Thumbnail
ΔΑΚΕ Β ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

    Δ.Α.Κ.Ε.

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ   ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ   ΚΙΝΗΣΗ   ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ  

Β΄  ΕΛΜΕ  Θεσσαλονίκης

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ     ( Συνδικαλιστική περίοδος  2013 - 14)      Θεσ/νίκη,   14 / 01 / 2014 

ΜΕΡΕΣ ΕΥΘΥΝΗΣ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ

Συνάδελφοι-ισσες,

η  χώρα  μας  βιώνει  μια  πρωτόγνωρη  οικονομική  κρίση. Χιλιάδες εργαζόμενοι  έχασαν  τη  δουλειά  τους  χωρίς  να  τους  δοθεί  η ευκαιρία  να  αξιολογηθεί  η  εργασία  τους.  500.000  εργαζόμενοι  βρίσκονται

υπό   καθεστώς   εργασιακής   ανασφάλειας,   έχουν   υποστεί   σημαντικές μειώσεις των αποδοχών τους και επικρέμεται πάνω από τα κεφάλια τους  ο κίνδυνος   της   απόλυσης. 

  Οι   αριστερές   παρατάξεις   προτείνουν   να απευθυνθούμε στην κοινωνία και να ζητήσουμε τη στήριξη της στον αγώνα για να μην εφαρμοστεί καμία μορφή αξιολόγησης.  Εμείς που αξιολογούμε καθημερινά τα παιδιά τους, ζητάμε τη συμπαράσταση των  γονέων για  να μην    αξιολογηθούμε οι ίδιοι. 

   Πιστεύει αλήθεια κανένας  ελεύθερα στοχαζόμενος συνάδελφος ότι με μία τέτοια θέση θα τους έχουμε μαζί μας;

Η  στάση  της  απόλυτης  άρνησης  κάθε  μορφής  αξιολόγησης  είναι  ο καλύτερος σύμμαχος στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για να περάσει με τη στήριξη της κοινωνίας το απαράδεκτο σχέδιο μισθολογικής καθήλωσης.  Είναι  πολύ  εύκολο  για  το Υπουργείο  Παιδείας  να  παρουσιάσει τους  καθηγητές  ως  μία  ακόμα  συντεχνία  που  απολαμβάνει  μία  σχετική εργασιακή  ασφάλεια,  που  επιθυμεί  να  λειτουργεί  αυθαίρετα  και  κατά  το δοκούν στον εργασιακό της  χώρο και πειραματίζεται πάνω στα παιδιά. Η λογική  της  καθολικής  άρνησης  και  της  αποφυγής  του  διαλόγου  δε  γίνεται αποδεκτή από την κοινωνία. Θυμίζουμε ότι ο θεσμός της αξιολόγησης εφαρμόζεται σε όλα τα Ευρωπαϊκά κράτη αλλά και στην Κύπρο εδώ και χρόνια.

Η Δ.Α.Κ.Ε.  έχει ξεκάθαρες θέσεις και τις καταθέτει στον κλάδο: 

ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ

   Τη σύνδεση της αξιολόγησης με τη μισθολογική προαγωγή και τις απολύσεις.

   Τον  καθορισμό συγκεκριμένων ποσοστώσεων  στις προαγωγές  που  στόχο  έχουν  τη  μη  εξέλιξη  μεγάλου  αριθμού εκπαιδευτικών ανεξάρτητα από την απόδοση τους όπως προβλέπεται από τις διατάξεις  του Ν. 4024/2011.    Την παραμονή επί διετία στον ίδιο βαθμό όσων εκπαιδευτικών κριθούν ανεπαρκείς

ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ  ΤΟ  ΣΧΕΔΙΟ

ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ  ΚΑΘΗΛΩΣΗΣ  που  βιώνουμε.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ γι΄ αυτό τα παρακάτω:

1.    Να αποκατασταθεί το «πάγωμα» της βαθμολογικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών που ξεκίνησε με το Νόμο 4024/2011. Σήμερα μετά από 12000 περίπου συνταξιοδοτήσεις και χιλιάδες μετατάξεις με δεδομένο ότι αυτοί που συνταξιοδοτήθηκαν ως σήμερα ήταν Βαθμού Β μπορούμε να προτείνουμε από τις 30/6/2014 να γίνει η μετάβαση όλων των εκπαιδευτικών στον επόμενο Βαθμό ώστε να υπάρξει εξισορρόπηση των μισθολογικών διαφορών που έχουμε βιώσει.

2.    Από ότι έχουμε ενημερωθεί τα λεφτά που υπήρχαν για την Αυτοαξιολόγηση έχουν αναλωθεί ήδη. Γι’ αυτό προτείνουμε να υπάρξει μια καλύτερη ενημέρωση των συλλόγων διδασκόντων ΜΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και σαν άμεσο βήμα – αποτέλεσμα ζητούμε την ενίσχυση της υλικοτεχνικής υποδομής και των εποπτικών μέσων για την στήριξη του εκπαιδευτικού έργου.

3.    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ να γίνεται μόνο για όσους εκδηλώσουν σχετική επιθυμία και κύρια για όσους ενδιαφέρονται να καταλάβουν θέσεις ευθύνης.

Οφείλουμε να επισημάνουμε παράλληλα ότι:

·        Η αξιολόγηση που υλοποιήθηκε ήδη στα Πρότυπα Πειραματικά σχολεία δεν ωφέλησε στην βελτίωση των  σχέσεων καθώς και την λειτουργία του συλλόγου. Επιπλέον οι αξιολογημένοι εκπαιδευτικοί των Πειραματικών δεν έτυχαν –παρά τις σχετικές διατάξεις Ν.3966/2011 και διαβεβαιώσεις- οιαδήποτε μισθολογική ή βαθμολογική εξέλιξη.

·        Η Αυτοαξιολόγηση είναι μια γραφειοκρατική διαδικασία που δεν έχει δείξει θετικά αποτελέσματα στην λειτουργία του σχολείου από την μέχρι σήμερα πιλοτική της εφαρμογή. Δεδομένης δε της δεινής οικονομικής συγκυρίας δεν μπορούμε να μιλούμε για αξιολόγηση σχολικής μονάδας στο βαθμό που η υλικοτεχνική υποδομή είναι ελλιπής έως ανύπαρκτη.

·        Ο χρόνος ως τον Μάιο του 2014 θεωρούμε ότι δεν επαρκεί με βάση τα δεδομένα που έχουμε.

·        Οποιαδήποτε μορφή αξιολόγησης θα είναι αποδεκτή από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας και θα έχει ουσιαστικά αποτελέσματα μόνον όταν εξασφαλιστούν τα εχέγγυα ενός πλαισίου αντικειμενικότητας και αμεροληψίας.

Τέλος, θεωρούμε ότι κάποιες Παρατάξεις «βιάστηκαν» να αναδείξουν την «Δημοκρατική» τους σκέψη με προγραφές τύπου «Στάλιν» προτάσσοντας την απειλή της διαγραφής σε όσους θελήσουν να συμμετάσχουν. Το συνδικάτο πιστεύουμε ότι οφείλει να ενώνει τους συναδέλφους και ΟΧΙ να λειτουργεί με «εκκαθαρίσεις».

 Η  επικράτηση  ακραίων  θέσεων  μόνο  κακό  θα  κάνει  στον κλάδο μας.

Η Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. με αίσθημα ευθύνης καλεί τους συναδέλφους

να στηρίξουν τις θέσεις της και να βρίσκονται σε αγωνιστική ετοιμότητα.

 

          Το  Δ.Σ. της  ΔΑΚΕ Β΄ ΕΛΜΕ-Θ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kardiageiakes-pathiseis-kardia_252863_128338.jpg
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
Στην Ελλάδα, η θνησιμότητα από καρδιαγγειακά νοσήματα παραμένει υψηλή, με τους άνδρες να καταγράφουν 485 θανάτους ανά 100.000 πληθυσμού και τις...
Κίνδυνος ξαφνικού θανάτου για τους πάσχοντες από μυοκαρδιοπάθειες
anergia.jpg
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα
Οι προσδοκίες απασχόλησης για το πρώτο τρίμηνο του 2025 παραμένουν θετικές, με το ποσοστό να διατηρείται στο 12%, αν και μειωμένο σε σχέση με το...
Ποιος είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος απασχόλησης στην Ελλάδα