Thumbnail
Ανακοίνωση

Την Παρασκευή 26/1/18 πραγματοποιήθηκε με πρόσκληση των Δ΄ και Ε΄ ΕΛΜΕ σύσκεψη συντονισμού ΕΛΜΕ και Συλλόγων Εκπαιδευτικών  Π.Ε. Συμμετείχαν με αποφάσεις οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π. Ε. Β΄ και  Ζ΄,  οι Γ΄ , Δ΄,  Ε΄ ΕΛΜΕ, η Β΄ ΕΛΜΕ με απόφαση Γενικής Συνέλευσης και μέλη του Δ.Σ. της Α΄ ΕΛΜΕ, καθώς και Φοιτητικοί Σύλλογοι.

Στη συζήτηση επισημάνθηκαν τα εξής: 

Η επίθεση στους εργαζόμενους από κυβέρνηση – ΕΕ – ΔΝΤ συνεχίζεται και εντείνεται με την ψήφιση του πολυνομοσχέδιο (αντιαπεργιακός νόμος, πλειστηριασμοί, ιδιωτικοποιήσεις, 30ωρο, συγχωνεύσεις σχολείων,  κ.ά.), αλλά και με την προώθηση και άλλων 88 νέων ύμενων προαπαιτοστα πλαίσια της 4ης αξιολόγησης, καθώς και νέων μέτρων για την εκπαίδευση (αυτοαξιολόγηση – αξιολόγηση, αποχαρακτηρισμός της ώρας σίτισης, «Νέο Λύκειο», νόμο για το Πανεπιστήμιο Δ. Αττικής, υπονόμευση της τεχνικής εκπ/σης –κλείσιμο των λεγόμενων ολιγομελών, τη μαθητεία – κακοπληρωμένη εργασία, αναμοριοδότηση που υποβαθμίζει σχολεία και τα οδηγεί σε συγχωνεύσεως, κ.ά.). Αναμένεται, η τελική έκθεση του Ο.Ο.Σ.Α για την ελληνική εκπαίδευση  (Απρίλιος 2018) με νέο πακέτο μέτρων για την πλήρη προσαρμογή της ελληνικής εκπαίδευσης στο μοντέλο και τις οδηγίες του ΟΟΣΑ και της ΕΕ που η εφαρμογή της διαμορφώνεται το φτηνό, ευέλικτο σχολείο της αγοράς. 

Σ’ αυτή την κρίσιμη στιγμή οι ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ όχι μόνο δεν οργάνωσαν τον αγώνα, αλλά αρνήθηκαν να κηρύξουν έστω και μια απεργία. Αυτό αποτελεί απροκάλυπτη αποδοχή και στήριξη  της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ – κεφαλαίου. Την ίδια στάση κράτησε και η πλειοψηφία των ΔΟΕ – ΟΛΜΕ που ευθυγραμμίστηκαν με ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ.

Δεκάδες σύλλογοι και ΕΛΜΕ στην εκπαίδευση (στη Θεσσαλονίκη οι πέντε ΕΛΜΕ και τέσσερις σύλλογοι Π.Ε.) σε συντονισμό με εκατοντάδες σωματεία από δημόσιο και ιδιωτικό τομέα έδωσαν τη μάχη στις 12/1. Έστειλαν μήνυμα ότι μπορούμε να οργανώσουμε απεργιακή απάντηση και τον αγώνα σε κατεύθυνση σύγκρουσης και ανατροπής και χωρίς τις ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ. Η εμπειρία αυτή αποτελεί παρακαταθήκη αγώνα. 

Τονίστηκε η ανάγκη να οργανώσουμε τη συνέχεια του αγώνα ενάντια στο εκπαιδευτικό μνημόνιο και τα αντιλαϊκά μέτρα κυβέρνησης, υπουργείου, ΕΕ, ΟΟΣΑ με στόχο την ακύρωση των μέτρων, την αποτροπή των επόμενων και  την ανατροπή όλου του πλαισίου Χρέους – ΕΕ – Μνημονίων. Διαπιστώθηκε η ανάγκη συντονισμού στη βάση των εκπαιδευτικών σωματείων χωρίς καθυστερήσεις και λογικές αναμονής. Οργανώνουμε και συντονίζουμε πανεκπαιδευτικό αγώνα σε συντονισμό με γονείς/φοιτητές/μαθητές και όλο το εργατικό κίνημα.

Στην κατεύθυνση αυτή κατατέθηκαν οι εξής προτάσεις, τις οποίες απευθύνουμε στα σωματεία μας για να υλοποιήσουμε από κοινού ΕΛΜΕ και  Σύλλογοι Π.Ε. Καλούμε τους Φοιτητικούς Σύλλογους και τους Συλλόγους Γονέων να στηρίξουν τις δραστηριότητες και τις κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών σωματείων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tsai
Καίει το πράσινο τσάι το λίπος; Τι απαντά διατροφολόγος
Το πράσινο τσάι προβάλλεται συχνά ως ένα φυσικό «λιποδιαλυτικό» ρόφημα, ικανό να επιταχύνει την απώλεια βάρους. Πόσο βάσιμη είναι, όμως, αυτή η...
Καίει το πράσινο τσάι το λίπος; Τι απαντά διατροφολόγος
χταποδι
Ποιά είναι η κοινή εξελικτική καταγωγή ανθρώπων και χταποδιών: Ένας δεσμός 518 εκατομμυρίων ετών
Μια νέα επιστημονική μελέτη φωτίζει μια απροσδόκητη αλλά συναρπαστική εξελικτική συγγένεια ανάμεσα στους ανθρώπους και τα χταπόδια, εντοπίζοντας έναν...
Ποιά είναι η κοινή εξελικτική καταγωγή ανθρώπων και χταποδιών: Ένας δεσμός 518 εκατομμυρίων ετών
autokinita
Αυτοκινητοβιομηχανία: 3.000 ευρώ ανά όχημα στη Γερμανία – 520 στην Κίνα
Την ώρα που η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ανεβάζει το κόστος παραγωγής, οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναζητούν λύσεις: και αυτές δεν βρίσκονται...
Αυτοκινητοβιομηχανία: 3.000 ευρώ ανά όχημα στη Γερμανία – 520 στην Κίνα