poros
Ο ΣΕΠΕ Νησιών Αργοσαρωνικού καλεί τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων του νησιού να πάρουν μέρος στη διαδικτυακή σύσκεψη που θα διοργανώσει την Τρίτη , 7.00 μ.μ

Παρέμβαση στο ζήτημα έλλειψης self test για τους μαθητές στον Πόρο, που έχει οδηγήσει σε εντάσεις το νησί και σε αντιπαράθεση τον Δήμο με τη διεύθυνση εκπαίδευσης, κάνει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε του νησιού με επιστολή του προς όλους τους εμπλεκόμενους.

Ο ΣΕΠΕ ζητά την ενίσχυση του Πολυδύναμου Ιατρείου Πόρου με μόνιμο ιατρικό προσωπικό ώστε να γίνεται δωρεάν ο εργαστηριακός έλεγχος των μαθητών και όλων των πολιτών του νησιού. Να στελεχωθεί το Ιατρείο και το Κέντρο Υγείας Γαλατά με παιδίατρο και την παροχή δωρεάν υγειονομικού υλικού σε όλους τους μαθητές του νησιού και τις οικογένειες τους. Φυσικά, απαιτεί και την κάλυψη των κενών στα σχολεία.

Όλη η επιστολή του ΣΕΠΕ Νησιών Αργοσαρωνικού

Προς : ΔΗΜΟ ΠΟΡΟΥ , ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε ΠΕΙΡΑΙΑ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΠΟΡΟΥ, ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ , ΤΟΠΙΚΟ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.

Μια ιδιαίτερα δύσκολη κατάσταση έχει διαμορφωθεί στο νησί του Πόρου εδώ και μια εβδομάδα με το άνοιγμα των Σχολείων. Αιτία γι’ αυτό αποτελεί η αδυναμία να διενεργηθούν rapid test από το Πολυδύναμο Ιατρείο, λόγω έλλειψης προσωπικού αλλά και η έλλειψη self test για την πρώτη ημέρα. Εξαιτίας αυτού του γεγονότος οι μαθητές των σχολείων και οι οικογένειές τους είναι αναγκασμένοι να καταφεύγουν στο Κέντρο Υγείας Γαλατά με μεγάλη οικονομική επιβάρυνση για τον απαιτούμενο έλεγχο. Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης ήταν την πρώτη εβδομάδα της επαναλειτουργίας των Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να λειτουργήσουν με πολύ χαμηλό βαθμό προσέλευσης μαθητών, μπροστά στην αδυναμία των οικογενειών να εξασφαλίσουν τον υγειονομικό έλεγχο των παιδιών τους για ασφαλή προσέλευση στο σχολείο.

Ο Δήμος Πόρου αποφάσισε τη μη λειτουργία των Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Νηπιαγωγείων του νησιού την περασμένη Δευτέρα 10/1/2022. Η απόφασή του αυτή βρήκε αντίθετους την Διεύθυνση Π.Ε Πειραιά και το Υπουργείο Παιδείας. Η αντιπαράθεση ανάμεσα στις δύο Υπηρεσίες έγινε γύρω από το ποια διάταξη νόμου ισχύει για το κλείσιμο των Σχολείων στην περίοδο της πανδημίας covid-19. H άποψη που επικαλέστηκε η Διεύθυνση Π.Ε Πειραιά, με αναφορά στο νόμο 4722/20 (άρθρο 43, παρ.1) ότι δηλ. στην περίοδο του covid-19 το κλείσιμο των Σχολείων αποτελεί αρμοδιότητα των Διευθυντών Εκπαίδευσης δεν αντιμετωπίζει σε καμιά περίπτωση το πρόβλημα στην ουσία του, δηλ. την ασφαλή προσέλευση των μαθητών στο σχολείο. Γιατί η ασφαλής προσέλευση των μαθητών στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν εξασφαλιζόταν σε καμιά περίπτωση.

Το Πολυδύναμο Ιατρείο Πόρου έμεινε και συνεχίζει να μένει χωρίς στελέχωση με το κατάλληλο ιατρικό προσωπικό. Σε όλη την περίοδο της πανδημίας δεν υπήρχε η δυνατότητα διεξαγωγής rapid test από το Πολυδύναμο Ιατρείο του νησιού ούτε για μαθητές ούτε για τους υπόλοιπους πολίτες. Τώρα υπάρχει περιστασιακά και χωρίς να μπορεί να καλύψει όλο τον μαθητικό πληθυσμό. Παιδίατρος δεν υπάρχει στο Πολυδύναμο Ιατρείο Πόρου ούτε στο Κέντρο Υγείας Γαλατά. Επιπλέον εδώ και δύο μήνες δεν έχει ξεκινήσει ο εμβολιασμός των παιδιών στο νησί.

Από την πλευρά μας θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τα εξής:

  1. Η κατάσταση που δημιουργήθηκε δεν είναι σε καμιά περίπτωση ευθύνη των εκπαιδευτικών ούτε των Διευθυντών των Σχολείων. Είναι συνολική πολιτική ευθύνη της κυβέρνησης, των Υπουργείων Υγείας και Παιδείας. Οι Διευθυντές των σχολείων, οι προϊσταμένες των νηπιαγωγείων και οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δεν μπορεί ν’ αποτελέσουν τα εξιλαστήρια θύματα στην αντιπαράθεση ανάμεσα σε κρατικές υπηρεσίες για το ποια έχει το δικαίωμα να κλείνει τα σχολεία σε συνθήκες πανδημίας.

  2. Υποστηρίζουμε ενεργά κάθε προσπάθεια που γίνεται από το Δήμο ή από άλλους φορείς της τοπικής κοινωνίας που οδηγεί στην οριστική λύση του προβλήματος. Ζητούμενο είναι η ενεργοποίηση και κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και της εκπαιδευτικής κοινότητας για την ενίσχυση των δημόσιων δομών υγείας του νησιού με μόνιμο προσωπικό και το απαραίτητο υγειονομικό υλικό.

Μαζί με τα συνολικότερα μέτρα που προτείνουμε( αραίωση των μαθητών ανά τμήμα, τμήματα με μαθητές μέχρι 15 μαθητές, κατάργηση του 50%+1, άδειες ειδικού σκοπού και ευπαθών ομάδων, προσλήψεις προσωπικού, αύξηση των ημερών της Καραντίνας κ.α) για την αντιμετώπιση της πανδημίας ζητάμε :

Α. Την ενίσχυση του Πολυδύναμου Ιατρείου Πόρου με μόνιμο ιατρικό προσωπικό ώστε να γίνεται δωρεάν ο εργαστηριακός έλεγχος των μαθητών και όλων των πολιτών του νησιού. Να στελεχωθεί το Ιατρείο και το Κέντρο Υγείας Γαλατά με παιδίατρο.

Β. Παροχή δωρεάν υγειονομικού υλικού σε όλους τους μαθητές του νησιού και τις οικογένειες τους.

Γ. Να γίνει άμεση κάλυψη των κενών σε διδακτικό προσωπικό για συναδέλφους που νοσούν οι ίδιοι ή μέλη της οικογένειάς τους.

Kαλούμε τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων του νησιού να πάρουν μέρος στη διαδικτυακή σύσκεψη που θα διοργανώσει ο Σύλλογός μας την Τρίτη , 7.00 μ.μ ( το link θα σταλεί τη Δευτέρα ή Τρίτη πρωί.)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes (3).jpg
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
Το χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 και οι αλλαγές που πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση