ypaith
Αλφαβητικός πίνακας κατάταξης εκπαιδευτικών με σκοπό την κάλυψη με απόσπαση θέσης κλάδου ΠΕ60 Νηπιαγωγών στο Ευρωπαϊκό Σχολείο Λουξεμβούργο ΙΙ, μετά την εξέταση των υποβληθεισών ενστάσεων

Σε συνέχεια του αριθ. 64682/Η2/9-6-2023 εγγράφου και μετά την από 30-6-2023 συνεδρίαση της Τριμελούς Επιτροπής Ενστάσεων της υποπαραγράφου Γ της παρ. 5 του άρθ. 2 της αριθμ. 26754/Η2/10-3-2022 Υ.Α. (Β΄1165), ανακοινώνεται αλφαβητικός πίνακας κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών με σκοπό την κάλυψη με απόσπαση θέσης κλάδου ΠΕ60 Νηπιαγωγών στο Ευρωπαϊκό Σχολείο Λουξεμβούργο ΙΙ, όπως διαμορφώθηκε βάσει των πορισμάτων της Επιτροπής, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 3 της ανωτέρω απόφασης.

Οι υποψήφιοι που γίνονται δεκτοί στη διαδικασία επιλογής θα προσκληθούν σε προφορική συνέντευξη, η ημερομηνία της οποίας θα ανακοινωθεί στην επίσημη ιστοσελίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Δείτε ΕΔΩ το έγγραφο

Δείτε ΕΔΩ τον πίνακα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μαζική κινητοποίηση πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου στον Βόλο
Ο Βόλος «βράζει» για το LNG: Μαζικό συλλαλητήριο – Για… χαβαλέ μιλά ο Μπέος
Χιλιάδες πολίτες στον δρόμο για τον Παγασητικό – «Παράνομο το έργο», λέει ο Κουρέτας – «Των γνωστών-αγνώστων», απαντά ο Μπέος
Ο Βόλος «βράζει» για το LNG: Μαζικό συλλαλητήριο – Για… χαβαλέ μιλά ο Μπέος
ποσδεπ
«Άνιση μεταχείριση»: Η ΠΟΣΔΕΠ απαιτεί αναγνώριση προϋπηρεσίας σε Ερευνητικά Πανεπιστημιακά Ινστιτούτα
Ο κίνδυνος των «δύο ταχυτήτων» στην Έρευνα - «Άνιση μεταχείριση στα ΑΕΙ»
«Άνιση μεταχείριση»: Η ΠΟΣΔΕΠ απαιτεί αναγνώριση προϋπηρεσίας σε Ερευνητικά Πανεπιστημιακά Ινστιτούτα