Thumbnail
Άμεση πρόσληψη ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών σε κάθε σχολική μονάδα και κάλυψη όλων των οργανικών κενών με πρόσληψη ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού, ζητούν οι εκπαιδευτικοί της Α' ΕΛΜΕ Κορινθίας

Την άμεση ανάγκη πρόσληψης ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών σε κάθε σχολείο καταδεικνύει η Α' ΕΛΜΕ Κορινθίας, με αφορμή την έξαρση ακραίων περιστατικών bullying το τελευταίο διάστημα και τη σωρεία καταγγελιών που έρχονται στο φως της δημοσιότητας.

«Οι εκπαιδευτικοί καλούνται, μέσα σε ένα εξαιρετικά ανασφαλές εργασιακό περιβάλλον, να αντιμετωπίσουν μία νέα θλιβερή και δυσχερή κατάσταση, αποτέλεσμα της αδιανόητης αδιαφορίας του ΥΠΑΙΘ, που πρέπει επιτέλους να αναλογιστεί τις ευθύνες του και να πάρει μέτρα αντιμετώπισης των παιδαγωγικών και ψυχοκοινωνικών συνεπειών της πανδημίας στα παιδιά», σημειώνει χαρακτηριστικά το σωματείο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ

Με αφορμή την έξαρση ακραίων περιστατικών βίας που σημειώνονται σε σχολικές μονάδες της χώρας μας, συνειδητοποιούμε τις τραγικές συνέπειες της δίχρονης σχεδόν διακοπής της φυσικής λειτουργίας των σχολείων και της εφαρμογής της  τηλεκπαίδευσης: απουσία κοινωνικοποίησης,  μαθησιακές ελλείψεις και  ψυχικές διαταραχές των παιδιών.

Το τελευταίο διάστημα καταγράφεται μεγάλη αύξηση σε περιστατικά βίας στο σχολικό περιβάλλον. Στην έξαρση αυτού του φαινομένου έχει συμβάλει και ο εγκλεισμός της προηγούμενης περιόδου και άλλοι οικονομικοί και κοινωνικοί λόγοι. Νεύρα, υπερένταση, τσακωμοί, εκφοβισμοί και χειροδικίες μεταξύ μαθητών είναι, πλέον, καθημερινά φαινόμενα στα σχολεία της χώρας μας με οδυνηρές και θλιβερές συνέπειες . Επιπλέον, διαπιστώνονται αρκετά περιστατικά με μαθητές και γονείς που επιτίθενται φραστικά ή και σωματικά σε εκπαιδευτικούς.

Έτσι, οι εκπαιδευτικοί καλούνται, μέσα σε ένα εξαιρετικά ανασφαλές εργασιακό περιβάλλον, να αντιμετωπίσουν μία νέα θλιβερή και δυσχερή κατάσταση, αποτέλεσμα της αδιανόητης αδιαφορίας του ΥΠΑΙΘ, που πρέπει επιτέλους να αναλογιστεί τις ευθύνες του και να πάρει μέτρα αντιμετώπισης των παιδαγωγικών και ψυχοκοινωνικών συνεπειών της πανδημίας στα παιδιά.

Η εξάλειψη της βίας μας αφορά όλους. Προϋποθέτει τη λήψη σοβαρών, σταθερών και μακροπρόθεσμων μέτρων. Προέχει η ομαλή και ασφαλής λειτουργία των σχολείων, καθώς και η σωματική και ψυχική υγεία όλων μας!! 

Απαιτούμε:

  • Άμεση πρόσληψη ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών σε κάθε σχολική μονάδα. Κάλυψη όλων των οργανικών κενών με πρόσληψη ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού.
  • Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα,  ώστε ο εκπαιδευτικός να έχει ουσιαστικότερη επαφή με κάθε μαθητή.
  • Διαμόρφωση θεσμικού πλαισίου για την προστασία εκπαιδευτικών και μαθητών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

zaxaraki.jpg
Ζαχαράκη: Το νέο σχέδιο της Κυβέρνησης απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών
«Η Ελλάδα δεν θα πάει σε ένα μοντέλο ολικής απαγόρευσης αλλά θα εστιάσει στο μοντέλο του αυστηρού γονεϊκού ελέγχου»
Ζαχαράκη: Το νέο σχέδιο της Κυβέρνησης απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών
πιερρακακης στον αντεννα
Πιερρακάκης: Ερχεται μάθημα στο σχολείο για το πως να διαχειρίζονται τα παιδιά τον εαυτό τους στο διαδίκτυο
Ερωτηθείς αν υπάρχουν σκέψεις για απαγόρευση των social media σε παιδιά ηλικίας μέχρι 15-16 ετών, είπε ότι το θέμα της σχέσης των παιδιών με το...
Πιερρακάκης: Ερχεται μάθημα στο σχολείο για το πως να διαχειρίζονται τα παιδιά τον εαυτό τους στο διαδίκτυο