Ν’ ανοίξουν οι πίνακες της Ειδικής Αγωγής, κατά το τρέχον σχολικό έτος, ώστε να γίνει έγκαιρα η έκδοση των νέων πινάκων ζητούν οι εκπαιδευτικοί.
Όπως επισημαίνουν στην ανακοίνωση που εξέδωσε η Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, το υπουργείο Παιδείας δεν έχει προχωρήσει σε καμία ενέργεια για το άνοιγμα των πινάκων «αποδεινύοντας για άλλη μία φορά πόσο «κόπτεται» για την κάλυψη των αναγκών των σχολείων αλλά και για τους χιλιάδες συμβασιούχους που αγωνιούν όχι μόνο για το πού θα βρεθούν, αλλά ακόμα και για το αν την επόμενη χρονιά θα έχουν δουλειά».
Επιπλέον, τονίζουν, πως ήδη «οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί βιώνουν την ανασφάλεια της περιπλάνησης, την αβεβαιότητα και το άγχος της ανεργίας, που αντικειμενικά προκαλεί η ευέλικτη απασχόληση», αλλά και ότι «οι κλειστοί πίνακες, εκτός από τον αποκλεισμό πάρα πολλών εκπαιδευτικών από το δικαίωμα στην εργασία, εντείνουν την αγωνία για το μέλλον όλων εκείνων που στην πραγματικότητα θα έπρεπε να καλύπτουν τα χιλιάδες κενά στην εκπαίδευση με σταθερές σχέσεις εργασίας».
Ακολουθεί η ανακοίνωση:
Οι πίνακες Ειδικής Αγωγής, στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τον Ιούνιο του 2020 και σύμφωνα με την παράγραφο δ του άρθρου 64 του Ν. 4692/2020 είναι σε ισχύ για δύο σχολικά έτη, άρα μέχρι τον Ιούνιο του 2022. Οι πίνακες παραμένουν «κλειστοί» από τον Μάιο του 2019 για τους εκπαιδευτικούς και από τον Ιούνιο του 2019 για το ΕΕΠ και ΕΒΠ.
Οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ που αποφοίτησαν κατά τη διάρκεια αυτών των ετών δεν μπορούν να ενταχθούν στους πίνακες της ΕΑΕ και αυτόματα χάνουν κάθε πιθανότητα να προσληφθούν. Ταυτόχρονα, όσοι αναπληρωτές βρέθηκαν εκτός πινάκων λόγω του λάθους με το παράβολο των τριών ευρώ παραμένουν αποκλεισμένοι, χάνοντας παράλληλα χρόνια προϋπηρεσίας.
Οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί βιώνουν την ανασφάλεια της περιπλάνησης, την αβεβαιότητα και το άγχος της ανεργίας, που αντικειμενικά προκαλεί η ευέλικτη απασχόληση. Παλεύουν κάθε χρόνο να δουλέψουν και να συγκεντρώσουν προϋπηρεσία, αφήνοντας πίσω τον τόπο κατοικίας τους και την οικογένειά τους, με οικονομικό αλλά και προσωπικό κόστος, ενώ ταυτόχρονα χρυσοπληρώνουν τα πτυχία και τις κάθε λογής πιστοποιήσεις του Ν. 4589/19 που καθιέρωσε η προηγούμενη Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και διατηρεί η σημερινή της Ν.Δ, με την ελπίδα ότι την επόμενη χρονιά θα καταφέρουν να βρεθούν στο σχολείο.
Οι κλειστοί πίνακες, εκτός από τον αποκλεισμό πάρα πολλών εκπαιδευτικών από το δικαίωμα στην εργασία, εντείνουν την αγωνία για το μέλλον όλων εκείνων που στην πραγματικότητα θα έπρεπε να καλύπτουν τα χιλιάδες κενά στην εκπαίδευση με σταθερές σχέσεις εργασίας- και αντί αυτού στερούνται ακόμα και το δικαίωμα να μπορούν κάθε χρόνο να καταθέσουν το σύνολο των μορίων που έχουν συγκεντρώσει.
Το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει προχωρήσει σε καμία ενέργεια για το άνοιγμα των πινάκων, αποδεινύοντας για άλλη μία φορά πόσο «κόπτεται» για την κάλυψη των αναγκών των σχολείων αλλά και για τους χιλιάδες συμβασιούχους που αγωνιούν όχι μόνο για το πού θα βρεθούν, αλλά ακόμα και για το αν την επόμενη χρονιά θα έχουν δουλειά.
Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να πάρει άμεσα θέση, να απαντήσει στα ερωτήματα χιλιάδων συναδέλφων:
- Ν’ ανοίξουν οι πίνακες της ΕΑΕ, κατά το τρέχον σχολικό έτος, ώστε να γίνει έγκαιρα η έκδοση των νέων πινάκων
- Να προχωρήσουν οι μόνιμοι, μαζικοί διορισμοί σε Ειδική και Γενική Αγωγή ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά των σχολείων
Συμμετέχουμε μαζικά στους Συλλόγους και τις ΕΛΜΕ, δυναμώνουμε του αγώνα για μόνιμη και σταθερή δουλεία με δικαιώματα, για κατάργηση του ν.4589, για μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών .
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη