Thumbnail
Τουρκία

Οι τουρκικές αρχές απέπεμψαν σήμερα σχεδόν 15.000 δημοσίους υπαλλήλους, στρατιωτικούς, αστυνομικούς και άλλους λειτουργούς του Δημοσίου, ενώ έκλεισαν περισσότερα από 500 ιδρύματα και μέσα ενημέρωσης, με τον ισχυρισμό ότι τα πρόσωπα αυτά και τα συγκεκριμένα ιδρύματα έχουν κάποια σχέση με το αποτυχημένο στρατιωτικό πραξικόπημα της 15ης Ιουλίου, σύμφωνα με επίσημο διάταγμα.

Συνολικά 1.988 μέλη των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων, 7.586 μέλη της αστυνομίας, 403 άνδρες της χωροφυλακής και περισσότεροι από 5.000 εργαζόμενοι δημοσίων οργανισμών αποπέμφθηκαν σήμερα, σε ένα νέο κύμα διώξεων της Άγκυρας. Περισσότεροι από 110.000 δημόσιοι λειτουργοί συνολικά έχουν αποπεμφθεί μετά την απόπειρα πραξικοπήματος, την οποία η κυβέρνηση θεωρεί πως ενορχήστρωσε ο ιερωμένος Φετουλάχ Γκιουλέν που ζει στις ΗΠΑ.

Το διάταγμα ανακοίνωσε επίσης το κλείσιμο περισσοτέρων από 500 ιδρυμάτων, 18 φιλανθρωπικών οργανώσεων και εννέα μέσων ενημέρωσης, με την κατηγορία ότι έχουν σχέση με το πραξικόπημα ή διασυνδέσεις με το κίνημα του Γκιουλέν.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia