Ο Σύλλογος Γονέων του Δημοτικού Σχολείου Βαρυπέτρου Χανίων με τη στήριξη του ΣΕΠΕ Χανίων, κατέθεσε και κέρδισε στην πρώτη ακρόαση αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων για την αναγκαστική μετακίνηση 3 μαθητών της Α τάξης σε άλλο χωριό (28 εγγραφές) παρά την ύπαρξη παιδιών με διάγνωση στην τάξη και ενώ δεν επέτρεψε τη μετεγγραφή στο σχολείο 2 νέων μαθητών.
Αναλυτικά
Στη δικαιοσύνη προσέφυγε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Βαρυπέτρου, με αφορμή την υπέρβαση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, αλλά και την μετεγγραφή τριών μαθητών σε άλλα σχολεία.
Σε ανακοίνωση που έδωσε στην δημοσιότητα ο Σύλλογος επισημαίνει ότι «με εντολή του γραφείου της κυρίας Χρύσας Τερεζάκη, πάλαι ποτέ εκπαιδευτικού και νυν υπερμάχου του «εξορθολογισμού», στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, άρχισαν τα τηλέφωνα στους γονείς τους. Πιέσεις μέχρι εκβιασμού για να τους αναγκάσουν σε μετεγγραφή του παιδιού τους με δική τους αίτηση. Οι άνθρωποι αντιστάθηκαν μετρώντας τις αντοχές τους απέναντι στις καινούριες δυσκολίες που καλούνταν να αντιμετωπίσουν. Με το δίκιο τους! Με ποιο δικαίωμα στερούν από ένα παιδάκι τη δυνατότητα να βρεθεί μαζί με τα γειτονάκια του στο σχολείο της περιοχής του; Οι γονείς δεν υπέγραψαν καμιά μετεγγραφή και επιμείνανε στο δικαίωμα του παιδιού τους».
Ολόκληρη η ανακοίνωση
«Μια εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας, στα μέσα του καλοκαριού άρκεσε για να αναστατώσει πολλά σπίτια.
Με το σύνθημα του «εξορθολογισμού» πολλά σχολεία και το δικό μας έχασαν δασκάλους. Δυο δασκάλους έχασε το Δημοτικό Βαρυπέτρου, δυο λειτουργικά τμήματα που θα υποδέχονταν τα μικρά μας.
Η εγκύκλιος αυτή επιβάλει ότι 25 πρωτάκια, ανάμεσά τους πολλά με ιδιαιτερότητες συμπεριφορικές και μαθησιακές, κάποια με γνωματεύσεις για παράλληλη στήριξη, όλα μαζί να χωρέσουν σε μια αίθουσα και κάτω από ένα δάσκαλο, άντε κι έναν ακόμα παράλληλης στήριξης! Ενώ η διδασκαλία πρέπει να είναι εξατομικευμένη και οι διδακτικοί στόχοι υψηλοί, ο εκπαιδευτικός καλά καλά δε χωράει να κινηθεί από το ένα παιδάκι στο άλλο! Αυτό να λέμε «εξορθολογισμό»!
Στο σχολείο εγγεγραμμένα είναι 28 πρωτάκια, 3 πάνω από το ανώτερο όριο των 25.
Με εντολή του γραφείου της κυρίας Χρύσας Τερεζάκη, πάλαι ποτέ εκπαιδευτικού και νυν υπερμάχου του «εξορθολογισμού», στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαιδευσης, άρχισαν τα τηλέφωνα στους γονείς τους. Πιέσεις μέχρι εκβιασμού για να τους αναγκάσουν σε μετεγγραφή του παιδιού τους με δική τους αίτηση. Οι άνθρωποι αντιστάθηκαν μετρώντας τις αντοχές τους απέναντι στις καινούριες δυσκολίες που καλούνταν να αντιμετωπίσουν. Με το δίκιο τους! Με ποιο δικαίωμα στερούν από ένα παιδάκι τη δυνατότητα να βρεθεί μαζί με τα γειτονάκια του στο σχολείο της περιοχής του; Οι γονείς δεν υπέγραψαν καμιά μετεγγραφή και επιμείνανε στο δικαίωμα του παιδιού τους.
Μαζί τους και οι υπόλοιποι 25 γονείς των παιδιών της Τάξης. Είναι πολλά τα 25 πρωτάκια ακόμα και για την πιο μεγάλη αίθουσα του σχολείου μας. Ποιος αντέχει να πληρώνει φροντιστήρια για να καλύπτονται τα κενά του μικρού που δεν προλαβαίνει να πιάσει τους μαθησιακούς στόχους μέσα στην τάξη; Γιατί να φύγουν τα παιδιά και να μη διασπαστεί το τμήμα των 28 παιδιών; Τα τρία παραπάνω παιδιά μας δίνουν το δικαίωμα. Γιατί τα τμήματα της Α να μην είναι δύο, αφού υπάρχουν οι αίθουσες, υπάρχουν και οι δάσκαλοι; Κι αφού αυτό θα εξασφαλίσει καλύτερο ποιοτικά μάθημα και καλύτερη ένταξη κοινωνική για τα μικρά. Οι ερωτήσεις πολλές αλλά η απάντηση τις έκλεινε βιαίως, πάντα βάσει «εξορθολογισμού»! Επειδή τα παιδιά είναι 28 και όχι 30. Αν ήταν 30, υποθέσαμε, η τάξη μπορεί και να χωριζόταν στα δύο (στην πορεία διαψευστήκαμε και σε αυτό).
Έτσι πέρασε ο προηγούμενος μήνας του καλοκαιριού. Κι επειδή παρά τις πιέσεις της διεύθυνσης προς τους γονείς για «οικειοθελείς» μετεγγραφές, κανείς δεν απεμπολούσε τα δικαιώματα του παιδιού του, κι επειδή κρατηθήκαμε μαζί στην απόφασή μας να παλέψουμε ενωμένοι για δυο τμήματα στην Α που να χωρέσουν όλα τα παιδιά, μπήκαν άλλα μέσα.
Το γραφείο «εξορθολογισμού» της κυρίας Τερεζάκη, με μια αμφίβολης νομικής εγκυρότητας διαταγή, αποφάσισε και ανακοίνωσε στους γονείς τους τη μετεγγραφή των 3 παιδιών από την Όαση της Αγυιάς στον Αλικιανό, χωρίς την άδειά τους. Και την επόμενη στιγμή οι φάκελοι των παιδιών είχαν μετακομίσει από το σχολείο όπου ήταν νομίμως εγγεγραμμένα.
Η εντολή έγραφε ότι η ανεπιθύμητη αυτή μετεγγραφή είναι αναγκαστική επειδή «συντρέχουν έκτακτοι λόγοι, όπως υπέρβαση του προβλεπόμενου αριθμού μαθητών ανά τμήμα και αδυναμία λειτουργίας νέου τμήματος στο σχολείο». Έτσι ακριβώς κοινοποιήθηκε μια μέρα στους γονείς.
Εμείς την «υπέρβαση του προβλεπόμενου αριθμού μαθητών» την καταλαβαίνουμε πολύ καλά. Είναι ο λόγος που ζητάμε τη διάσπαση σε δυο τμήματα!
Την «αδυναμία λειτουργίας νέου τμήματος στο σχολείο» δεν την καταλάβαμε, γιατί και αίθουσες έχουμε και δασκάλους είχαμε, μόνιμους, μέχρι που μας τους έδιωξαν. Φέρτε πίσω τους δασκάλους μας, λοιπόν, και το πρόβλημα λύνεται.
Κι όσο για αυτό το «έκτακτοι λόγοι», όταν αναφέρονται έτσι, χωρίς να επεξηγούνται, παραπέμπουν σε «ειδικά καθεστώτα», σαν τότε, τον καιρό των μνημονίων.
Κι όσο κι αν ρωτήσαμε την κυρία Τερεζάκη να μας το εξηγήσει, απάντηση άλλη συγκεκριμένη δεν πήραμε, πέρα από το ότι τα παιδιά μας είναι 28, όχι… 30!
Στη συνέχεια μας ήρθε η πληροφορία, μετά από τηλεφώνημα ενδιαφερόμενου γονέα, κι έπειτα ψάχνοντας στη γειτονιά, οπότε μάθαμε ότι δυο ακόμα παιδιά επιθυμούν να έρθουν στην τάξη. «28 + 2 = 30»! Απλή αριθμητική. Όμως τα παιδιά αυτά δεν είναι στην τάξη, για να μη διασπαστεί η τάξη! Κάτι σαν την παραδοξολογία του «η κότα έκανε το αβγό ή το αβγό την κότα». Αυτός είναι ο «εξορθολογισμός» που επικαλείται η διοίκηση εκπαίδευσης!
Εντάξει, σε όλη αυτή την τρέλα, κάπως χρειάζεται να αντισταθούμε. Και αν όχι για εμάς, για τα παιδιά μας.
Εμείς, οι γονείς του Βαρυπέτρου με το Σύλλογό μας, μένουμε μαζί στην απόφαση να διεκδικήσουμε δύο τμήματα που να χωρούν όλα τα παιδάκια της πρώτης! Προσφεύγουμε σήμερα και σε ένδικα μέσα, πιστεύοντας πως μπορεί να υπάρξει δικαιοσύνη και για μας.
Θα μείνουμε ενωμένοι και θα αγωνιστούμε, σαν ένα μάθημα, το πρώτο μάθημα για τα πρωτάκια μας, αφού έτσι μας έτυχε.
Και ακόμα γιατί πιστεύουμε πως, δε μπορεί, πέρα από τις ακροβατικές ασκήσεις «εξορθολογισμού» του παραλόγου, υπάρχει και καμιά φορά να κερδίζει η απλή, κοινή λογική.
Θα αγωνιστούμε όσο πάει, ώστε όλα τα παιδάκια να μείνουν στο σχολείο της γειτονιάς τους, σε τμήματα τόσα και τέτοια που να χωρούν τις ανάγκες τους για μόρφωση και κοινωνικοποίηση.
Αγώνας για το αυτονόητο, δηλαδή».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/10
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη