ΕΛΜΕ Έβρου: Τα κενά «καλά κρατούν» στο Β. Έβρο!

Το Β. Έβρο επισκέφτηκε την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου η υφυπουργός Παιδείας, προκειμένου να παραβρεθεί στα εγκαίνια λειτουργικής αναβάθμισης χώρων δημοτικού σχολείου της περιοχής.

Αφού εξέφρασε την πλήρη γνώση της για τα προβλήματα της εκπαίδευσης και το μεγάλο «ενδιαφέρον» της νέας κυβέρνησης για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, υποσχέθηκε πως την επόμενη κιόλας ημέρα θα λύνονταν το πρόβλημα των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό που ταλαιπωρεί πολλά σχολεία μας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Το υπουργείο λοιπόν στις 11 Οκτωβρίου προχώρησε στην 3η φάση προσλήψεων αναπληρωτών και κάλεσε στον ν. Έβρου 4 εκπαιδευτικούς(!) όταν μόνο στις σχολικές μονάδες της Β΄ ΕΛΜΕ Έβρου υπάρχουν 35 κενά, ακόμη και ενάμιση μήνα μετά την έναρξη της νέας χρονιάς!

Ενώ οι μαθητές μας συνεχίζουν να ταλαιπωρούνται, να χάνουν εκατοντάδες διδακτικές ώρες ακόμη και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα που δεν είναι δυνατόν να αναπληρωθούν, οι προσλήψεις γίνονται με το σταγονόμετρο. Η ηγεσία του υπουργείου όχι μόνο δεν κάνει κουβέντα για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, αλλά ταυτόχρονα μιλάει για εξορθολογισμό των κενών και προβληματίζεται για το πώς θα πρέπει να αντιμετωπίσει την άρνηση πολλών συναδέλφων να δεχτούν την πρόσληψή τους! Φτάσαμε δε στο σημείο μαθητές από ακριτικά νησιά να κάνουν μάθημα μέσω skype(!) κάτι το οποίο είχε περιγραφεί και στο υπόμνημα Λιάκου πριν μερικά χρόνια.

Όλη η έννοια του υπουργείου είναι το πώς θα επαναφέρει την «αριστεία», θα θεσπίσει τη βάση του 10 στην εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, θα εξισώσει τα πτυχία Δημόσιων Πανεπιστημίων - Κολλεγίων και θα εφαρμόσει τον κόφτη ν+2 στο χρόνο φοίτησης. Λες και η στελέχωση των σχολείων δεν είναι κυρίαρχη υποχρέωση της πολιτικής ηγεσίας!

Είναι ξεκάθαρο ότι πλέον μιλάμε για ένα σχολείο με ταξικούς φραγμούς, ένα σχολείο για «λίγους» και οδεύουμε με γοργούς ρυθμούς προς την πλήρη ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης και στις τρεις βαθμίδες, την προώθηση της αυτονομίας της σχολικής μονάδας, την επιβράβευση κάθε είδους χορηγιών και τη σκληρή αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Τόσο η κυβέρνηση της Ν.Δ., όσο κι αυτή του ΣΥΡΙΖΑ αρνούνται πεισματικά να ικανοποιήσουν το κυρίαρχο αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος που δεν είναι άλλο από τη υλοποίηση μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών, προκειμένου να καλυφθούν όλα τα κενά στα σχολεία με βάση τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών!

Συνεχίζουμε να διεκδικούμε και να αγωνιζόμαστε για την κατάργηση του προσοντολογίου και τη μονιμοποίηση των αναπληρωτών με βάση την προϋπηρεσία και το χρόνο λήψης πτυχίου.

Απαιτούμε για τους αναπληρωτές:

  • να προσλαμβάνονται σε μία φάση τον Αύγουστο με δεδομένα όλα τα εκπαιδευτικά κενά
  • να δοθούν επιδόματα μετακίνησης, σίτισης και στέγασης
  • να έχουν πλήρη εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα
  • να ενεργοποιηθεί η ειδική προκήρυξη θέσεων για συγκεκριμένες απομακρυσμένες σχολικές μονάδες που δεν έχουν ακόμη στελεχωθεί

Θα υπερασπιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις το Δημόσιο χαρακτήρα του Σχολείου που θα χωράει όλους τους εκπαιδευτικούς και θα εκπληρώνει τα όνειρα και τις μορφωτικές ανάγκες όλων των παιδιών!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

molyvi_tetradio.jpg
Αξιολόγηση: Απάντηση ΣΥΝΕΚ στην Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Κέρκυρας
ΣΥΝΕΚ Κέρκυρας: «Μένουμε σταθεροί στη θέση μας ότι η αξιολόγηση πρέπει να καταργηθεί με αγώνα πανεκπαιδευτικό , συγκροτημένο μέσα από την ΟΛΜΕ και...
Αξιολόγηση: Απάντηση ΣΥΝΕΚ στην Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Κέρκυρας