ekpaideusi 1280
Σχετικά με την αντιδημοκρατική στάση του ΠΥΣΔΕ

Ενημερωτικό συνεδριάσεων (14, 16, 18/10) του ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης

Όλοι οι συνάδελφοι να καταθέσουν αιτήσεις τοποθέτησης  για να σταματήσουν οι διακρίσεις και να ισχύσουν ίδια κριτήρια για όλους

Δημοσιοποιούμε όλα τα κενά όλων των ειδικοτήτων για να αξιοποιηθούν στις αιτήσεις  και για να μπορούν όλοι να κάνουν τον απαραίτητο έλεγχο στις τοποθετήσεις

Ενημερώνουμε σχετικά με την αρνητική εξέλιξη μιας ελπιδοφόρας διαδικασίας που εγκαινιάστηκε στο ΠΥΣΔΕ και αφορούσε τις τοποθετήσεις συναδέλφων για συμπλήρωση ωραρίου μετά από αίτησή τους, για τις προσλήψεις των αναπληρωτών και τις παρεμβάσεις των ίδιων των συναδέλφων για να δίνονται όλα τα κενά, για έγγραφο του υπουργείου που αποκαθιστά τις αδικίες από τις κατά «προτεραιότητα» τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών ΟΤΑ.

Ο Διευθυντής και το ΠΥΣΔΕ αποφάσισαν να σταματήσουν να γίνονται

μετά από αίτηση των συναδέλφων οι τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου

Το ΠΥΣΔΕ στις 18/10 μετά από εισήγηση του Διευθυντή και με ψήφους 4-1 αποφάσισε ότι δεν θα συνεχίσουν να γίνονται οι τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου μετά από αίτηση των συναδέλφων. Μια διαδικασία με πρωτοφανή στοιχεία τήρησης κριτηρίων αντικειμενικότητας και διαφάνειας που δημιουργούσε παρακαταθήκες ίσων όρων στις τοποθετήσεις για όλους, την οποία οι Παρεμβάσεις τη ζητούσαν εδώ και χρόνια από τη Διεύθυνση, και υλοποιήθηκε για πρώτη φορά αφήνοντας στους συναδέλφους θετική εικόνα, δεν πρέπει να εγκαταλειφθεί. Ένα ΠΥΣΔΕ που συχνά πυκνά, όπως επανειλημμένα έχουμε καταγγείλει αυθαιρετεί στις Υπηρεσιακές Μεταβολές ακόμη και με δημιουργία ανύπαρκτων οργανικών θέσεων, αναιρεί μια ελπιδοφόρα διαδικασία που αφορά το 1/5 των εκπαιδευτικών της Δυτικής Θεσσαλονίκης και έβαζε τέλος σε όλους τους μηχανισμούς που παρέμβαιναν για να γίνονται εξυπηρετήσεις και στις συμπληρώσεις ωραρίου.

Επισημάναμε τους άνισους όρους που δημιουργεί αυτή η απόφαση αφού ήδη περίπου 350 συνάδελφοι τοποθετήθηκαν μετά από αίτησή τους, ενώ δεν θα ισχύει για τους  υπόλοιπους. Επανέρχεται ένας αποσπασματικός τρόπος τοποθετήσεων και όχι ενιαίος για κάθε ειδικότητα, με αποτέλεσμα αρνητικές συνέπειες στις τελευταίες τοποθετήσεις σε κάθε ειδικότητα. Καταθέσαμε στοιχεία, απαντώντας σε ισχυρισμούς περί καθυστερήσεων, ότι είμαστε στα ίδια αριθμητικά δεδομένα σχετικά με τις περσινές τοποθετήσεις.  Επειδή θετικά λειτούργησε η διαδικασία με τις αιτήσεις και οι συνάδελφοι αναμένουν να συνεχιστεί, μπορεί άμεσα να ολοκληρωθεί και όλοι οι συνάδελφοι να τοποθετηθούν τώρα στα σχολεία. Προτείναμε την ενεργοποίηση και του διοικητικού προσωπικού, το οποίο στις προηγούμενες τοποθετήσεις με αιτήσεις, με ευθύνη της Διεύθυνσης και παρόλο που καταθέσαμε συγκεκριμένες προτάσεις ενεργοποίησής του, δεν οργανώθηκε η συμμετοχή του, με συνέπεια όλη η διαδικασία να γίνει από το ΠΥΣΔΕ. Ο Διευθυντής παραβιάζει αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ, καθώς ανακοίνωσε  χρονοδιάγραμμα που ομόφωνα ψηφίστηκε από το ΠΥΣΔΕ (20/9/2019) και καθόριζε ότι η διαδικασία των αιτήσεων θα συνεχιστεί και για συναδέλφους που είναι σε διάθεση και από απόσπαση και τις ίδιες διαβεβαιώσεις έδωσε στις ΕΛΜΕ σε δύο παραστάσεις που έκαναν. Καταγγέλλουμε τον πρόεδρο της Ε΄ ΕΛΜΕ και αιρετό της ΔΑΚΕ που τάσσεται ανοιχτά κατά των αποφάσεων της ΕΛΜΕ και ασκεί συνδιοίκηση. Από την αρχή ήταν πολέμιος της διαδικασίας των αιτήσεων και τις υπονόμευσε γιατί δεν αφήνουν περιθώρια για αδιαφανείς διαδικασίες.   Το διορισμένο μέλος των ΣΥΝΕΚ στο ΠΥΣΔΕ που κάνει χρήση μειωμένου ωραρίου ως μέλος του Γ.Σ. της ΕΔΟΘ, δεν ψηφίζει τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ, όπως θα όφειλε, αλλά της Διοίκησης. Και οι δύο λειτουργούν με μικροκομματικές σκοπιμότητες υπηρετώντας τις παρατάξεις τους, αντί τα σωματεία και τον κλάδο.

Καταψηφίσαμε την απαράδεκτη αυτή προειλημμένη απόφαση, αφού ήδη το διοικητικό προσωπικό είχε έτοιμες 101 τοποθετήσεις συναδέλφων που τις ετοίμαζε μέρες τώρα, προφανώς μετά από οδηγίες της Διεύθυνσης. Η Διεύθυνση προσχηματικά αποδέχθηκε μια συζήτηση που προκλήθηκε από τις Παρεμβάσεις μόνο και μόνο για να απορρίψει τις τοποθετήσεις με αιτήσεις. Αρνηθήκαμε συμμετέχουμε ως ένδειξη  διαμαρτυρίας σε αντιδημοκρατικές πρακτικές και απείχαμε από τη διαδικασία που ακολουθήθηκε για τοποθετήσεις χωρίς αίτηση των συναδέλφων. Διαπιστώσαμε όμως ότι η παλιά γνώριμη τακτική των άτυπων αιτήσεων για λίγους συναδέλφους συνεχίζει να είναι σε ισχύ και να εφαρμόζεται, καθώς δηλώθηκε ότι κάποιοι συνάδελφοι έχουν κάνει  αίτηση, την οποία και θα παίρνουν υπόψη.

Αυτή η αρνητική εξέλιξη διαχωρισμού των συναδέλφων και διακρίσεων μόνο από τον κλάδο μπορεί να σταματήσει. Καλούμε τους συναδέλφους  και τις ΕΛΜΕ να απαιτήσουν οι τοποθετήσεις να συνεχίσουν να γίνονται μετά από αίτηση και να τηρηθούν τα κριτήρια, όπως δημοσιοποιήθηκαν στην ιστοσελίδα της ΔΔΕ (τοποθέτηση κατά συγκρότημα, διαμέρισμα, δήμο, αρχαιότητα). Καλούμε όλους τους συναδέλφους να κάνουν αίτηση τοποθέτησης για συμπλήρωση ωραρίου και το ΠΥΣΔΕ να προχωρήσει στις τοποθετήσεις με βάση τις αιτήσεις όλων των συναδέλφων και να διατηρήσει ίδια κριτήρια για όλους.

Να εφαρμοστεί σχετικό έγγραφο του υπουργείου που αποκαθιστά τις αδικίες 

από τις κατά προτεραιότητα τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών ΟΤΑ

Το ΠΥΣΔΕ τοποθέτησε σε συνεδριάσεις του (3/10, 4/10, 9/10) συνολικά 15 εκπαιδευτικούς (9 της ειδικότητας ΠΕ011, 3 ΠΕ01, 2 ΠΕ06, 1 ΠΕ80) εκλεγμένους σε ΟΤΑ που αποσπάστηκαν με ειδικό καθεστώς στην ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης. Τοποθετήθηκαν κατά προτεραιότητα και προηγήθηκαν από όλους τους συναδέλφους της ειδικότητάς τους, αντί να τοποθετηθούν με βάση τα μόρια τους. Έτσι πολλοί από τους υπόλοιπους αποσπασμένους, σχεδόν όλοι οι ΠΕ011, τοποθετήθηκαν σε σχολεία απομακρυσμένα, αφού όλα στους κεντρικούς δήμους που είναι και τα κοντινότερα σχολεία, δόθηκαν στους «κατά προτεραιότητα αποσπασμένους». Ο ΔΔΕ επικαλέστηκε για τις συγκεκριμένες τοποθετήσεις έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας (3/9/2016, Αρ.Πρωτ. 137644/Ε1). Οι Παρεμβάσεις, όχι απλά δηλώσαμε ότι δεν εγκρίνουμε τη συγκεκριμένη διαδικασία, αλλά απείχαμε από τη διαδικασία των τοποθετήσεων ευνοϊκής μεταχείρισης.

Συνάδελφοι αποσπασμένοι των παραπάνω ειδικοτήτων κατέθεσαν ενστάσεις ζητώντας αποκατάσταση των αδικιών. Προσκόμισαν νεότερο έγγραφο του υπουργείου παιδείας (27/10/2017, Αρ.Πρωτ. 182993/Ε1)το οποίο πολύ συγκεκριμένα περιγράφει : « …….. Από τα ανωτέρω συνεπάγεται ότι η προτεραιότητα των εκπαιδευτικών με την ιδιότητα των αιρετών μελών των ΟΤΑ περιορίζεται αποκλειστικά στις αποσπάσεις, στις οποίες οι εκπαιδευτικοί αυτοί συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους. Για τις τοποθετήσεις όμως (σε οργανική ή προσωρινή θέση), δεν προβλέπεται ένταξη εκπαιδευτικών μελών ΟΤΑ σε ειδική κατηγορία μεταθέσεων – τοποθετήσεων και ως εκ τούτου οι εκπαιδευτικοί αυτοί συγκρίνονται με τους λοιπούς εκπαιδευτικούς με βάση τη μοριοδότησή τους.»

Ο ΔΔΕ αντί να προχωρήσει στην άμεση εφαρμογή της νεότερης απόφασης του υπουργείου, αφού είναι γνωστό ότι οι νεότερες αποφάσεις αντικαθιστούν τις παλιότερες και έχουν ισχύ, και να τοποθετήσει όλους τους εκπαιδευτικούς στη βάση των μορίων τους ροκανίζει το χρόνο δίνοντας τη δυνατότητα διαμόρφωσης τετελεσμένων. Το ΠΥΣΔΕ ως αυτοτελές όργανο, όπως περιγράφεται στην κείμενη νομοθεσία, δεν υπόκειται σε καμία ιεραρχική εποπτεία, έχει το ίδιο τη δυνατότητα να ερμηνεύει και να εφαρμόζει τη σχετική νομοθεσία, αντί να καθυστερεί  εξυπηρετώντας σκοπιμότητες. Σημειώνουμε ότι ο αιρετός των Παρεμβάσεων δέχθηκε απειλές μέσω μηνύματος στο κινητό του και στο mail της Διεύθυνσης από συγκεκριμένο αποσπασμένο κατά προτεραιότητα της ειδικότητας ΠΕ011. Ζητάμε ο Διευθυντής να θέσει για συζήτηση στο ΠΥΣΔΕ τις ενστάσεις των συναδέλφων και το ίδιο να αποκαταστήσει τις αδικίες. Να τοποθετήσει τους κατά προτεραιότητα αποσπασμένους ΟΤΑ με βάση τα μόριά τους και συγκρινόμενους με όλους τους υπόλοιπους συναδέλφους.

Σχετικά με τα κενά των αναπληρωτών στις ειδικότητες ΠΕ03, ΠΕ04.02 και ΠΕ04.04

και την απαξιωτική αντιμετώπιση των αναπληρωτών από το ΠΥΣΔΕ

Απαξιωτική ήταν η αντιμετώπιση των συναδέλφων αναπληρωτών με τη μεταχείρισή τους ως δεύτερης κατηγορίας εκπαιδευτικών. Τόσο η διαδικασία προσδιορισμού των κενών  που ακολουθήθηκε στο ΠΥΣΔΕ, όσο και ο τρόπος συμψηφισμού των κενών στις ειδικότητες ΠΕ03, ΠΕ04.02 και ΠΕ04.04 μεταξύ σχολείων, όπως ανακοινώθηκαν αρχικά στην ιστοσελίδα της ΔΔΕ, το αποδεικνύουν.  Για να εμφανίσουν κάλυψη όλων των κενών έδωσαν το μέγιστο ωράριο σε όλους τους αναπληρωτές (23 ώρες), ενώ είναι γνωστό ότι το ωράριο των περισσότερων είναι 21 ώρες. Ο συμψηφισμός  κενών σχολείων που αποφάσισε το ΠΥΣΔΕ ήταν θα ήταν σε βάρος των συναδέλφων και των σχολείων. Με προηγούμενες τοποθετήσεις είχαν αφαιρεθεί κενά τα οποία καλύφθηκαν από άλλες ειδικότητες, ενώ και από τα εναπομείναντα κενά δεν δόθηκαν όλα για κάλυψη στους αναπληρωτές .  Οι Παρεμβάσεις μέσα στο ΠΥΣΔΕ και με ανακοινώσεις καταγράψαμε σειρά προβλημάτων και απαιτήσαμε να ξαναγίνει νέος προσδιορισμός και συμψηφισμός των κενών που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των σχολείων. Την απαράδεκτη αυτή κατάσταση δεν την αποδέχθηκαν ούτε οι αναπληρωτές και  επίσης ζήτησαν να αλλάξει. Θεωρούμε θετικό ότι ο ΔΔΕ αποδέχθηκε τις προτάσεις των αναπληρωτών και άλλαξε πολλά από τα κενά και τους συμψηφισμούς σχολείων. Σημειώνουμε όμως τις αδικίες απέναντι στους Βιολόγους, αφού δεν δίνονται όλα τα κενά που αντιστοιχούν στην ειδικότητά τους. Ζητάμε να καλυφθούν όλα τα κενά και να συνεχιστεί η δημοσιοποίηση όλων των κενών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Λεωφορείο ΚΤΕΛ
Καστοριά: Υπάλληλος ΚΤΕΛ αρνήθηκε να δεχθεί ψηφιακή ακαδημαϊκή ταυτότητα  φοιτητή
Παρότι τα ψηφιακά έγγραφα της εφαρμογής Gov.gr Wallet είναι πλήρως ισάξια ως προς την ισχύ τους με τα φυσικά έγγραφα
Καστοριά: Υπάλληλος ΚΤΕΛ αρνήθηκε να δεχθεί ψηφιακή ακαδημαϊκή ταυτότητα  φοιτητή