Νέα πρόταση: Οι Διευθυντές να αποφασίσουν αν θα ανοίξουν τα σχολεία
«Περίσσευμα οίησης και ισχυρογνωμοσύνης» αποδίδει στην υπουργό Παιδείας ο Στέφανος Μάνος.

Πυρά κατά της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως, εξαπέλυσε ο πρώην υπουργός της Νέας Δημοκρατίας, Στέφανος Μάνος καταδικάζοντας τον τρόπο με τον οποίο αποφάσισε να ανοίξει ξανά τα σχολεία με φόντο την μεγάλη διασπορά κρουσμάτων κορονοϊού.

Σε ανάρτηση που δημοσίευσε στο facebook έγραψε ότι η υπουργός Παιδείας «είναι για λύπηση» αναφερόμενος στην απόφαση να ανοίξουν τα σχολεία και αντιπρότεινε να δοθεί αυτή η αρμοδιότητα στους διευθυντές των σχολείων.

«Αυτοί, καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο, θα έπρεπε να λάβουν υπεύθυνα τις σχετικές αποφάσεις. Στα πλαίσια παραμέτρων που θα όριζε η κ. Υπουργός» έγραψε και συμπλήρωσε: "Μπορείτε να φανταστείτε τον Υπουργό Υγείας να υποκαθιστά τους διευθυντές των νοσοκομείων και να ορίζει πως θα νοσηλεύονται όσοι πάσχουν από πνευμονία;"

stefanos_manos.jpg

Η ανάρτηση του Στέφανου Μάνου

Είναι για λύπηση η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κεραμέως. Ανακοίνωσε την απόφασή της ν' ανοίξουν τα σχολεία τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου. Συμφωνούν όμως οι ειδικοί; Και γιατί όχι στις 17 Ιανουαρίου με αντίστοιχη παράταση του σχολικού έτους; Δεν έχω άποψη και δεν θέλω να εμπλακώ στη συζήτηση. Θέλω όμως να κάνω μια παρατήρηση που ελπίζω να σας βάλει σε σκέψεις:

Στην Ελλάδα λειτουργούν 9.000 περίπου σχολικές μονάδες. Δεν πιστεύω ότι ΜΙΑ απόφαση μπορεί να είναι σωστή για όλα τα σχολεία. Ισχυρίζομαι ότι η κ. Κεραμέως είναι για λύπηση επειδή η απόφαση της είναι ενδεχομένως σωστή για μερικά σχολεία, αλλά λάθος για τα υπόλοιπα. Όσοι της ασκούν κριτική βλέποντας το λάθος τη σπρώχνουν να υιοθετήσει μια άλλη μοναδική λύση που θα ήταν ίσως σωστή για μερικά σχολεία αλλά λάθος για τα υπόλοιπα.

Το πρόβλημα είναι ότι η κ. Υπουργός, παρασυρόμενη ενδεχομένως από περίσσευμα οίησης και ισχυρογνωμοσύνης, δεν εννοεί να αποκεντρώσει ένα μέρος της μονοπρόσωπης εξουσίας της στους Διευθυντές των σχολείων. Αυτοί, καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο, θα έπρεπε να λάβουν υπεύθυνα τις σχετικές αποφάσεις. Στα πλαίσια παραμέτρων που θα όριζε η κ. Υπουργός.

(Παρένθεση: Μπορείτε να φανταστείτε τον Υπουργό Υγείας να υποκαθιστά τους διευθυντές των νοσοκομείων και να ορίζει πως θα νοσηλεύονται όσοι πάσχουν από πνευμονία;)

Αν προβληθεί η αντίρρηση ότι οι Διευθυντές είναι ακατάλληλοι, οφείλει η κ. Υπουργός να τους αντικαταστήσει με κατάλληλους. Στη συνέχεια θα πρέπει να τους εμπιστευτεί όχι μόνο για τα ζητήματα της πανδημίας αλλά για τα περισσότερα σχολικά ζητήματα. Αυτή θα ήταν ίσως η σημαντικότερη μεταρρύθμιση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_blue.jpg
Κοινωνικός αυτοματισμός στα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς υπό το πρόσχημα της «συμπερίληψης»
Όταν δοκιμάζονται οι αντοχές εκπαιδευτικών και μαθητών στο όνομα της «αποασυλοποίησης»
Κοινωνικός αυτοματισμός στα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς υπό το πρόσχημα της «συμπερίληψης»
απθ
ΑΠΘ: Ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας εγκαινιάζει στη Νομική Σχολή, την πρώτη Έδρα Κυπριακών Σπουδών στην Ελλάδα
Την Ελληνική Κυβέρνηση θα εκπροσωπήσει ο Υφυπουργός Παιδείας, Νίκος Παπαϊωάννου, ο οποίος, ως πρώην Πρύτανης του Αριστοτελείου, είχε διαδραματίσει...
ΑΠΘ: Ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας εγκαινιάζει στη Νομική Σχολή, την πρώτη Έδρα Κυπριακών Σπουδών στην Ελλάδα
aithousa_taksi
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τα κενά και τις συγχωνεύσεις τμημάτων στην Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας
Κινητοποιήσεις στην Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας ενάντια στην υποστελέχωση των σχολείων
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τα κενά και τις συγχωνεύσεις τμημάτων στην Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας
crayons-pencils_molyvia_education_ekpaideusi.jpg
Καθηγητές Γαλλικής Γλώσσας: «Αδιανόητο το φαινόμενο μαθητών που αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη γλώσσα»
«Aδιανόητο» το φαινόμενο μαθητών που, ενώ έχουν επιλέξει τη Γαλλική γλώσσα, αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη - Η επιστολή των καθηγητών Γαλλικής...
Καθηγητές Γαλλικής Γλώσσας: «Αδιανόητο το φαινόμενο μαθητών που αναγκάζονται τελικά να διδαχθούν άλλη γλώσσα»