουθες ομάδες ενδιαφερομένων:

- Σε όσους εντάσσονται στον χώρο της Ειδικής Αγωγής και εκπαίδευσης  ή θέλουν να ενταχθούν
-  Σε όσους αναπληρωτές και αδιόριστους εκπαιδευτικούς θέλουν να συγκεντρώσουν μόρια για το σύστημα διορισμών ή τις προσλήψεις στους πίνακες
- Σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων
- Σε αποφοίτους ΑΕΙ-ΤΕΙ οι οποίοι επιθυμούν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του/της εκπαιδευτικού
- Σε παιδαγωγούς, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, κοινωνιολόγους και απόφοιτους σχολών κοινωνικών και πολιτικών επιστημών
- Σε όσους θέλουν να εξειδικευτούν στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής, στις μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές, στην διαταραχή αυτιστικού φάσματος, στα προβλήματα συμπεριφοράς βρεφών και παιδιών, στο ΔΕΠ-Υ, στη συμβουλευτική γονέων και εκπαιδευτικών, στη διαχείριση παιδιών ειδικών ομάδων στη σχολική τάξη, στη διαχείριση των χαρισματικών παιδιών, στην αντιμετώπιση διαταραχών επικοινωνίας κ.α.
-  Σε όσους φοιτούν ή έχουν ολοκληρώσει ΠΜΣ στην ΕΑΕ και άλλα πμσ στις επιστήμες της αγωγής
- Σε όσους εντάσσονται στον χώρο της Ειδικής Αγωγής και εκπαίδευσης  ή θέλουν να ενταχθούν

Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

Η ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ) (ή συμπεριληπτική εκπαίδευση) αποτελεί επιστημονικό πεδίο αιχμής, με μεγάλο εύρος και σημαντική ζήτηση ως γνωστική περιοχή εξειδίκευσης στην Ελλάδα αλλά και τον διεθνή χώρο. Αντιπροσωπεύει ένα υπερβολικά σύνθετο κοινωνικό, φιλοσοφικό, εννοιολογικό και διδακτικό σύστημα τεχνικών και προσεγγίσεων, που στοχεύει στην εκπαιδευτική και ψυχολογική στήριξη όλων των παιδιών, εφήβων και ενηλίκων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες (ε.ε.α./α.). Στόχος του προγράμματος είναι η εμβάθυνση και η εξειδίκευση: (1) σε σύγχρονες θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές ανίχνευσης, διαφοροδιάγνωσης (με βάση το ICD-10 του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας) και παρέμβασης στις κυριότερες μορφές ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, (2) σε διαδικασίες τροποποίησης ή προσαρμογής των μεθόδων διδασκαλίας και παρέμβασης στις μοναδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του/της μαθητή/τριας, καθώς και (3) σε πρακτικές παρέμβασης σε όλες τις εκφάνσεις των δυσκολιών (πρόληψη, θεραπεία, αντιστάθμιση).

Η πρωτοτυπία, αλλά και συνάμα η πρακτική αξία του προγράμματος, έγκειται στο ότι εστιάζει στο παιδί και ενήλικα με ε.ε.α./α. σε επίπεδο ανίχνευσης/εντοπισμού, διαφοροδιάγνωσης και αντιμετώπισης των ειδικών και μοναδικών χαρακτηριστικών που εμφανίζει, με βάση τις σύγχρονες τάσεις της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Αξίζει να επισημανθεί ότι η έδρα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης τοποθετείται στις «ανθρώπινες σχέσεις» και προάγει αφενός την αξία του ατόμου ως ύπαρξη και όχι ως επίδοση, και αφετέρου, προάγει τον σεβασμό στη διαφορετικότητα του ατόμου την υποστήριξη όλων των μαθητών/τριών, την εργασία με τους/τις άλλους/ες και την προσωπική επαγγελματική εξέλιξη.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:

Να γνωρίζει βασικές έννοιες, όπως ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ), συμπεριληπτική εκπαίδευση, άτομο με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες (ε.ε.α./α.), ανίχνευση, διαφοροδιάγνωση και παρέμβαση.
Να ενστερνιστεί τις σύγχρονες αρχές της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.
Να αποκτήσει γνώσεις και εργαλεία ανίχνευσης, διαφοροδιάγνωσης και αντιμετώπισης με βάση τις αρχές της συμπερίληψης.

Να κατέχει γνώσεις που αφορούν στις κυριότερες διαταραχές: Ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές λόγου και ομιλίας, Ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές κινητικής λειτουργίας και μεικτές διαταραχές (λόγου και κίνησης), Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Δυσλεξία, δυσγραφία και δυσαναγνωσία, Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (ΔΑΔ) [ή Διαταραχές αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ)], Νοητική καθυστέρηση, Χαρισματικότητα, Γενετικά σύνδρομα, Κινητική αναπηρία/Εγκεφαλική παράλυση, ΔΕΠΥ, Διαταραχές διαγωγής, Mεικτή διαταραχή διαγωγής και συναισθήματος, Διαταραχές συναισθήματος:

Διαταραχή άγχους αποχωρισμού, φοβικού άγχους και κοινωνικού άγχους, Διαταραχές κοινωνικής λειτουργικότητας: Εκλεκτική αλαλία και διαταραχή προσκόλλησης, Διαταραχές της όρασης και Παθήσεις του ωτός

Να κατέχει βασικές αρχές παρέμβασης των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών μέσα από μία πολυεστιακή προσέγγιση (ρόλος της οικογένειας, του σύγχρονου συμπεριληπτικού ψηφιακού σχολείου, κατάρτισης εξατομικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων).
Να εξοικειωθεί με τις βασικές συμπεριληπτικές πρακτικές με έμφαση σε μοντέλα συνδιδασκαλίας και στη διαμόρφωση του φυσικού περιβάλλοντος.
Να εστιάσει στις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας ως μέσο προώθησης της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.

Μοριοδότηση

Το πρόγραμμα μπορεί να αξιοποιηθεί σε οποιαδήποτε προκήρυξη της οποίας τα κριτήρια αντιστοιχούν στα χαρακτηριστικά του προγράμματος. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά/δεσμευτικά, στην παρούσα φάση, και με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, οι απόφοιτοι/ες μπορούν να λάβουν:

-> 2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές και αδιόριστοι υποψήφιοι)
-> 10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ
-> Ένταξη στους επικουρικούς πίνακες της ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ( Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 58 )

Διάρκεια (έναρξη - λήξη)

ΕΝΑΡΞΗ: 28 Οκτωβρίου
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ: 11 Νοεμβρίου
ΛΗΞΗ: 28 Μαϊου

Κόστος (όλα σε δόσεις)

Κανονικό κόστος: 630 ευρώ
Άνεργοι ή και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί (5 πρώτοι): 455 ευρώ
Διορισμένοι – μόνιμοι εκπαιδευτικοί: 555 ευρώ
Άνεργοι ή και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί και αναπληρωτές: 555 ευρώ
ΑμΕΑ: 520 ευρώ
Μέλη πολύτεκνων οικογενειών: 520 ευρώ
Απόφοιτοι του Παν/μιου Αιγαίου: 555 ευρώ
Εγγραφή σε άλλο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παν/μίου Αιγαίου και του GoLearn: 555 ευρώ
Mέλη του προσωπικού του Παν. Αιγαίου και του συνεργαζόμενου φορέα: 555 ευρώ
Ομαδική εγγραφή (άνω των 2 ατόμων): 490 ευρώ
Ομαδική εγγραφή (άνω των 4 ατόμων): 465 ευρώ
ΕΦΑΠΑΞ καταβολή: 490 ευρώ

ΔΗΛΩΣΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ)

 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2022: 1 Δεκεμβρίου οι αιτήσεις συμμετοχής των υποψηφίων

Μητσοτάκης: Υποχρεωτικός εμβολιασμός και πρόστιμο 100 ευρώ για όποιον δεν τον κάνει

«Βόμβα» για Μετάλλαξη Όμικρον από τον επικεφαλής της Moderna: Λιγότερο αποτελεσματικά τα εμβόλια

ΑΣΕΠ: Βγαίνει η μεγάλη προκήρυξη για 1.477 προσλήψεις σε δήμους - Ποιες προκηρύξεις άνοιξαν αυτές τις μέρες

ΜΟΝΟ 111 ΕΥΡΩ το Online εύκολο μοριοδιωτούμενο Lower - Proficiency που παίρνεις σε 2 ημέρες! - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Αυτά είναι τα 9μηνα σεμινάρια που Μοριοδοτούν Εκπαιδευτικούς και ξεκινούν το ΝΟΕΜΒΡΙΟ με μόνο 25 ευρώ τον μήνα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

sxoleia-ekpaideusi-self
Κρούσματα σε σχολεία: Έκλεισαν τμήματα του Μουσικού σχολείου Ηρακλείου
Συρροή κρουσμάτων σε Μουσικό σχολείο στο Ηράκλειο Κρήτης - Έκλεισαν δύο τμήματα - Εμβολιασμένοι μαθητές ανάμεσα στα κρούσματα
Κρούσματα σε σχολεία: Έκλεισαν τμήματα του Μουσικού σχολείου Ηρακλείου
kapravelos
Κορονοϊός - Καπραβέλος: Να κλείσουν τα σχολεία για μικρό διάστημα
«Πακέτο» αυστηρότερων μέτρων ενάντια στη διασπορά του κορονοϊού προτείνει ο Νίκος Καπραβέλος - Ζητά κλειστά σχολεία για λίγες ημέρες
Κορονοϊός - Καπραβέλος: Να κλείσουν τα σχολεία για μικρό διάστημα
kallianos
Καλλιάνος για νεοδιόριστους: Να μειωθεί ο χρόνος υπηρεσίας στις περιοχές διορισμού
Ερώτηση κατέθεσε ο Ι. Καλλιάνος προς την υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως για την μείωση χρόνου των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στη περιοχή διορισμού τους
Καλλιάνος για νεοδιόριστους: Να μειωθεί ο χρόνος υπηρεσίας στις περιοχές διορισμού
mitropolitis koronoios
Με κορονοϊό ο αρνητής Μητροπολίτης Κοσμάς - Αρνείται και τη μεταφορά σε νοσοκομείο
Με κορονοϊό ο Μητροπολίτης Κοσμάς - Αρνητής της πανδημίας - Δεν δέχεται να μεταφερθεί σε νοσοκομείο
Με κορονοϊό ο αρνητής Μητροπολίτης Κοσμάς - Αρνείται και τη μεταφορά σε νοσοκομείο