ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Εκπαιδευτικοί Γαλλικής και Γερμανικής: Αίτημα για άμεση αναβάθμιση της Β΄ ξένης γλώσσας στα σχολεία
Εκπαιδευτικοί Γαλλικής και Γερμανικής: Αίτημα για άμεση αναβάθμιση της Β΄ ξένης γλώσσας στα σχολεία
Υπόμνημα στον Γ. Γ. Γιάννη Παπαδομαρκάκη κατέθεσαν καθηγητές Γαλλικής και Γερμανικής - Αίτημα για δίκαιη οργάνωση της β΄ ξένης γλώσσας και άμεσες...
Εκπαιδευτικοί Γαλλικής και Γερμανικής: Αίτημα για άμεση αναβάθμιση της Β΄ ξένης γλώσσας στα σχολεία
Φιλόλογοι Γερμανικής: «Χιλιάδες μαθητές στερούνται το μάθημα» - Οργή για τη Β΄Φάση
Φιλόλογοι Γερμανικής: «Χιλιάδες μαθητές στερούνται το μάθημα» - Οργή για τη Β΄Φάση
«Χιλιάδες μαθητές χωρίς Γερμανικά» – Παραβίαση του δικαιώματος επιλογής και υπονόμευση της ισοτιμίας των ξένων γλωσσών καταγγέλλει η ΠΕΚΑΓΕΠΕ
Φιλόλογοι Γερμανικής: «Χιλιάδες μαθητές στερούνται το μάθημα» - Οργή για τη Β΄Φάση
γερμα
Υποστελέχωση στη Γερμανική Γλώσσα στην Α’ φάση προσλήψεων 2025-26 – Απαίτηση για ενισχυμένη Β’ φάση στην Αττική
Παρά τις 18.566 συνολικές προσλήψεις, ο κλάδος ΠΕ07 (Γερμανικής) έλαβε μόλις 73 θέσεις σε όλη τη χώρα, εκ των οποίων μόνο 24 στη Δευτεροβάθμια και 49...
Υποστελέχωση στη Γερμανική Γλώσσα στην Α’ φάση προσλήψεων 2025-26 – Απαίτηση για ενισχυμένη Β’ φάση στην Αττική
germaniki.jpg
Α' φάση προσλήψεων: «Κατάφωρη υποστελέχωση στους ΠΕ07» – Κίνδυνος για τη λειτουργία σχολείων
ΠΕΚΑΓΕΠΕ σε υπουργείο Παιδείας: «Κανένα τμήμα Γερμανικών να μη γυρίσει σε Γαλλικά» - Ανεπαρκείς οι προσλήψεις ΠΕ07 Γερμανικής στην Α’ φάση 2025-26
Α' φάση προσλήψεων: «Κατάφωρη υποστελέχωση στους ΠΕ07» – Κίνδυνος για τη λειτουργία σχολείων
Γερμανικά ή Γαλλικά;
Δημόσιο: «Κλειδί» για τις προσλήψεις η 2η ξένη γλώσσα – Γερμανικά ή Γαλλικά;

Αναζητάτε μία θέση στο Δημόσιο και «ξεψαχνίζετε» κάθε μήνα τις προκηρύξεις στο ΑΣΕΠ; Εάν ναι, τότε σίγουρα...

Δημόσιο: «Κλειδί» για τις προσλήψεις η 2η ξένη γλώσσα – Γερμανικά ή Γαλλικά;
foto_education.jpg
Καθηγητές Γερμανικής Γλώσσας: «Όχι άλλη απαξίωση» – Ζητούν προσλήψεις από την α’ φάση και πλήρες ωράριο
Διεκδίκηση ίσης μεταχείρισης και πλήρους ωραρίου από την ΠΕΚΑΓΕΠΕ – Σαφές μήνυμα προς το ΥΠΑΙΘΑ ενόψει της α’ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών
Καθηγητές Γερμανικής Γλώσσας: «Όχι άλλη απαξίωση» – Ζητούν προσλήψεις από την α’ φάση και πλήρες ωράριο
Δημόσια εκπαίδευση
Υπόμνημα της ΠΕΚΑΓΕΠΕ Πειραιά στο Υπουργείο Παιδείας: Αγωνία για τον αποκλεισμό της Γερμανικής ως Β’ Ξένης Γλώσσας
Σε διάλυση η διδασκαλία της Γερμανικής Γλώσσας στα σχολεία – «Καμπανάκι» από την ΠΕΚΑΓΕΠΕ Πειραιά
Υπόμνημα της ΠΕΚΑΓΕΠΕ Πειραιά στο Υπουργείο Παιδείας: Αγωνία για τον αποκλεισμό της Γερμανικής ως Β’ Ξένης Γλώσσας
germaniki.jpg
Σχολεία: Πάνω από 3.000 μαθητές “αναγκάζονται” να μάθουν γλώσσα που δεν επέλεξαν – Καταγγελία «φωτιά» από την ΠΕΚΑΓΕΠΕ
Αποκλεισμός χιλιάδων μαθητών από τη διδασκαλία των Γερμανικών – Τι καταγγέλλουν εκπαιδευτικοί της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών/τριών Γερμανικής...
Σχολεία: Πάνω από 3.000 μαθητές “αναγκάζονται” να μάθουν γλώσσα που δεν επέλεξαν – Καταγγελία «φωτιά» από την ΠΕΚΑΓΕΠΕ
βιβλιο
Κατάλογος Βιβλίων Γερμανικής Γλώσσας για τις Ε’ και ΣΤ’ Τάξεις Δημοτικού – Σχολικό Έτος 2025-2026
Στον «Κατάλογο Βιβλίων Γερμανικής Γλώσσας 2025-2026» περιλαμβάνονται τα εγκεκριμένα εκπαιδευτικά βοηθήματα για τις Ε’ και ΣΤ’ τάξεις του Δημοτικού,...
Κατάλογος Βιβλίων Γερμανικής Γλώσσας για τις Ε’ και ΣΤ’ Τάξεις Δημοτικού – Σχολικό Έτος 2025-2026
kathigitis germanikwn gallikwn
Οργή στους φιλολόγους Γερμανικής για τους μόνιμους διορισμούς – «Φτάνει πια η απαξίωση και ο εμπαιγμός»
«Στο ίδιο έργο θεατές»: Η συνεχιζόμενη απαξίωση του κλάδου ΠΕ07 – Μόνο 27 διορισμοί για Γερμανική Φιλολογία
Οργή στους φιλολόγους Γερμανικής για τους μόνιμους διορισμούς – «Φτάνει πια η απαξίωση και ο εμπαιγμός»
kathigitis germanikwn gallikwn
Καθηγητές Γερμανικής: «Ως πότε το Υπουργείο Παιδείας θα κλείνει τα μάτια στις ανάγκες του κλάδου;»
«Οι ανάγκες δεν καλύπτονται ούτε στο ελάχιστο. Το ΥΠΑΙΘΑ αγνόησε για πολλοστή φορά τις αντικειμενικές ανάγκες του κλάδου μας», σημειώνει η...
Καθηγητές Γερμανικής: «Ως πότε το Υπουργείο Παιδείας θα κλείνει τα μάτια στις ανάγκες του κλάδου;»
ksenes_glossesmathimata2_2.jpg
Προτάσεις για ενίσχυση της διδασκαλίας γαλλικής και γερμανικής στα Δημόσια Σχολεία
Η γνώση ξένων γλωσσών δεν αποτελεί προνόμιο, αλλά βασικό δικαίωμα και εργαλείο γνωστικής, πολιτισμικής και επαγγελματικής ενδυνάμωσης για τους μαθητές
Προτάσεις για ενίσχυση της διδασκαλίας γαλλικής και γερμανικής στα Δημόσια Σχολεία