ΕΣΠΑ
ΕΣΠΑ

Υλοποίηση των αναγκαίων εργασιών και δημιουργία των προϋποθέσεων και των υποδομών που θα εξασφαλίσουν τη θέση και διατήρηση σε παραγωγική λειτουργία του ηλεκτρονικού Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (e-ΚΠΓ), καθώς επίσης τη διενέργεια εξετάσεων διαβαθμισμένης και προσαρμοστικής εξέτασης μέσω Η/Υ, με απώτερο σκοπό την πιστοποίηση γλωσσομάθειας στην Αγγλική, Γαλλική και Γερμανική, στη βάση της 6βαθμης κλίμακας του Συμβουλίου της Ευρώπης, 40.000 μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης σε σύμπραξη
  • Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας Πανεπιστημίου Αθηνών σε σύμπραξη
  • Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Υ.ΠΑΙ.Θ., Τομέα Παιδείας σε σύμπραξη
  • Ινστιτούτο Τεχνολογίας και Υπολογιστών Εκδόσεων Διόφαντος (ΙΤΥΕ) σε σύμπραξη

Περίοδος υποβολής

από 28/4/2021 έως 31/12/2021

Περιοχή εφαρμογής

Όλη η Ελλάδα

Όροι και προϋποθέσεις

Το Τεχνικό Δελτίο Πράξης (ΤΔΠ), αποτελεί την πρόταση του Δικαιούχου και συμπληρώνεται αποκλειστικά στην ηλεκτρονική μορφή που διατίθεται στο ΟΠΣ ΕΣΠΑ.

Στην παρούσα πρόσκληση επισυνάπτονται Οδηγίες για τη συμπλήρωση των πεδίων του Τεχνικού Δελτίου Πράξης.

Η υποβολή της πρότασης συνιστά και αίτηση χρηματοδότησης του δυνητικού δικαιούχου. Αναπόσπαστο στοιχείο της πρότασης αποτελούν τα παρακάτω δικαιολογητικά/έγγραφα, τα οποία συνοδεύουν το Τεχνικό Δελτίο Πράξης:

  • Στοιχεία που τεκμηριώνουν την αρμοδιότητα του δικαιούχου: θεσμικό πλαίσιο δυνητικών Δικαιούχων με παραπομπή στις σχετικές διατάξεις (στην περίπτωση των ΑΕΙ, θεσμικό πλαίσιο ΕΛΚΕ και Ιδρύματος)
  • Απόφαση Αρμόδιου Συλλογικού Οργάνου για την υποβολή της πρότασης
  • Έντυπο Ανάλυσης Κόστους: σε μορφή xls
  • Σχέδιο Απόφασης εκτέλεσης με ίδια μέσα
  • Διοικητική Ικανότητα / Οργανωτική Δομή και Διαδικασίες: με σφραγίδα και υπογραφή νομίμου εκπροσώπου
  • Διοικητική Ικανότητα / Διαδικασίες διαχείρισης και υλοποίησης έργων
  • Επιχειρησιακή ικανότητα / Ομάδα Έργου & Υλοποίηση συναφών Έργων
  • Επιχειρησιακή ικανότητα / Εμπειρία στην υλοποίηση συναφών έργων
  • Υπεύθυνη Δήλωση του υποψήφιου Δικαιούχου για την ακρίβεια και αλήθεια των υποβληθέντων δικαιολογητικών - Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με το αν η Πράξη είναι νέα ή αποτελεί συνέχεια άλλης οπότε θα πρέπει να αναφέρεται η υλοποιηθείσα Πράξη, το φυσικό της αντικείμενο και η πηγή χρηματοδότησης.
  • Λοιπά έγγραφα: Στην περίπτωση σύμπραξης: α) υποβάλλεται έγγραφη συμφωνία υπογεγραμμένη από τους επιμέρους φορείς, στην οποία θα περιλαμβάνονται ενδεικτικά: η σύνθεση του σχήματος υλοποίησης, οι αρμοδιότητες κάθε φορέα ως προς την υλοποίηση του έργου, τα παραδοτέα, τα χρονοδιαγράμματα υλοποίησης και οι αντίστοιχοι προϋπολογισμοί. Σημειώνεται ότι τυχόν αλλαγές που θα προκύψουν μετά την αξιολόγηση της πράξης, θα επιφέρουν τροποποίηση της έγγραφης συμφωνίας β) όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά υποβάλλονται από όλους τους δικαιούχους.
     

Τα συνοδευτικά δικαιολογητικά/ έγγραφα, υποβάλλονται σε μορφή αρχείου τύπου pdf, ως συνημμένα στο ΤΔΠ. Η ανάλυση για τον υπολογισμό των καθαρών εσόδων υποβάλλεται σε μορφή αρχείου Excel.

Προϋπολογισμός

€ 3.600.050

Σχετικά αρχεία

Πρόσκληση

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σεριφος
Γυμνασίου Σερίφου: Κατέκτησε την 1η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας ανάμεσα σε 11.000 συμμετοχές
Στην κατηγορία Niveau A1 : Olympie-Pierre de Coubertin για το έτος 2024
Γυμνασίου Σερίφου: Κατέκτησε την 1η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας ανάμεσα σε 11.000 συμμετοχές
βουλή
Βουλή: «Αναρμόδιο» δηλώνει το Υπουργείο Παιδείας για την εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία στη Θεσσαλονίκη
Θρασκιά: Όταν εντέλει ο σκοπός για τον οποίο οι μαθητές με αναπηρία πηγαίνουν στο σχολείο καθημερινά δεν εξυπηρετείται, δεν μπορεί παρά να είναι...
Βουλή: «Αναρμόδιο» δηλώνει το Υπουργείο Παιδείας για την εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία στη Θεσσαλονίκη