Thumbnail
ΤΕ01

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ο νέος νόμος  4327/15 (ΦΕΚ -50 Α/14-5-15). Παρασκευή, 15 Μαΐου 2015. “Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και άλλες διατάξεις”. Με το Νομοσχέδιο επιχειρείται ένα ποιοτικό άλμα στην επιλογή των στελεχών, με την εισαγωγή διαδικασιών συμμετοχικής και άμεσης δημοκρατίας. Η εμπλοκή του Συλλόγου Διδασκόντων στη διαδικασία αποτελεί απολύτως θετική εξέλιξη.

Αναφορικά με το Άρθρο 25 «Κρίση και επιλογή υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ., υπευθύνων τομέων Ε.Κ. …»:

Πιο συγκεκριμένα με το:  Άρθρο 17 παραγρ. ββ). Προϋποθέσεις επιλογής: Για τις θέσεις Διευθυντών Ε.Κ., εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των κλάδων  ΠΕ 12, ΠΕ 14, ΠΕ 17, ΠΕ 18, ΠΕ 19 και ΠΕ 20.

 Και: Άρθρο 17. Κριτήρια επιλογής παραγρ.3........................... Ειδική προϋπόθεση για την επιλογή σε θέση υποδιευθυντή και υπεύθυνου τομέα Ε.Κ. είναι ο εκπαιδευτικός να ανήκει σε κλάδο ή ειδικότητα που προβλέπεται για το Ε.Κ.

Θα είμαστε ο μόνος κλάδος εκπαιδευτικών οι ΤΕ01 που ενώ έχουμε το δικαίωμα του εκλέγειν στερούμαστε το δικαίωμα του εκλέγεσθαι από τους Συλλόγους διδασκόντων.

Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΤΕ01 του Ν. 1566/85 έχουν διορισθεί στην δημόσια εκπαίδευση σύμφωνα με συγκεκριμένο προσοντολόγιο, το οποίο καθορίζει ακόμα και σήμερα τους διορισμούς των εκπαιδευτικών, τα εκπαιδευτικά καθήκοντα και τις υπηρεσιακές μεταβολές κάθε κλάδου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σύμφωνα  με τον ιδρυτικό νόμο της ΣΕΛΕΤΕ (άρθρο 24 Ν.Δ. 3971/7-9-1959), όπου προκύπτει από έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας με αριθ. Πρωτ. 146146/17-11-1964, οι πτυχιούχοι των Σχολών Εργοδηγών με την απόκτηση του πτυχίου της ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ κατατάσσονται στην ίδια εκπαιδευτική βαθμίδα με τις Παιδαγωγικές Ακαδημίες του κράτους.

Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΤΕ01 σύμφωνα με τον Ν.1566/85 αρθρο11, το Ν. 2640/98, το ΠΔ. 25/2002 ακόμα και τον πιο πρόσφατο νόμο 3848/2010 της Διαμαντοπούλου είχαν το δικαίωμα να εκλέγονται σε θέσεις Υπευθύνων Τομέων Ε.Κ και Υποδιευθυντών Ε.Κ που τώρα τους αφαιρείται. Επιπλέον, ο αποκλεισμός τους από την διαδικασία αξιολόγησης   δημιουργεί ηθικά, κοινωνικά παιδαγωγικά συνεργατικά και νομικά προβλήματα.

Θεωρούμε ότι ήταν μια ενέργεια απροσεξίας και όχι κάποιων συντεχνιακών συμφερόντων άλλων ειδικοτήτων και καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να αποκαταστήσει άμεσα την αδικία που έγινε στο συγκεκριμένο κλάδο στο νόμο 4327/15  “Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και άλλες διατάξεις”, που ψηφίστηκε στις 14-5-2015.

Βασική αρχή όλων μας θα πρέπει να είναι ότι όλοι οι κλάδοι εκπαιδευτικών  έχουν δικαίωμα ισότιμης συμμετοχής στην αξιολόγηση και κρίσης τους από τους  Συλλόγους Διδασκόντων   αν είμαστε ικανοί να υπηρετήσουμε ως Τομεάρχης της ειδικότητάς μας <υπευθύνων τομέα> στο Ε.Κ που είναι αποκλειστικά και ο φυσικός μας χώρος στον οποίο έχουμε αποκλειστική διάθεση εκπαιδευτικής απασχόλησης μιας και είμαστε καθαρά  εργαστηριακοί καθηγητές.

--

*        Με εκτίμηση
*   [email protected]
*        εκπαιδευτικός
  ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑΣ  ΒΑΣΙΛΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kairos-kataigida.jpg
Καιρός: Ο «εμποδιστής Ρεξ» φέρνει φθινόπωρο διαρκείας- «Καμπανάκι» για πλημμύρες
Έρχονται ισχυρές καταιγίδες και πλημμύρες στην Ελλάδα – Τι είναι ο «εμποδιστής Ρεξ» και πώς διαμορφώνει τον ασταθή φθινοπωρινό καιρό
Καιρός: Ο «εμποδιστής Ρεξ» φέρνει φθινόπωρο διαρκείας- «Καμπανάκι» για πλημμύρες
sholiki_taxi
Καταγγελία γονέων στο alfavita: Μαθητές με ειδικές ανάγκες παραμένουν χωρίς μεταφορά στο σχολείο τους
«Δεν είναι δυνατόν το 2025 να μιλάμε για ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση και να υπάρχουν παιδιά που μένουν στα σπίτια τους επειδή δεν εξασφαλίστηκε η...
Καταγγελία γονέων στο alfavita: Μαθητές με ειδικές ανάγκες παραμένουν χωρίς μεταφορά στο σχολείο τους
ειδικ
Σάλος για την ειδική αγωγή: Υποχρεώνουν γονείς να διαλέξουν ανάμεσα σε παράλληλη στήριξη ή σχολικό νοσηλευτή
Παραβίαση δικαιωμάτων καταγγέλλουν φορείς για μαθητές με αναπηρία – Αντιδράσεις στην εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ
Σάλος για την ειδική αγωγή: Υποχρεώνουν γονείς να διαλέξουν ανάμεσα σε παράλληλη στήριξη ή σχολικό νοσηλευτή
IMG_MNIMONIOPATRON.jpg
Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Πανεπιστημίου Πατρών και της Eurobank μέσω του egg – enter grow go
Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Πανεπιστημίου Πατρών και της Eurobank μέσω του egg – enter grow go
Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Πανεπιστημίου Πατρών και της Eurobank μέσω του egg – enter grow go