Σχολεία: Εγκύκλιος για την πιλοτική εφαρμογή των προγραμμάτων σπουδών
Επισημάνσεις σχετικά με την πιλοτική εφαρμογή των νέων προγραμμάτων σπουδών κατά το σχολικό έτος 2022-23

Σύμφωνα με τη με αριθμ. 104671/ΓΔ4 (ΦΕΚ Β’ 4003/30-08-2021) Υ.Α. κατά το σχολικό έτος 2022-2023 υλοποιείται η δράση “Πιλοτική Εφαρμογή Προγραμμάτων Σπουδών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση” σε όλα τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία της χώρας, τα οποία λειτουργούν ως πιλοτικές σχολικές μονάδες.

Προκειμένου οι εκπαιδευτικοί των πιλοτικών σχολείων να διευκολυνθούν στην υλοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής κατά το σχολικό έτος 2022-23, επισημαίνονται τα ακόλουθα:

Η πιλοτική εφαρμογή υλοποιείται σύμφωνα με τις γενικές οδηγίες του ΙΕΠ προς τους/τις επόπτες/τριες των γνωστικών αντικειμένων της πιλοτικής εφαρμογής. Οι γενικές οδηγίες του ΙΕΠ εξειδικεύονται ανά γνωστικό αντικείμενο από τους/τις επόπτες/τριες και υποστηρικτές/τριες του αντικειμένου και καταρτίζεται ο ετήσιος προγραμματισμός της πιλοτικής εφαρμογής για κάθε γνωστικό αντικείμενο.

Οι γενικές και οι εξειδικευμένες οδηγίες γνωστοποιούνται στις σχολικές μονάδες (Διευθυντές/τριες, ΕΠΕΣ), στους/στις Ενδοσχολικούς/ές Συντονιστές/τριες και στους/στις εκπαιδευτικούς κάθε πιλοτικής σχολικής μονάδας με την έναρξη του διδακτικού έτους, σε συνεργασία με τη ΔΕΠΠΣ.

Οι Ενδοσχολικοί/ές Συντονιστές/τριες γνωστικών πεδίων ή τάξεων παρακολουθούν και εποπτεύουν την υλοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής σε συνεργασία με τους/τις διδάσκοντες/ουσες, σύμφωνα με τις γενικές και τις εξειδικευμένες οδηγίες, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους. Στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που δεν ορίζεται Ενδοσχολικός/ή Συντονιστής/τρια, την παρακολούθηση και εποπτεία αναλαμβάνει ο/η Διευθυντής/τρια/Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας.

Οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι/ες θα εφαρμόσουν πιλοτικά τα νέα Προγράμματα Σπουδών κατά το σχολικό έτος 2022-23 συμμετέχουν στις υποστηρικτικές συναντήσεις που θα διοργανώνονται από τους/τις επόπτες/τριες και υποστηρικτές/τριες της πιλοτικής εφαρμογής.

Οι Διευθυντές/τριες των πιλοτικών σχολείων, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/σκουσών, κατά το σχολικό έτος 2022-23, αναθέτουν, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, στους/στις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στην πιλοτική εφαρμογή του σχολικού έτους 2021-22, τα μαθήματα τα οποία εφάρμοσαν πιλοτικά και, σε συνεργασία με τους/τις Ενδοσχολικούς/ές Συντονιστές/τριες, τους παρέχουν κάθε δυνατή διευκόλυνση.

Η διαδικασία της πιλοτικής εφαρμογής εξασφαλίζει στις πιλοτικές σχολικές μονάδες τα σχέδια δράσης τους ως προς τον άξονα 1 της παιδαγωγικής και μαθησιακής τους λειτουργίας και ως προς τους άξονες 8 και 9 της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τη με αριθμ. 108906/ΓΔ4 (ΦΕΚ Β’ 4189/10-09-2021) Υπουργική Απόφαση με θέμα: “Συλλογικός προγραμματισμός και αξιολόγηση σχολικών μονάδων”»

Δείτε εδώ την εγκύκλιο

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

To 1o Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Ειδικής Αγωγής με ECTS και 50Є εγγραφή - Αιτήσεις έως 29-11

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Πιστοποίηση Αγγλικών σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

Πιστοποίηση Υπολογιστών σε 2 ημέρες μόνο 95 ευρώ για προκηρύξεις ΑΣΕΠ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

Στέφανος Κασσελάκης
Κασσελάκης για Εθνικό Αστεροσκοπείο: «Η μεταφορά του δημιουργεί σημαντικά προβλήματα στο ερευνητικό έργο»
Συνάντηση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανου Κασσελάκη, με τον διευθυντή και πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών,...
Κασσελάκης για Εθνικό Αστεροσκοπείο: «Η μεταφορά του δημιουργεί σημαντικά προβλήματα στο ερευνητικό έργο»
Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών
Εργαζόμενοι Ερευνητικών Κέντρων: «Επιτρέπουν στα τρολ να δημιουργούν εντυπώσεις και να αποπροσανατολίζουν»
«Παραθέτουν ψευδή στοιχεία και συκοφαντίες για πρόσωπα και καταστάσεις»
Εργαζόμενοι Ερευνητικών Κέντρων: «Επιτρέπουν στα τρολ να δημιουργούν εντυπώσεις και να αποπροσανατολίζουν»