Κορονοϊός: Αμείλικτα ερωτήματα
Οι ειδικοί ανακάλυψαν τον homo hellinicus ecpaideuticus, που διαθέτει ήδη τα αντισώματα για κάθε μικροοργανισμό και ιό άρα και για τον κορωνοϊό;

Την στιγμή αυτή που γράφω μαθαίνω ότι στην πόλη μου την Θεσσαλονίκη στα τέστ covid που πραγματοποιούνται από το πρωί στην νέα παραλία, μέχρι στιγμής και ώρα 2 μετά το μεσημέρι, περίπου το 5% είναι θετικό στον κορωνοϊό.

Αυτό σημαίνει ότι σίγουρα η πόλη και η περιφερειακή ενότητα του περίπου ενός εκατομμυρίου κατοίκων μπαίνει άμεσα σε καθεστώς καραντίνας (lockdown) επιπέδου 4 – κόκκινο. Αναστέλλεται λοιπόν, μεταξύ άλλων, η λειτουργία κάθε είδους αγώνων και προπονήσεων αλλά και γυμναστηρίων. Αντίθετα τα σχολεία και οι πάσης φύσεως εκπαιδευτικές δομές συνεχίζουν να λειτουργούν με υποχρεωτική χρήση μάσκας παντού. Ως γνωστόν εντός του ωραρίου της λειτουργίας των σχολικών μονάδων διδάσκεται το μάθημα της Φυσικής Αγωγής, όπου διδάσκονται αθλήματα κάθε είδους.

Επίσης αναστέλλεται η λειτουργία των Δικαστηρίων, Εισαγγελιών, Υποθηκοφυλακείων, μουσείων, αρχαιολογικών χώρων, κέντρων διασκέδασης, μπαρ κλπ. ανεξαρτήτως εμβαδού των χώρων και αριθμού επισκεπτών. Δηλαδή υπάρχει η περίπτωση να μην λειτουργούν αίθουσες ή χώροι τόσο μεγάλοι που θα δέχονταν, αναλογικά πάντα, τόσο μικρό αριθμό επισκεπτών που οι αποστάσεις μπορούν να τηρηθούν άνετα, ή να μην λειτουργούν ανοιχτές εγκαταστάσεις όπου τα πρωτόκολλα προστασίας θα μπορούσαν επίσης με ευκολία να ακολουθηθούν. Αντίθετα συνεχίζεται η εκπαιδευτική διαδικασία δια ζώσης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ενώ για τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα ισχύει μόνο η τηλεκπαίδευση. Ως γνωστόν εντός του ωραρίου λειτουργίας των σχολείων παραδίδονται μαθήματα εντός σχολικών αιθουσών 30 και 40 τ.μ. με το λιγότερο 25 μαθητές.

Αβίαστα νομίζω προκύπτει το ερώτημα: Στα μουσεία 500 τ.μ., ή στους αρχαιολογικούς χώρους των τεράστιων ανοιχτών χώρων, με ελεγχόμενη είσοδο επισκεπτών ο κορωνοϊός «κολλάει», ενώ στα σχολεία και στις αίθουσες των 30 τ.μ. με 25 μαθητές o covid-sars-2 δεν «κολλάει»; Επίσης στους χώρους άθλησης, λόγου χάρη, των αθλητικών ακαδημιών, με όλες τις προφυλάξεις που προβλέπονται από τα πρωτόκολλα προστασίας, το μικρόβιο κάνει πάρτι, ενώ στις σχολικές αυλές και τα γυμναστήρια, όπου υπάρχουν, χώρους στους οποίους διδάσκονται αθλήματα από τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής, ο ιός σκιάζεται και δεν τολμά να πλησιάσει; Περιττό να προσθέσω ότι η χρήση μάσκας προβλέπονταν παντού σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους των πορτοκαλί περιοχών και επομένως δεν υφίσταται το δυνητικό αντεπιχείρημα αυτό.

Δηλαδή μάσκες και στις αίθουσες των Δικαστηρίων, μάσκες και στις σχολικές αίθουσες, όταν η πόλη μας ήταν στο επίπεδο 3 – πορτοκαλί. Να επισημάνω εδώ ότι στις αίθουσες των Δικαστηρίων, εισέρχονταν κάθε φορά τόσα άτομα όσα εμπλέκονταν στην δικαζόμενη υπόθεση, δηλαδή στην χειρότερη περίπτωση το πολύ 8 άτομα σε αίθουσες των περίπου 80 τ.μ. για χρονικό διάστημα λιγότερο από 20 λεπτά, ενώ στις σχολικές αίθουσες των 30 και 40 τ.μ. παραμένουν 25 μαθητές και ένας εκπαιδευτικός για 45 συνεχόμενα λεπτά και μετά το διάλειμμα για άλλα 45 συνεχόμενα λεπτά και πάει λέγοντας.

Μην βιάζεστε, δεν θέλω να ζητήσω να κλείσουν τα σχολεία, είμαι της ίδιας άποψης με τον πρόεδρο της Γαλλικής δημοκρατίας Εμμανουέλ Μακρόν, ότι δηλαδή τα παιδιά μας δεν επιτρέπεται για κανέναν λόγο να μένουν μακριά από την σχολική κοινότητα και την εκπαιδευτική δια ζώσης διαδικασία και διδασκαλία. Το αντίθετο θα τα παρέδιδε, μέσω κομπιούτερ και on line, βορά στις ορέξεις του κατασκοπευτικού καπιταλισμού της Google, του instagram, του facebook κλπ., όπου πλέον τα αυτοματοποιημένο ψηφιακό προφίλ του καθενός μας αποτελεί πόθο απόκτησης της αδηφάγας και επεκτατικής βιομηχανίας της πληροφορίας.

Απλά αναρωτιέμαι ως απλός δημοκρατικός πολίτης, υπάρχουν άραγε εργαζόμενοι δύο ταχυτήτων; Οι υπόλοιποι αξίζουν της υγειονομικής προστασίας, ενώ οι εκπαιδευτικοί και τα παιδιά μας όχι; Συναφή δε ερωτήματα κατακλύζουν την σκέψη μου:

Το πιο λογικό: Ρε λες να έχουν ανακαλύψει οι επιστήμονες ότι τα παιδιά, οι μαθητές δεν μεταδίδουν τον ιό μεταξύ τους; Αν ισχύει αυτό, τότε άραγε τον μεταδίδουν στους εκπαιδευτικούς και στους πατεράδες και παππούδες τους ή όχι; Γιατί δεν μας το λένε;

Κάποιο περισσότερο «προχωρημένο»: Σάμπως να έχει κολλήσει, είτε συμπτωματικά είτε ασυμπτωματικά, το μεγαλύτερο ποσοστό από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς και άρα να έχουν αποκτήσει την ανοσία της αγέλης μέσα στην σχολική κοινότητα, για αυτό δεν γίνονται μαζικά τεστ στα σχολεία ή τουλάχιστον σε αυτά που κλείσαν λόγω κρουσμάτων; Αν ισχύει αυτό, τότε γιατί δεν έχουμε δει μεγάλο αριθμό κρουσμάτων/θανάτων στις τάξεις των εκπαιδευτικών; Ή άραγε εάν γίνουν μαζικά τεστ θα προκύψει ότι έχει «κολλήσει» ένας μεγάλος αριθμός και επομένως πρέπει να κλείσουν και τα σχολεία;

Κάποιο εντελώς συνομωσιολογικό και αστήρικτο, παρόλα αυτά, λόγω έλλειψης πληροφόρησης, δεκτό ως «τραβηγμένη» υπόθεση εργασίας: Μήπως εξελίσσεται ένα τεραστίων διαστάσεων πείραμα με τα σχολεία για να ελεγχθεί η συμπεριφορά του ιού με άτομα διαφορετικών ηλικιών, με χρήση ή με μη χρήση μάσκας στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, με χρήση μάσκας σε μικρούς κλειστούς χώρους και με την παρουσία πολυάριθμων ατόμων;

Κάποιο «επιστημονικής φαντασίας»: Οι ειδικοί ανακάλυψαν τον homo hellinicus ecpaideuticus, που διαθέτει ήδη τα αντισώματα για κάθε μικροοργανισμό και ιό άρα και για τον κορωνοϊό, δηλαδή το είδος άνθρωπος -έλληνας εκπαιδευτικός που εδώ και δεκαετίες έχει αποκτήσει ανοσία για την έλλειψη αιθουσών, για την παρουσία πάνω από 25 μαθητών σε αίθουσα 30 τ.μ., για την έλλειψη κλειστών γυμναστηρίων, για τον αγώνα δρόμου, με ΜΜΜ ή ΜΜΔ (Μέσα μαζικής μεταφοράς ή μέσα μαζικής διασποράς) κάλυψης του υποχρεωτικού ωραρίου σε τέσσερεις και πέντε σχολικές μονάδες, για την έλλειψη στα σχολεία γραφείων προετοιμασίας των μαθημάτων εντός του ωραρίου, για οποιουδήποτε είδους αξιολόγηση κλπ κλπ κλπ. Τι ανάγκη έχει αυτός ο homo από ένα μικροβιάκι της πλάκας; Αφήστε τον να το κολλήσει για να πάρουμε εμείς στη συνέχεια από το αίμα του τα αντισώματα που θα παραχθούν για να συνεισφέρουμε στην έρευνα για το εμβόλιο, δεν έχει ανάγκη αυτός. Πιο πολύ βέβαια για ανθρωποειδές ή ανθρώπινο κλώνο, στην περίπτωση αυτή, μοιάζει ο homo αυτός, αλλά ας συνεχίσω, παραιτούμενη από φανταστικές υποθέσεις:

Τελευταίο αλλά όχι σε σημασία και το αμείλικτο ερώτημα: Άραγε αυτοί οι ειδικοί γνωρίζουν τι κάνουν ή δοκιμάζουν επιστημονικές θεωρίες και επιχειρούν πειράματα σε συνδυασμό με την προσπάθεια να συγκεράσουν την ανάγκη συντήρησης της οικονομικής δραστηριότητας, που ως γνωστόν θίγεται ανεπανόρθωτα από την ενδεχόμενη παρατεταμένη μη λειτουργία των σχολείων;

Ακόμα και ο τελευταίος πολίτης αυτής της ευρωπαϊκής ηπείρου και αυτής της χώρας της Ελλάδας, που η μεν δεύτερη γέννησε την δημοκρατία και η δε πρώτη την ακολουθεί, δικαιούται να ενημερωθεί με επιχειρήματα και με ευθύ και ειλικρινή λόγο για την ορθή απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα και να δοθεί αυτή με υπευθυνότητα και παρρησία είτε είναι αρεστή είτε και όχι.

Τότε μόνο θα μπορεί η πολιτεία να απαιτεί από τους πολίτες της και να επικαλείται την ατομική ευθύνη τους. Γιατί ατομική ευθύνη δεν μπορεί να υπάρξει όταν η αναγκαιότητα της απαιτούμενης συμπεριφοράς από τους πολίτες είτε δεν επεξηγείται με σαφήνεια είτε δεν ζητείται με ειλικρίνεια, αποδοχή της άγνοιας και ταυτόχρονη επίκληση του πατριωτισμού.

Έτσι τουλάχιστον λειτουργούν οι δημοκρατίες, που και ο πρόεδρος μιας από τις πιο αντιπροσωπευτικές μορφές της στην σύγχρονη εποχή, της Γαλλικής δημοκρατίας, επιχειρεί να υπηρετήσει, δηλαδή με ειλικρίνεια και αποδοχή της άγνοιας. Επικαλείται τον πατριωτισμό των γάλλων για να μην αποστασιοποιηθούν οι γάλλοι μαθητές από την πηγή της αυριανής δημοκρατικής πολιτείας, της Παιδείας. Ζητά και ρυθμίζει την πλήρη λειτουργία των σχολείων ακόμα και σε συνθήκες καραντίνας, επικαλούμενος την αναγκαιότητα της επαφής των μαθητών με την δια ζώσης εκπαίδευση, είτε για να μην δεχτεί ο σύγχρονος και δημοκρατικός τρόπος ζωής ένα μεγάλο και ανεπανόρθωτο πλήγμα είτε για να μην στερηθεί η λειτουργία της οικονομίας το μεγαλύτερο μερίδιο της κερδοφορίας της. Αναλόγως της ιδεολογίας που ασπάζεστε, διαλέγετε και παίρνετε.

Πάντως και σε κάθε περίπτωση αυτό που ισχύει για την πατρίδα μας είναι ότι εμείς οι έλληνες έχουμε ένα χαρακτηριστικό που λέγεται φιλότιμο και δεν μεταφράζεται σε καμία άλλη γλώσσα του πλανήτη. Το ελληνικό φιλότιμο λοιπόν αυτό απαιτεί να μας φέρονται με ειλικρίνεια και ευθύτητα και εφόσον γίνει αυτό τότε είμαστε ικανοί να θυσιαστούμε όλοι μας για το γενικό καλό, με ανιδιοτέλεια και γενναιότητα.

 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τρόφιμα
Taste Atlas 2024-2025: Η ελληνική κουζίνα η καλύτερη στον κόσμο - Η λίστα με τα φαγητά
Η ελληνική κουζίνα στην κορυφή του κόσμου, στα βραβεία του Taste Atlas - Τα δέκα φαγητά που μας έδωσαν την πρωτιά
Taste Atlas 2024-2025: Η ελληνική κουζίνα η καλύτερη στον κόσμο - Η λίστα με τα φαγητά
kena.jpg
Παύλα (-) στα μαθήματα Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή και Θρησκευτικά λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών
Κοντεύουν Χριστούγεννα, η Γ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών έχει ολοκληρωθεί και στο σχολείο υπάρχουν ακόμα εκπαιδευτικά κενά σε Αγγλικά,...
Παύλα (-) στα μαθήματα Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή και Θρησκευτικά λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών