Δημόσια εκπαίδευση
Με παράνομο τρόπο παρακράτησαν τον μισθό εκπαιδευτικού που αποφάσισε να συμμετέχει στην απεργία-αποχή από την τηλεκπαίδευση στο υπό κατάληψη σχολείο του στη Θεσσαλονίκη

«Απαράδεκτη» και «παράνομη» χαρακτηρίζουν οι εκπαιδευτικοί της Θεσσαλονίκης την απόφαση της διευθύντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης Βαζούρα Ζωής για περικοπή του μισθού ενός εκπαιδευτικού – συνδικαλιστή συνδικαλιστή της Αγωνιστικής Συσπείρωσης που υλοποίησε την απόφαση της ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή από την τηλεκπαίδευση στο υπό κατάληψη σχολείο του.

Οι εκπαιδευτικοί «καταγγέλλουν την απαράδεκτη, αυταρχική, απαξιωτική στάση της διευθύντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης Βαζούρα Ζωής, η οποία την Πέμπτη 9/02/23 απουσίαζε από την ΔΔΕ ενώ ήδη της είχε κοινοποιηθεί η απόφαση παράστασης διαμαρτυρίας των Α΄, Γ’ , Δ΄ και Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης».

Επιπλέον, καταγγέλλουν «την Προϊσταμένη Εκπαιδευτικών Θεμάτων Κοντολέτα Μαρία με την οποία συναντηθήκαμε. Αφού πρώτα υπεραμύνθηκε της απόφασης της περικοπής, χωρίς όμως να γνωρίζει τον λόγο που έγινε!!! Αρνήθηκε να κλείσει ραντεβού με την ΔΔΕ και μας απείλησε ότι θα φέρει την αστυνομία. Όταν οι ΕΛΜΕ-Θ επιμείναμε στο αίτημά μας για συνάντηση, αποχώρησε από το γραφείο της και με θράσος μας είπε ότι μας θεωρεί υπεύθυνους για οποιαδήποτε απώλεια αντικειμένων».

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση των Α΄, Γ΄, Δ΄ και Ε΄ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ:

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ, ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΜΙΣΘΟΥ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ

Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη, αυταρχική, απαξιωτική στάση της διευθύντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης Βαζούρα Ζωής, η οποία την Πέμπτη 9/02/23 απουσίαζε από την ΔΔΕ  ενώ ήδη της είχε κοινοποιηθεί η απόφαση παράστασης διαμαρτυρίας των Α΄, Γ’ , Δ΄ και Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης που είχε ως σκοπό την καταγγελία της απαράδεκτης-παράνομης απόφασής της για περικοπή μισθού συνάδελφου συνδικαλιστή της Αγωνιστικής Συσπείρωσης που υλοποίησε την απόφαση της ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή από την τηλεκπαίδευση στο υπό κατάληψη σχολείο του. Για το ίδιο ζήτημα οι ΕΛΜΕ-Θ είχαμε ζητήσει επιμόνως συνάντηση πριν την έκδοση οποιασδήποτε απόφασης και η ΔΔΕ αρνούνταν να ορίσει ημερομηνία συνάντησης.

Καταγγέλλουμε, επίσης, και την Προϊσταμένη Εκπαιδευτικών Θεμάτων Κοντολέτα Μαρία με την οποία συναντηθήκαμε. Αφού πρώτα υπεραμύνθηκε της απόφασης της περικοπής, χωρίς όμως να γνωρίζει τον λόγο που έγινε!!!, αρνήθηκε να κλείσει ραντεβού με την ΔΔΕ και μας απείλησε ότι θα φέρει την αστυνομία. Όταν οι ΕΛΜΕ-Θ επιμείναμε στο αίτημά μας για συνάντηση, αποχώρησε από το γραφείο της και με θράσος μας είπε ότι μας θεωρεί υπεύθυνους για οποιαδήποτε απώλεια αντικειμένων…

Την Δευτέρα 13/2 οι Α΄, Γ’ , Δ΄ και Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης οργανώσαμε απροειδοποίητα νέα παράσταση διαμαρτυρίας με σκοπό την συνάντηση με την Διευθύντρια Εκπαίδευσης. Βρέθηκε προ τετελεσμένων και αναγκάστηκε να μας ακούσει. Η στάση της αδιάλλακτη και κυνική. Δεν απάντησε σε κανένα από τα ερωτήματα που της θέσαμε και μας παρέπεμπε προκλητικά και γενικόλογα στην νομοθεσία κατηγορώντας μας μάλιστα και για υποκινητές καταλήψεων. Αρνήθηκε κάθε διάλογο και επέδειξε για άλλη μια φορά αυταρχική συμπεριφορά που καμία σχέση δεν έχει με την υποχρέωση της διοίκησης τουλάχιστον να αφουγκράζεται και να ακούει τις απόψεις των εκπαιδευτικών της τάξης που βρίσκονται αντιμέτωποι με τα καθημερινά προβλήματα του σχολείου. Στην συνάντηση βρίσκονταν και μέλη του ΠΥΣΔΕ λόγω επικείμενης συνεδρίασής του. Αφού πρώτα τους εκθέσαμε τους λόγους για τους οποίους η απόφαση της περικοπής μισθού του συναδέλφου, εκτός από παράνομη, αποτελεί αντισυναδελφική και αντισυνδικαλιστική δίωξη, τους ζητήσαμε να δεσμευτούν  ότι θα την ακυρώσουν. Ουσιαστική δέσμευση όμως δεν λάβαμε.

Αντιλαϊκά μέτρα, αυταρχισμός και καταστολή πάνε πακέτο. Έτσι ακριβώς έδρασε και η Διοίκηση της ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης

Οι εκπαιδευτικοί έχουμε δικαίωμα και παιδαγωγικά ύψιστη υποχρέωση να αγωνιζόμαστε στο πλάι των μαθητών μας. Σε καμία περίπτωση δε θα γίνουμε χαφιέδες των παιδιών μας. Ο χώρος εργασίας μας είναι τα σχολεία και εκεί πρέπει να βρισκόμαστε. Ούτε είμαστε υποχρεωμένοι να διαθέτουμε ή και να χρησιμοποιούμε δικό μας εξοπλισμό, σύνδεση και το χώρο κατοικίας μας. Η θέση μας είναι στο πλευρό των μαθητών μας και των αγώνων τους.

Ο συνάδελφός μας παρέμεινε στο χώρο του σχολείου  του, δηλώνοντας συμμετοχή στην νόμιμη απεργία- αποχή της ΟΛΜΕ από την τηλεκπαίδευση σε υπό κατάληψη σχολεία, συζήτησε με τους μαθητές του σχολείου  για τα αιτήματά τους και συνέβαλε στον αναγκαίο διάλογο για την ικανοποίηση των αιτημάτων τους. Να σημειώσουμε ότι, από τα αιτήματα-καταγγελίες των μαθητών του υπό κατάληψη σχολείου, αναδείχθηκαν μείζονα ζητήματα που οδήγησαν σε εισαγγελική διερεύνηση η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη.

Μεγάλη αισιοδοξία μας γέμισε η απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των Προέδρων ΕΛΜΕ και έγινε ομόφωνη απόφαση της ομοσπονδίας η πάλη για το σχολείο που έχουν ανάγκη οι μαθητές μας, τον εκπαιδευτικό που χρειάζονται, τη δουλειά μας με δικαιώματα. Το δικαίωμά μας να αντιδράμε οργανωμένα κόντρα στο σχολείο που ετοιμάζουν.

Γι’ αυτό και χαιρόμαστε που έχουμε συναδέλφους που δεν έκαναν webex σε υπό κατάληψη σχολείο και δηλώνουμε απερίφραστα ότι θα σταθούμε μέχρι τέλους δίπλα τους. Θα σταθούμε στο ύψος μας σαν εκπαιδευτικοί και σαν εργαζόμενοι.

ΥΠΑΙΘ και διοίκηση, εδώ και τρία χρόνια, αντί να ικανοποιήσουν τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος, μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών, ενώ έχουν αναδειχθεί ψυχοκοινωνικά ζητήματα που το Υπουργείο δεν “βλέπει”, έχουν θεσμοθετήσει και μέσα στην πανδημία αύξηση των μαθητών, κάμερα στην τάξη, webex  σε υπό κατάληψη σχολείο, χορηγούς και με τη βούλα, Λύκειο εξεταστικό κέντρο και τόσα άλλα. Προσπαθούν να φτιάξουν εκπαιδευτικό φοβισμένο, που να ασχολείται με γραφειοκρατία, πολύ μακριά από τον παιδαγωγικό και επιστημονικό μας ρόλο.

Δυστυχώς για αυτούς, ευτυχώς για τον κλάδο και τους μαθητές μας, οι εκπαιδευτικοί δεν συμμορφώνονται με υποδείξεις που επιτάσσουν να μην είμαστε δίπλα στα παιδιά μας όταν αγωνίζονται, που επιβάλλουν την τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία, κάμερα στην τάξη επειδή δεν παίρνουν καθηγητή, να τρέξουμε την ύλη γιατί δεν είχε σταλεί καθηγητής ένα τρίμηνο σε πανελλαδικό μάθημα. Δεν συμμορφωνόμαστε με το σχολείο που θέλουν να λειτουργεί με manager και χορηγούς.

Η απόφαση αυτή της ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης αποτελεί ακόμα μία απόπειρα αυταρχισμού και δίωξης του δικαιώματός μας να αντιδρούμε στο αντιεκπαιδευτικό πλαίσιο που λειτουργεί το σχολείο. Αποτελεί κατάφωρη παραβίαση του συνταγματικού μας δικαιώματος για συμμετοχή σε απεργιακές δράσεις.

Η ΔΔΕ  δε νομιμοποιείται να προβαίνει σε περικοπή μισθού, καθώς καμία  τέτοια πρόβλεψη δεν υπάρχει στην κείμενη νομοθεσία.

Καμία περικοπή μισθού στον συνάδελφο. Να ακυρωθεί άμεσα η απόφαση από το ΠΥΣΔΕ.

Οργανωνόμαστε στο σωματείο. Μαζικοποιούμε το “σπίτι” μας.

Κάτω τα χέρια από τους μαθητές μας

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ Α΄ΕΛΜΕ

Η Πρόεδρος                                                                Ο Γραμματέας

Τραγάκη  Δήμητρα                                                       Γαζάκης Αντώνης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio paideias
Υπουργείο Παιδείας: Τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης (Πίνακες)
Σύμφωνα με το  Υπουργείο Παιδείας τα συνολικά κενά εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ανέρχονται σε 2.785 και 2.907 στη Δευτεροβάθμια...
Υπουργείο Παιδείας: Τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης (Πίνακες)
μαθητες επί χουντας
Δικτατορία και Σχολείο: Οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου
Η παρούσα διπλωματική εργασία προσεγγίζει την περίοδο της δικτατορίας (1967-74) στη χώρα μας αξιοποιώντας το σχολικό αρχείο. Ειδικότερα επιχειρεί να...
Δικτατορία και Σχολείο: Οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου
συνελευση φοιτητεσ
ΑΕΙ: Τι προτείνουν πανεπιστημιακοί για τους φοιτητές - Και «έξυπνη κάρτα» για σίτιση-στέγαση
Ζητούν και προκήρυξη θέσεων μονίμων στελεχών στα Κέντρα Ψυχολογικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης
ΑΕΙ: Τι προτείνουν πανεπιστημιακοί για τους φοιτητές - Και «έξυπνη κάρτα» για σίτιση-στέγαση