Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών η πρακτική των ΑΕΙ και ο ρόλος της πολιτείας
 του Στέλιου Όρλη, εκπαιδευτικού -διευθυντή Σ.Μ

Είναι κοινός τόπος όλων των φορέων της εκπαίδευσης και της πολιτείας, ότι οι εκπαιδευτικοί διαχρονικά, αλλά στην σημερινή εποχή ακόμη περισσότερο, λόγω και της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας και των επιστημών, χρειάζονται ποιοτική, αξιοπρεπή, σύγχρονη & ευέλικτη επιμόρφωση. Αυτή επιμόρφωση θα πρέπει  να αναγνωρίζεται τυπικά και ουσιαστικά από την πολιτεία και το ΥΠΑΙΘ, μέσα από τα εκάστοτε συστήματα επιλογής στελεχών & αξιολόγησης  του εκπαιδευτικού έργου  και  θα χαρακτηρίζεται με διδακτικές μονάδες, συμβατές και με το ECTS(European Credit Transfer System)

Είναι επίσης  αποδεκτό ότι τα Πανεπιστημιακά μας Ιδρύματα (ΑΕΙ & τέως ΑΤΕΙ) είναι σε θέση  να παράσχουν αυτήν την επιμόρφωση και μάλιστα σε κάθε εκπαιδευτικό της Α/θμιας & Β/θμιας εκπαίδευσης, ανεξάρτητα σε πιο μέρος της χώρας υπηρετούν και διαμένουν, μέσω των φορέων ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (ΔΒΜ), που έχουν συστήσει και λειτουργούν.

Ας δούμε τι πραγματικά συμβαίνει!

Τα Πανεπιστήμια μας «εκμεταλλευόμενα» την ανάγκη των εκπαιδευτικών για επιμόρφωση και διαρκή προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη & εξειδίκευση, οργανώνουν και λειτουργούν προγράμματα επιμόρφωσης & κατάρτισης μέσω των φορέων ΔΒΜ, καθορίζοντας & απαιτώντας από τους εκπαιδευτικούς ( αναπληρωτές, μονίμους ή υποψήφιους εκπαιδευτικούς) υπέρογκα ,πολλές φορές, δίδακτρα. Όλα αυτά  υλοποιούνται κάνοντας  χρήση του πάγιου & αναλώσιμου εξοπλισμού & μέσων  των πανεπιστημίων, τα οποία  έχει χρηματοδοτήσει το κράτος και ο φορολογούμενος πολίτης. Οι ίδιοι δε οι πανεπιστημιακοί αμείβονται από την πολιτεία για την εντός του ωραρίου τους εργασία.

Είναι σαφές ότι η πολιτεία και το ΥΠΑΙΘ οφείλει άμεσα να εξετάσει το θέμα και να δώσει λύση στο οξύ και σημαντικό πρόβλημα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Προς όφελος της ίδιας της παιδείας  και της εκπαίδευσης θα πρέπει να μην στέλνει τους εκπαιδευτικούς  στα αμφιβόλου ποιότητας και αξιοπιστίας, αλλά και πανάκριβα, επιμορφωτικά και μεταπτυχιακά προγράμματα, τα οποία πολλές φορές καμία σχέση δεν έχουν με την καθημερινή εργασία του μάχιμου εκπαιδευτικού, καθώς η εκπαιδευτική κοινότητα βοά για το κύρος την  ποιότητα  &  την αξιοπιστία τους!

Ακούει κανείς! Ίδωμεν.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

krasi
Από τον αμπελώνα στο ποτήρι: Πώς τα PFAS εισβάλλουν στο κρασί μας
Μια πρόσφατη ευρωπαϊκή έρευνα αποκάλυψε ότι κανένα από τα δείγματα κρασιών που εξετάστηκαν δεν ήταν απαλλαγμένο από τριφθοροξικό οξύ (TFA), ένα...
Από τον αμπελώνα στο ποτήρι: Πώς τα PFAS εισβάλλουν στο κρασί μας
κοτόπουλο
Πιο επικίνδυνο κι από κόκκινο κρέας; Η αλήθεια για την υπερβολική κατανάλωση κοτόπουλου
Παρά το γεγονός ότι το κοτόπουλο κατατάσσεται συχνά ως μία από τις πιο υγιεινές πηγές ζωικής πρωτεΐνης, νέες μελέτες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου...
Πιο επικίνδυνο κι από κόκκινο κρέας; Η αλήθεια για την υπερβολική κατανάλωση κοτόπουλου
smoothie
Η αλήθεια για τα smoothies: Όταν το υγιεινό γίνεται επιβλαβές
Σύμφωνα με τον Δρ. Ντέιβιντ Κάβαν, η ύψιστη περιεκτικότητα τους σε ζάχαρη, που συχνά περνά απαρατήρητη, μπορεί να ακυρώσει κάθε προσπάθεια...
Η αλήθεια για τα smoothies: Όταν το υγιεινό γίνεται επιβλαβές