ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Παραδοχή ήττας από Μακρή: «Εφαρμόζουμε στην πράξη την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων»
Παραδοχή ήττας από Μακρή: «Εφαρμόζουμε στην πράξη την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων»
Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα περί ποιότητας - Παραδοχή ήττας κυβέρνησης και ΥΠΑΙΘ από την καθολική απεργία – αποχή των εκπαιδευτικών από την...
Παραδοχή ήττας από Μακρή: «Εφαρμόζουμε στην πράξη την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων»
Αξιολόγηση «από το παράθυρο» με Πρότυπα-Πειραματικά και κανονισμό
Αξιολόγηση «από το παράθυρο» με Πρότυπα-Πειραματικά και κανονισμό
Η αξιολόγηση “από το παράθυρο”, βλέπουν πολλοί εκπαιδευτικοί ότι έρχεται με τις αποφάσεις της υπουργού Παιδείας για τη δημιουργία νέων Πρότυπων και...
Αξιολόγηση «από το παράθυρο» με Πρότυπα-Πειραματικά και κανονισμό
Πιέζει το ΥΠΑΙΘ για τους εσωτερικούς κανονισμούς λειτουργίας των σχολείων
Πιέζει το ΥΠΑΙΘ για τους εσωτερικούς κανονισμούς λειτουργίας των σχολείων
Να σταματήσουν οι πιέσεις του υπουργείου Παιδείας προς τις σχολικές μονάδες για σύνταξη εσωτερικών κανονισμών λειτουργίας, ζητά ο Σύλλογος...
Πιέζει το ΥΠΑΙΘ για τους εσωτερικούς κανονισμούς λειτουργίας των σχολείων
Αυτοαξιολόγηση σε Πρότυπα-Πειραματικά: Διευκρινίσεις για την αποχή από την ΟΛΜΕ
Διευκρινίσεις σχετικά με την απεργία – αποχή από τις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης στα Πρότυπα-Πειραματικά ανακοίνωσε η ΟΛΜΕ – Ατομική/Συλλογική...
Αυτοαξιολόγηση σε Πρότυπα-Πειραματικά: Διευκρινίσεις για την αποχή από την ΟΛΜΕ
Αξιολόγηση σχολείων: Πέντε οδηγοί δράσεων και εργαλεία από το ΙΕΠ
Συνεχίζεται η προετοιμασία για την αξιολόγηση παρά την απεργία-αποχή που έχουν αποφασίσει, κατά συντριπτική πλειονότητα, οι εκπαιδευτικοί
Αξιολόγηση σχολείων: Πέντε οδηγοί δράσεων και εργαλεία από το ΙΕΠ
Ανάγκη να επικοινωνήσουμε τις απόψεις μας στην κοινωνία και άλλες προτάσεις για (αντι)δράσεις
«Μήπως να βροντοφωνάξουμε ότι και υλοποιούμε την αξιολόγηση καθημερινά αλλά και την θέλουμε, όχι όμως έτσι όπως επιβάλλεται. Μήπως ότι το υπουργείο...
Ανάγκη να επικοινωνήσουμε τις απόψεις μας στην κοινωνία και άλλες προτάσεις για (αντι)δράσεις
Πιέσεις για την αξιολόγηση: Τα 4 στραβά βέλη στη «φαρέτρα» Κεραμέως
Πιέσεις και απόπειρες εκφοβισμού, περικοπή μισθών, πειθαρχικά, εσωτερικοί κανονισμοί, Πρότυπα-Πειραματικά και άλλα θεόστραβα "βέλη" που σκέπτεται να...
Πιέσεις για την αξιολόγηση: Τα 4 στραβά βέλη στη «φαρέτρα» Κεραμέως
Aξιολόγηση: Για τις αυθαιρεσίες διαφόρων Διευθυντών
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. ΑΝ. Αττικής «Ο Σωκράτης» αναφορικά με το κάλεσμα μερικών Διευθυντών σε Σύλλογο Διδασκόντων με θέμα, εκ νέου, για την...
Aξιολόγηση: Για τις αυθαιρεσίες διαφόρων Διευθυντών
Η κριτική του κριτικού πνεύματος της επερχόμενης αξιολόγησης
Η αξιολόγηση αφήνοντας ανέγγιχτες τις πραγματικές αιτίες της μαθητικής αποτυχίας κατ’ ουσία καθίσταται κενό γράμμα. Με το κύρος που επιχειρείται να...
Η κριτική του κριτικού πνεύματος της επερχόμενης αξιολόγησης
ΟΛΜΕ για νέα Πρότυπα σχολεία: Φτιάχνουν σχολεία «ελίτ» για λίγους
Η τοποθέτηση της ΟΛΜΕ για την μετατροπή δημόσιων σχολείων: Τα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία, πέραν της προφανούς κατηγοριοποίησης των σχολείων που...
ΟΛΜΕ για νέα Πρότυπα σχολεία: Φτιάχνουν σχολεία «ελίτ» για λίγους
Αξιολόγηση: Στο 90% η αποχή εκπαιδευτικών Π.Ε Λήμνου και Αγ.Ευστρατίου
Ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Λήμνου για την αποχή από την αξιολόγηση, στην οποία μετέχουν 11 από 13 Δημοτικά και 14 από 15 Νηπιαγωγεία
Αξιολόγηση: Στο 90% η αποχή εκπαιδευτικών Π.Ε Λήμνου και Αγ.Ευστρατίου
εκπαιδευτικός
Τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία και η αυτοαξιολόγηση
Πρέπει να συνειδητοποιηθεί ότι τα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία δεν μπορεί να αποτελούν έναν προνομιακό χώρο εφαρμογής των εκπαιδευτικών σχεδιασμών...
Τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία και η αυτοαξιολόγηση