Warning message

Unable to retrieve https://www.facebook.com/alfavita.gr/videos/278897163476165/ at this time, please check again later.
Με τις ψήφους της ΝΔ εγκρίθηκε το πολυνομοσχέδιο - Στο Σύνταγμα διαδήλωσαν εκπαιδευτικοί-φοιτητές [pics]
Με 158 ναι και 125 όχι ψηφίστηκε επί της αρχής το πολυνομοσχέδιο Κεραμέως - Στο Σύνταγμα διαμαρτύρονται οι εκπαιδευτικοί

Ολοκληρώθηκε, ύστερα από δύο ημέρες συνεδριάσεων της Ολομέλειας της Βουλής και κινητοποιήσεων των εκπαιδευτικών,  η διαδικασία ψήφισης του νομοσχεδίου «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», το οποίο επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Το πολυνομοσχέδιο εγκρίθηκε με τις ψήφους της κυβερνώσας πλειοψηφίας καθώς σύσσωμη η αντιπολίτευση είχε ταχθεί κατά. Ειδικότερα, επί της αρχής ψήφισαν υπέρ 185 βουλευτές, 124 βουλευτές κατά, ενώ σε σύνολο 282 ψηφισάντων δεν υπήρξε κανένα «παρών».

Με αυξημένη πλειοψηφία έγιναν δεκτά το άρθρο 5 του νομοσχεδίου, για την αναγραφή της διαγωγής, και το άρθρο 9, για την Τράπεζα Θεμάτων στις εξετάσεις του Λυκείου. Η αρχή του νομοσχεδίου, αλλά και ορισμένα άρθρα αυτού, τέθηκαν σε ονομαστική ψηφοφορία, μετά από σχετικά αιτήματα βουλευτών του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ.

Ταυτόχρονα οι εκπαιδευτικοί πραγματοποίησαν κινητοποίηση, για τρίτη συνεχόμενη ημέρα, ζητώντας από την ηγεσία του υπ. Παιδείας να αποσύρει το αντιεκπαιδευτικό, όπως το χαρακτηρίζουν, νομοσχέδιο.

ΔΟΕ και ΟΛΜΕ κήρυξαν τρίωρη στάση εργασίας (τις 3 τελευταίες ώρες του πρωινού κύκλου και τις 3 πρώτες του απογευματινού) και παράσταση διαμαρτυρίας στη Βουλή, ενώ στην κινητοποίηση δίνουν το «παρών» πρωτοβάθμια σωματεία και σύλλογοι εκπαιδευτικών.

https://www.facebook.com/alfavita.gr/videos/278897163476165/
kinitopoihsh3.jpg
kinitopoi.jpg

Κ. Μητσοτάκης: Όρος εθνικής επιβίωσης η επένδυση στην Παιδεία

Η επένδυση στην Παιδεία αποτελεί όρο εθνικής επιβίωσης τόνισε ο πρωθυπουργός στη διαδικασία της Ολομέλειας της Βουλής. «Ο λιτός τίτλος του νομοσχεδίου δικαιώνει την ουσία του. Αναβάθμιση του σχολείου, υλική, δομική και θεσμική. Αλλά κυρίως αναβάθμιση ποιοτική. Αναμόρφωση των προγραμμάτων, εκσυγχρονισμός του εκπαιδευτικού έργου σε νηπιαγωγεία, γυμνάσια και λύκεια και μια σειρά από σημαντικές βελτιωτικές ρυθμίσεις που αφορούν στα δημόσια πανεπιστήμιά μας».

Απαντήσεις στις βολές Τσίπρα από τη Νίκη Κεραμέως

«Μετά από ένα μήνα επαναλειτουργίας των 14.000 σχολικών μονάδων, ναι, υπήρξε ένα κρούσμα», απάντησε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος είχε αναφερθεί στο κρούσμα σε Δημοτικό σχολείο της Ξάνθης. «Ο ΣΥΡΙΖΑ μίλαγε για αχρείαστο ρίσκο από το άνοιγμα των σχολείων, όμως αυτό έγινε μετά από την ομόφωνη εισήγηση των ειδικών», είπε η κα Κεραμέως, σημειώνοντας ότι εάν αυτό δεν συνέβαινε, θα στερούσαμε από τα παιδιά το φυσικό τους χώρο για διάστημα έξι μηνών.

Σε σχέση με την άποψη του Αλ. Τσίπρα για τη διαγωγή και ότι δεν πρέπει να έχει θέση στο απολυτήριο, η υπουργός επανέλαβε τη θέση του πρωθυπουργού, ότι αποστολή του σχολείου δεν είναι μόνο η παροχή στείρας γνώσης, αλλά το "να μαθαίνεις στα παιδιά πως να φέρεσαι σε συγκεκριμένο κοινωνικό περιβάλλον, ότι εκτός από δικαιώματα έχουν και υποχρεώσεις".

Στη θέση του κ. Τσίπρα ότι η κυβέρνηση κατάντησε το σχολείο εξεταστικό κέντρο, η κα Κεραμέως απάντησε ότι επί ΣΥΡΙΖΑ επικράτησε η λογική "όλοι ίσοι, αλλά προς τα κάτω" και η λογική της ήσσονος προσπάθειας.

Η κα Κεραμέως έκανε επίσης λόγο για ξαφνικό ενδιαφέρον του κ. Τσίπρα για την επαγγελματική εκπαίδευση, καθώς επί κυβέρνησής του οι εκπαιδευτικοί των δημοσίων ΙΕΚ ήταν απλήρωτοι επί ένα χρόνο. Εξάλλου, για το θέμα των προσλήψεων εκπαιδευτικών, σημείωσε ότι δεν έγινε καμία πρόσληψη επί ΣΥΡΙΖΑ, παρά τις υποσχέσεις υπουργών του.

img_3741.jpg
kinitopoihsh7.jpg
kinitopoiisi.jpg
img_3739.jpg
kinitopoihsi.jpg

Ν. Φίλης: Αυτόνομα και αυθαίρετα νομοθετεί η Νίκη Κεραμέως 

«Πώς νομοθετεί η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας;» αναρωτήθηκε ο Νίκος Φίλης στη διάρκεια της ομιλίας του σήμερα στη Βουλή.

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, «από μόνη της». Χωρίς να συμβουλεύεται τους ειδικούς, χωρίς να συζητάει με κόμματα, φορείς και εκπαιδευτικούς. Ποιος παιδαγωγός εξάλλου μπορεί να πρότεινε την ένταξη της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο; Γιατί δεν έχουμε ακούσει ακόμα το όνομά του; Είδαμε αντίθετα τους 28 προέδρους όλων των παιδαγωγικών τμημάτων της χώρας, να αντιτίθενται και να επισημαίνουν τους κινδύνους στην ανάπτυξη των παιδιών. Εσείς -είπε απευθυνόμενος στην υπουργό Παιδείας- γιατί δεν τους ακούτε;

Για την αναγραφή της διαγωγής στα απολυτήρια, συνέχισε ο Ν. Φίλης: Εδώ δεν είχατε καν την υποστήριξη των βουλευτών του κόμματός σας. Δύο βουλευτές εξέφρασαν μιλώντας στο βήμα την αντίθεσή τους και περισσότεροι την κάνουν γνωστή συζητώντας διακριτικά στους διαδρόμους. Δεν επαναλαμβάνω τα επιχειρήματα και το λόγο που το απολυτήριο -τίτλος σπουδών για εύρεση δουλειάς για πολλούς- δεν πρέπει να περιέχει ένα τέτοιο χαρακτηρισμό. Αντίθετα, θέτω το ίδιο ερώτημα: Ποιος παιδαγωγός σας το πρότεινε ώστε να το υιοθετήσετε; Ποιον ειδικό ακούσατε;

img_3750.jpg
img_3738.jpg
kinitopoiisi5.jpg

Α. Τσίπρας: Επίπλαστη η εικόνα εκσυγχρονισμού 

Μιλώντας στη Βουλή, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας σημείωσε ότι πίσω από την «επίπλαστη εικόνα εκσυγχρονισμού» που «προσπαθεί επιμελώς να καλλιεργήσει», η κυβέρνηση «κρύβεται μια αναχρονιστική αντίληψη για την εκπαίδευση, βαθιά συντηρητική που περιστρέφεται γύρω από τον πειθαναγκασμό», τον «επιθεωρητισμό» απέναντι στη διοίκηση της εκπαίδευσης, «μια αποτυχημένη και παρωχημένη ιδεολογία για την ιδιωτικοποίηση του δημόσιου, που βασίζεται στον νεοφιλελευθερισμό». Κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι νομοθετεί «με το μυαλό στην τσέπη των σχολαρχών και των ιδιοκτητών και στο βούρδουλα των παλιών γυμνασιαρχών». Όμως, υπογράμμισε, αυτοί που θα επηρεαστούν άμεσα από το νομοσχέδιο είναι η μεγάλη πλειοψηφία των νέων αυτής της χώρας.

Ο κ. Τσίπρας είπε ότι λίγο πριν να ανέβει στο βήμα ενημερώθηκε από τους συνεργάτες του ότι είχαμε ένα ανησυχητικό κρούσμα σε δημοτικό στην Ξάνθη όπου ένας εκπαιδευτικός που διδάσκει σε 4 διαφορετικά σχολεία στην περιοχή βρέθηκε θετικός σε κορονοϊό την Τρίτη. Θύμισε την κριτική που ασκούσε για το «αχρείαστο ρίσκο» του ανοίγματος των δημοτικών για λίγες μέρες, σχολιάζοντας ότι το έκανε η κυβέρνηση για να δείξει μια εικόνα «επιστροφής στην κανονικότητα».

img_3735.jpg
kinitopoihsh6.jpg

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aen.jpg
Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού: Λήγει μεθαύριο η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τις προκαταρκτικές εξετάσεις
Οι εισακτέοι ορίστηκαν σε χίλιους πεντακόσιους εξηνταεννέα (1569) [επτακόσιοι εβδομηντατρείς (773) Πλοίαρχοι και επτακόσιοι ενενηνταέξι (796)...
Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού: Λήγει μεθαύριο η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τις προκαταρκτικές εξετάσεις
seferoelyths
Σεφέρης – Ελύτης: Πήραν το Νομπέλ, τώρα το ΕΚΠΑ τους δίνει και το πτυχίο τους
Το Πανεπιστήμιο Αθηνών τιμά τον Γιώργο Σεφέρη και τον Οδυσσέα Ελύτη, που παρότι εγγράφηκαν και οι δύο στη Νομική, δεν έφυγαν ποτέ πτυχιούχοι
Σεφέρης – Ελύτης: Πήραν το Νομπέλ, τώρα το ΕΚΠΑ τους δίνει και το πτυχίο τους
σεριφος
Γυμνασίο Σερίφου: Κατέκτησε την 1η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας ανάμεσα σε 11.000 συμμετοχές
Στην κατηγορία Niveau A1 : Olympie-Pierre de Coubertin για το έτος 2024
Γυμνασίο Σερίφου: Κατέκτησε την 1η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας ανάμεσα σε 11.000 συμμετοχές