ειδική αγωγή σεμινάριο
Πάνω από 25.000 υποψήφιοι αποκλείστηκαν σκόπιμα από τα ΑΕΙ - Η Νίκη Κεραμέως πρώτα κατάργησε τα καλλιτεχνικά μαθήματα και τα Σχέδια και στη συνέχεια έστρεψε υποχρεωτικά τους υποψηφίους των Πανελλαδικών στα ιδιωτικά φροντιστήρια τονίζουν οι εκπαιδευτικοί των Εικαστικών Μαθημάτων

Την επαναφορά των καλλιτεχνικών μαθημάτων, του Ελεύθερου και Γραμμικού Σχεδίου, στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου ζητά η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων.

Επιπλέον, ζητά να μην εφαρμοστεί η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής.

Συγκεκριμένα, καταγγέλλει ότι πάνω από 25.000 υποψήφιοι αποκλείστηκαν σκόπιμα από την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Στη συνέχεια, επικαλείται τις υπουργικές αποφάσεις της Νίκης Κεραμέως, υποστήριζοντας ότι πρώτα κατάργησε τα καλλιτεχνικά μαθήματα και τα Σχέδια και στη συνέχεια έστρεψε υποχρεωτικά τους υποψηφίους των Πανελλαδικών στα ιδιωτικά φροντιστήρια.

«Και ενώ γνώριζε ότι τα εν λόγω σχεδιαστικά μαθήματα διδάσκονται επαρκώς μόνο δια ζώσης, επέβαλε νομοθετικά την απαράδεκτη και καταστροφική Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ), που υπερέβαινε το 14 σε πολλές σχολές, με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό και πολλών αριστούχων μαθητών» επισημάνουν οι εκπαιδευτικοί των εικαστικών μαθημάτων.

«Η διατήρηση αυτής της καταστροφικής και αντιεκπαιδευτικής πολιτικής θα παράγει σκόπιμα μόνο γενιές αποκλεισμένων μαθητών από την Τέχνη, τα όνειρα και τις σχολές της επιθυμίας τους» καταλήγουν.

Η καταγγελία των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η καταγγελία της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων:

Με έντονη οργή και αγανάκτηση πληροφορηθήκαμε τον αναμενόμενο και σκόπιμο αποκλεισμό πάνω από 25.000 υποψήφιων μαθητών από την τριτοβάθμια εκπαίδευση λόγω των αντικοινωνικών και αντιπαιδαγωγικών νομοθετικών ρυθμίσεων και υπουργικών αποφάσεων της κα Κεραμέως.

Πρώτα κατάργησε τα Καλλιτεχνικά μαθήματα και τα Σχέδια (Ελεύθερο & Γραμμικό) από το Λύκειο (πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα), το προηγούμενο καλοκαίρι του 2020. Στη συνέχεια με καταργημένα τα Καλλιτεχνικά Μαθήματα έστρεψε υποχρεωτικά σχεδόν όλους τους υποψηφίους στα ιδιωτικά φροντιστήρια και προσπάθησε να κοροϊδέψει μαθητές και γονείς μέσω της ενισχυτικής διδασκαλίας που παταγωδώς δεν λειτούργησε. (ελάχιστα τμήματα πανελλαδικά, για λίγους μήνες και αυτά με τηλεκπαίδευση λόγω της πανδημίας).

Και ενώ γνώριζε ότι τα εν λόγω σχεδιαστικά μαθήματα διδάσκονται επαρκώς μόνο δια ζώσης, επέβαλε νομοθετικά την απαράδεκτη και καταστροφική Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ), που υπερέβαινε το 14 σε πολλές σχολές, με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό και πολλών αριστούχων μαθητών (π.χ. με 21.383 ή 20.988 μόρια αποκλείστηκαν από την Αρχιτεκτονική του ΕΜΠ και τη σχολή Γραφιστικής του ΠΑΔΑ αντίστοιχα).

Καλούμε την υπουργό, να επαναφέρει άμεσα τα Καλλιτεχνικά Μαθήματα, το Ελεύθερο & Γραμμικό Σχέδιο στο κανονικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου, να μην εφαρμόσει την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και να καλυφθούν όλες οι διαθέσιμες θέσεις των τμημάτων Γ/θμιας εκπαίδευσης.

Η διατήρηση αυτής της καταστροφικής και αντιεκπαιδευτικής πολιτικής θα παράγει σκόπιμα μόνο γενιές αποκλεισμένων μαθητών από την Τέχνη, τα όνειρα και τις σχολές της επιθυμίας τους.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ: Αιτήσεις, ΎΛΗ και εξ αποστάσεως προετοιμασία

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Tο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 95 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

ιράν
Ιράν: Με μένος "απαντά" η αστυνομία κατά των διαδηλωτών - Μαζικές συλλήψεις και βία
Συνεχίζονται και σήμερα οι διαδηλώσεις για τον θάνατο της Μαχσά Αμινί, με την αστυνομία να επιμένει σε ακραίες εκδηλώσεις βίας κατά των διαδηλωτών.
Ιράν: Με μένος "απαντά" η αστυνομία κατά των διαδηλωτών - Μαζικές συλλήψεις και βία