Θ. Τσούχλος: Να ξεκινήσει άμεσα ο διάλογος Κεραμέως - ΟΛΜΕ
Άμεση και επιτακτική ανάγκη η έναρξη διαλόγου της Υπουργού Παιδείας με την ΟΛΜΕ, τονίζει ο πρόεδρος της ομοσπονδίας Θεόδωρος Τσούχλος

Την έλλειψη διάθεσης διαλόγου καταλογίζει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, Θεόδωρος Τσούχλος, στην υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, με αφορμή την απόρριψη του αιτήματος της ομοσπονδίας για συνάντηση την Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου.

Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ αναφέρεται στα αιτήματα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων που διατύπωσε η ομοσπονδία από το καλοκαίρι (τμήματα 15 μαθητών, προσλήψεις εκπαιδευτικών και προσωπικού καθαριότητας, μαζικά τεστ), τα οποία δεν έγιναν δεκτά από το υπουργείο Παιδείας.

Παράλληλα, καταγγέλλει πως η τηλεκπαίδευση συνεχίζεται με σοβαρά προβλήματα συμμετοχής των μαθητών, ενώ η ομοσπονδία δεν έχει καμία επικοινωνία με την υπουργό από τις 8 Οκτωβρίου.

Αναλυτικά η παρέμβαση του προέδρου της ΟΛΜΕ:

Από τον Αύγουστο η Ο.Λ.Μ.Ε. είχε καταθέσει σειρά προτάσεων για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων. Συγκεκριμένα: 1. Δεκαπενταμελή τμήματα, καθώς σημαντικός αριθμός τάξεων υπερέβαινε τους 25 μαθητές

2. προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, έτσι ώστε να επιτευχθεί ο ανωτέρω στόχος

3. ενίσχυση του βοηθητικού προσωπικού καθαριότητας

4. γενναία οικονομική στήριξη των σχολικών επιτροπών

5. διενέργεια δωρεάν μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ

Πολύ ενωρίτερον (17/3) είχε επισημανθεί ότι σημαντικός αριθμός μαθητών- μαθητριών δεν διέθετε τον απαραίτητο εξοπλισμό ή την πρόσβαση στο διαδίκτυο προκειμένου να παρακολουθήσει οποιαδήποτε μορφή τηλεκπαίδευσης. Επίσης οι περισσότερες σχολικές μονάδες δεν ήταν επαρκώς εξοπλισμένες ενώ σε πολλές οικογένειες δεν ήταν δυνατόν ταυτόχρονα οι γονείς να προσφέρουν τηλεργασία και τα παιδιά να παρακολουθούν τα μαθήματά τους.

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ εκτιμούσε πως τα σχολεία θα ανοίξουν στις 7 Σεπτεμβρίου και θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά και παρά το υπάρχον πλέον δεύτερο σφοδρό κύμα της πανδημίας θεωρούσε πως θα παραμείνουν ανοικτά. Δυστυχώς η πραγματικότητα ήταν εντελώς διαφορετική. Τα μαθήματα ξεκίνησαν στις 14 Σεπτεμβρίου, ακολούθησε ένας μεγάλος αριθμός καταλήψεων και στη συνέχεια άρχισε να κλείνει, εξαιτίας κρουσμάτων, σημαντικός αριθμός σχολικών μονάδων.

Αλλά και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με τα υφιστάμενα προβλήματα δεν είχε προχωρήσει ούτε βελτιωθεί μετά τον Μάιο. Λειτούργησε εκ νέου από τις 9 Νοεμβρίου, ιδιαίτερα στην αρχή πλημμελώς. Οι υποδομές του Πανελλήνιου σχολικού δικτύου δεν είχαν ενισχυθεί, ενώ οι συνδέσεις στα σχολεία ήταν παλαιωμένες. Σημαντικός αριθμός μαθητών συνεχίζει να μη διαθέτει φορητές συσκευές ή σύνδεση στο διαδίκτυο. Υπάρχουν ακόμη σοβαρές παραλήψεις και δυσλειτουργίες στον τομέα της κυβερνοασφάλειας, καθώς άγνωστοι χρήστες εισβάλλουν στις τηλεδιασκέψεις, τις παρακολουθούν, ασχημονούν και υποκλέπτουν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

Η επικοινωνία με την Υπουργό έχει διακοπεί από τις 8 Οκτωβρίου και καμία ενημέρωση δεν υπήρξε για τα τόσα σημαντικά και ουσιώδη ζητήματα. Η Ομοσπονδία με αίσθημα ευθύνης και σεβόμενη τον κατοχυρωμένο θεσμικά ρόλο της, από τις 20 Νοεμβρίου ζήτησε άμεση συνάντηση με την κ. Κεραμέως. Επειδή δεν δόθηκε καμία απάντηση, το αίτημα επικαιροποιήθηκε στις 30 Νοεμβρίου, όπου δηλώθηκε η διενέργεια παράστασης διαμαρτυρίας του Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. την Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου. Δυστυχώς η κ. Υπουργός δεν ανταποκρίθηκε.

Η στάση αυτή και η παντελής έλλειψη διαλόγου δεν απομειώνουν στο ελάχιστο την Ο.Λ.Μ.Ε. Πλήττουν όμως βαθύτατα τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και διαταράσσουν την ομαλότητα στο χώρο της Δημόσιας Παιδείας καθώς και τη συλλειτουργία του Κράτους με τους εκπροσώπους 75.000 εκπαιδευτικών. Η κ. Κεραμέως καλείται άμεσα να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, έτσι ώστε να αντιμετωπισθούν με τον όσο το δυνατόν καλύτερο τρόπο τα προβλήματα που ταλανίζουν την εκπαιδευτική κοινότητα.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;