Ένα καυστικό σχόλιο της Ryanair στάθηκε αρκετό για να προκαλέσει πλήθος αρνητικών αντιδράσεων από Έλληνες ταξιδιώτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η εταιρεία, γνωστή για το αιχμηρό της ύφος στις αναρτήσεις, δημοσίευσε στο Facebook το εξής μήνυμα:
«Αν χειροκροτείτε στην προσγείωση, θα σας χειροκροτούμε κι εμείς όταν φέρνετε λάθος μέγεθος βαλίτσας».
Η ανάρτηση έγινε viral, ωστόσο η απήχηση δεν ήταν αυτή που θα επιθυμούσε η εταιρεία. Χιλιάδες χρήστες έσπευσαν να απαντήσουν ειρωνικά, μετατρέποντας το post σε ένα διαδικτυακό «κράξιμο» προς τη Ryanair.
Ανάμεσα στα πιο δημοφιλή σχόλια ξεχώρισαν φράσεις όπως:
«Θα χρεώσετε και το χειροκρότημα;»
«Χειροκροτάμε γιατί επιζήσαμε από την πτήση σας!»

Πολλοί χρήστες εστίασαν στα στενά καθίσματα, στις επιπλέον χρεώσεις αποσκευών και στην πολιτική χαμηλού κόστους της εταιρείας, με κάποιους να τη χαρακτηρίζουν ειρωνικά «ΚΤΕΛ με φτερά».
Παρά τις αντιδράσεις, υπήρξαν και εκείνοι που υπερασπίστηκαν τη Ryanair, υποστηρίζοντας ότι παραμένει από τις πιο αξιόπιστες και οικονομικές επιλογές για ταξίδια εντός Ευρώπης.
Η ανάρτηση, πάντως, απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι το χιούμορ στα social media μπορεί να παρεξηγηθεί εύκολα — ειδικά όταν αγγίζει «ευαίσθητα» ζητήματα όπως η εμπειρία πτήσης.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 28/10
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ
Μαρία Δούση