ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ
Για παράδειγμα το 2ο (Θετικές Επιστήμες) και το 4ο Επιστημονικό Πεδίο (Οικονομίας και Πληροφορικής) έχουν 50 κοινά τμήματα. Δηλαδή υποψήφιοι του 2ου Επιστημονικού Πεδίου που κυριολεκτικά "τσακίστηκαν" βαθμολογικά με τα θέματα της Φυσικής διεκδικούν τα ίδια τμήματα με συνυποψηφίους τους από το 4ο Επιστημονικό Πεδίο που διαγωνίστηκαν σε άλλο μάθημα

Πολλοί αναγνώστες του alfavita.gr  με αφορμή τα αδιάβατα θέματα στη Φυσική αναφέρονται και στη μεγάλη αδικία που δημιουργείται με τα κοινά τμήματα τα οποία διεκδικούν υποψήφιοι από διαφορετικά πεδία που έχουν εξεταστεί σε διαφορετικά μαθήματα.

Αρκεί να αναφέρουμε ότι περίπου το 36% των τμημάτων δηλώνονται από περισσότερα από ένα πεδίο. Για παράδειγμα το 2ο Πεδίο (Θετικές Επιστήμες) έχει την πλειονότητα των τμημάτων του  (150 τμήματα) κοινά με άλλα επιστημονικά πεδία ενώ το ίδιο συμβαίνει και στο 3ο επιστημονικό πεδίο που έχει περίπου τα 2/3 των τμημάτων του κοινά με άλλα πεδία.

Για παράδειγμα το 2ο (Θετικές Επιστήμες) και το 4ο Επιστημονικό Πεδίο (Οικονομίας και Πληροφορικής) έχουν 50 κοινά τμήματα. Δηλαδή υποψήφιοι του 2ου Επιστημονικού Πεδίου που κυριολεκτικά "τσακίστηκαν" βαθμολογικά με τα θέματα της Φυσικής διεκδικούν τα ίδια τμήματα με συνυποψηφίους τους από το 4ο Επιστημονικό Πεδίο που διαγωνίστηκαν σε άλλο μάθημα

Τα προβλήματα που δημιουργούνται από την ανόμοια σύγκριση είναι πολλά, καθώς είναι διαφορετική η δυσκολία των μαθημάτων. 

Ποιος θα απαντήσει κ. της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων γι αυτή την αδικία που έγινε σε χιλιάδες νέα παιδιά που επιλέγουν κοινά τμήματα στα επιστημονικά τους πεδία και συγκρίνονται με συνυποψήφιούς τους που έχουν εξεταστεί σε άλλα μαθήματα;

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Τι φανερώνουν οι πρώτες ενδείξεις για την πορεία των βάσεων

Λάθος στα θέματα Φυσικής στις Πανελλήνιες 2025 (πάλι!)

Τα θέματα και οι λύσεις των Πανελληνίων εξετάσεων

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

AMFITHEATRO
Η «έκρηξη» των μεταπτυχιακών: Αναζητώντας το νέο ακαδημαϊκό τοπίο της Ελλάδας
Το μεταπτυχιακό δεν είναι πια μόνο «ο επόμενος σταθμός» του προπτυχιακού. Πολύ συχνά είναι επιστροφή.
Η «έκρηξη» των μεταπτυχιακών: Αναζητώντας το νέο ακαδημαϊκό τοπίο της Ελλάδας
καλ
«Κραυγή» πτυχιούχων της ΑΣΚΤ – «Αόρατοι» οι Ιστορικοί Τέχνης για το Υπουργείο Πολιτισμού
«Ο πολιτιστικός τομέας στερείται εξειδικευμένων επιστημόνων, ενώ εμείς αγωνιζόμαστε να βρούμε θέση στον χώρο που εκπαιδευτήκαμε»
«Κραυγή» πτυχιούχων της ΑΣΚΤ – «Αόρατοι» οι Ιστορικοί Τέχνης για το Υπουργείο Πολιτισμού
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Πανελλήνιες 2025: Στατιστική — Όχι ένα, αλλά πέντε επαγγέλματα σε μία σχολή
Πανελλήνιες - Μηχανογραφικό 2025: Η Στατιστική ως «ελβετικός σουγιάς» σπουδών - Δεν υπόσχονται «κοινωνικό κύρος» όπως η Ιατρική ή η Νομική, ούτε...
Πανελλήνιες 2025: Στατιστική — Όχι ένα, αλλά πέντε επαγγέλματα σε μία σχολή