ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Γ' Λυκείου: Προγράμματα Σπουδών Φυσικής, Νεοελληνικής Γλώσσας, Χημείας και Πληροφορικής
Γ' Λυκείου: Προγράμματα Σπουδών Φυσικής, Νεοελληνικής Γλώσσας, Χημείας και Πληροφορικής
Σε ΦΕΚ δημοσιεύθηκαν τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών για τέσσερα επιπλέον μαθήματα της Γ' τάξης Γενικού Λυκείου
Γ' Λυκείου: Προγράμματα Σπουδών Φυσικής, Νεοελληνικής Γλώσσας, Χημείας και Πληροφορικής
Γ' Λυκείου: Προγράμματα Σπουδών σε Οικονομία, Ιστορία, Αρχαία, Μαθηματικά, Βιολογία, Κοινωνιολογία (ΦΕΚ)
Γ' Λυκείου: Προγράμματα Σπουδών σε Οικονομία, Ιστορία, Αρχαία, Μαθηματικά, Βιολογία, Κοινωνιολογία (ΦΕΚ)
Αναλυτικά τα προγράμματα σπουδών όπως δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως
Γ' Λυκείου: Προγράμματα Σπουδών σε Οικονομία, Ιστορία, Αρχαία, Μαθηματικά, Βιολογία, Κοινωνιολογία (ΦΕΚ)
Ν. Κεραμέως: Στο πρόγραμμα σπουδών οι νέες τεχνολογίες - Διαρκής επιμόρφωση για τους εκπαιδευτικούς
Ν. Κεραμέως: Στο πρόγραμμα σπουδών οι νέες τεχνολογίες - Διαρκής επιμόρφωση για τους εκπαιδευτικούς
«Η ψηφιακή προσαρμογή δεν είναι μόνο μια υποχρέωση για να μείνουμε ανταγωνιστικοί, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα επιβίωσης», τόνισε μεταξύ άλλων η...
Ν. Κεραμέως: Στο πρόγραμμα σπουδών οι νέες τεχνολογίες - Διαρκής επιμόρφωση για τους εκπαιδευτικούς
Διδασκαλία της Ιστορίας του Β ́ έτους Σπουδών του προγράμματος του Διεθνούς Απολυτηρίου
Διδασκαλία της Ιστορίας του Β ́ έτους Σπουδών του προγράμματος του Διεθνούς Απολυτηρίου
Δείτε την εγκύκλιο αναλυτικά όπως δημοσιεύτηκε από το υπ. Παιδείας
Διδασκαλία της Ιστορίας του Β ́ έτους Σπουδών του προγράμματος του Διεθνούς Απολυτηρίου
Φτάνει πια - Όχι δίδακτρα στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών στην Αρχιτεκτονική Πάτρας
Φτάνει πια - Όχι δίδακτρα στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών στην Αρχιτεκτονική Πάτρας
Αντιδράσεις για της δηλώσεις του ακαδημαϊκού Γ. Πανέτσου περί «συμβολικού τέλους φοίτησης»
Φτάνει πια - Όχι δίδακτρα στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών στην Αρχιτεκτονική Πάτρας
Εκπαιδευτικοί Δυτ. Αττικής: Αρση της αδικίας για τους ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών
Εκπαιδευτικοί Δυτ. Αττικής: Αρση της αδικίας για τους ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών
Αμεση επίλυση και αποκλεισμός των υποψηφίων ΠΑΜΑΚ από τον κλάδο ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών Πηγή: www.especial.gr
Εκπαιδευτικοί Δυτ. Αττικής: Αρση της αδικίας για τους ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών
Σαρωτικές αλλαγές στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Μέσω αξιολόγησης το 20% της χρηματοδότησης στα ΑΕΙ
Σαρωτικές αλλαγές στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Μέσω αξιολόγησης το 20% της χρηματοδότησης στα ΑΕΙ
Ένα υπερσυγκεντρωτικό μοντέλο με υπερισχυμένες αρμοδιότητες που θα «επιβλέπει» τα ΑΕΙ παρουσίασαν οι υπουργοί Νίκη Κεραμέως και Βασίλης Διγαλάκης
Σαρωτικές αλλαγές στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Μέσω αξιολόγησης το 20% της χρηματοδότησης στα ΑΕΙ
Άμεσα εισάγεται στα σχολεία μάθημα Πρώτων Βοηθειών
Άμεσα εισάγεται στα σχολεία μάθημα Πρώτων Βοηθειών
Η σχετική πρόταση παρουσιάστηκε στην υπουργό Παιδείας και αναμένεται να εγκριθεί από το νομικό τμήμα του υπουργείου - Ενημέρωση της πρωτοβουλίας Kids...
Άμεσα εισάγεται στα σχολεία μάθημα Πρώτων Βοηθειών
Ν. Κεραμέως: Εντάσσουμε την επιχειρηματικότητα στα νέα σχολικά προγράμματα σπουδών
Ν. Κεραμέως: Εντάσσουμε την επιχειρηματικότητα στα νέα σχολικά προγράμματα σπουδών
Τις πρωτοβουλίες του υπουργείου για την καινοτομία στην εκπαίδευση ανακοίνωσε η Νίκη Κεραμέως μιλώντας στο φόρουμ καινοτομίας του Ελληνογερμανικού...
Ν. Κεραμέως: Εντάσσουμε την επιχειρηματικότητα στα νέα σχολικά προγράμματα σπουδών
Νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ: Επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων - καθιέρωση εθνικού απολυτηρίου
Νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ: Επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων - καθιέρωση εθνικού απολυτηρίου
Την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων και την καθιέρωση εθνικού απολυτηρίου για την εισαγωγή στα ΑΕΙ προανήγγειλε ο νέος πρόεδρος του ΙΕΠ
Νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ: Επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων - καθιέρωση εθνικού απολυτηρίου
Σχολική Ιστορία: «Τρικυμία» βιβλίων και προγραμμάτων σπουδών
Σχολική Ιστορία: «Τρικυμία» βιβλίων και προγραμμάτων σπουδών
Στη χώρα μας η σχολική Ιστορία είναι μια πικρή ιστορία παρεμβάσεων και διαμάχης που μετρά ήδη κάμποσα «καταραμένα» βιβλία στο παθητικό της.
Σχολική Ιστορία: «Τρικυμία» βιβλίων και προγραμμάτων σπουδών