Διεθνής επιτυχία του ΠΑΔΑ με το συντονισμό προγράμματος Erasmus+
Ένα από τα έξι ελληνικά πανεπιστήμια που μετέχουν ως συντονιστές στα 164 εγκριθέντα για χρηματοδότηση προγράμματα

Tο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) είναι ένα εκ των έξι Ελληνικών Πανεπιστημίων που μετέχουν ως συντονιστές στα 164 εγκριθέντα για χρηματοδότηση προγράμματα “Erasmus+ Capacity Building in Higher Education” από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το 2020. Τα υπόλοιπα πέντε είναι το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Πολυτεχνείο Κρήτης και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Τα προγράμματα “Erasmus+ Capacity Building in Higher Education” αφορούν στον εκσυγχρονισμό, την προσβασιμότητα και τη διεθνοποίηση της ανωτάτης εκπαίδευσης σε συνεργαζόμενες χώρες με την «ΕΕ-28» ενθαρρύνοντας αποτελεσματικές στρατηγικές συμμαχίες γνώσεων, αναπτύσσοντας και μεταφέροντας σύγχρονη τεχνογνωσία και προάγοντας την επιστημονική κινητικότητα.

Ειδικότερα, το ΠΑΔΑ συντονίζει το Πρόγραμμα με τίτλο “Licence, Master professionnels en formation ouverte et à distance pour le management stratégique de la qualité et la gestion des risques en santé en Russie, au Kazakhstan et en Azerbaïdjan” που αφορά στη στρατηγική διαχείριση της ποιότητας για την υγεία και τη διαχείριση των κινδύνων της στη Ρωσική Ομοσπονδία, το Καζακστάν και το Αζερμπαϊτζάν και με ύψος χρηματοδότησης περίπου 1,0 εκατομμύριο ευρώ, τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό των Ελληνικών Πανεπιστημίων.

Ο  Πρύτανης του ΠΑΔΑ, Καθηγητής Παναγιώτης Καλδής, τόνισε την ιδιαίτερη σημασία που δίνει το Ίδρυμα στη συστηματική διεθνοποίησή του και το σημαίνοντα ρόλο του για την προσφορά επιλεγμένων εκπαιδευτικών και ερευνητικών υπηρεσιών αιχμής τόσο στη χώρα, όσο και το παγκόσμιο στερέωμα.

Επίσης, ο Πρύτανης συνεχάρη θερμά τον Καθηγητή Παναγιώτη Γιαννακόπουλο του Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών της Σχολής Μηχανικών του Ιδρύματος, ο οποίος είναι και ο Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος, για την εξαιρετική επιτυχία, επισημαίνοντας ότι είναι αποτέλεσμα πολυετούς εποικοδομητικής και συνεκτικής διεθνούς συνεργασίας καινοτομίας και ψηφιακού μετασχηματισμού.

capacity building

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Σχολεία: Από την πίσω πόρτα έφυγαν οι τρεις που επέβαλαν προφορικά τη συγχώνευση τμημάτων σε ολοήμερα
Μετά το “μαχαίρι” που επέβαλλαν σε δύο δημοτικά σχολεία στη λειτουργία του ολοήμερου οι τρεις παράγοντες της εκπαίδευσης αποχώρησαν από την πίσω...
Σχολεία: Από την πίσω πόρτα έφυγαν οι τρεις που επέβαλαν προφορικά τη συγχώνευση τμημάτων σε ολοήμερα
πινακας
Αναπληρωτές: Με ποιους πίνακες θα προσληφθούν στα σχολεία το καλοκαίρι του 2025;
Επισημαίνουμε ότι εκκρεμεί η νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Παιδείας αναφορικά με την απόφαση του ΣτΕ για την προϋπηρεσία στα Ιδιωτικά...
Αναπληρωτές: Με ποιους πίνακες θα προσληφθούν στα σχολεία το καλοκαίρι του 2025;
mathitis_6.jpg
Στο κυνήγι των γνώσεων
Εκμάθηση περισσότερων των δύο ξένων γλωσσών, πτυχίο, μεταπτυχιακό (κάποιες φορές και παραπάνω του ενός) ,ψηφιακές δεξιότητες και η λίστα ολοένα και...
Στο κυνήγι των γνώσεων
synodos
Πρυτάνεις προς Πιερρακάκη: «Λίφτινγκ» στα παλιά κτίρια των ΑΕΙ, χρηματοδότηση, «κοινωνική ευαισθησία» στις διαγραφές φοιτητών
Σύνοδος Πρυτάνεων: Ερχεται και νέο «ξήλωμα» του νόμου Κεραμέως για τη λειτουργία των πανεπιστημίων
Πρυτάνεις προς Πιερρακάκη: «Λίφτινγκ» στα παλιά κτίρια των ΑΕΙ, χρηματοδότηση, «κοινωνική ευαισθησία» στις διαγραφές φοιτητών