παν πελοποννησου
Το έργο απευθύνεται σε νοτιοαφρικανικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και καθηγητές στα αντίστοιχα τεχνολογικά πανεπιστήμια και κολλέγια και στοχεύει, πρώτα απ' όλα, να παρέχει στις ομάδες-στόχους βασικές δεξιότητες για την αξιοποίηση ψηφιακών λύσεων για τη διδασκαλία.

Το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (Πάτρα) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου θα είναι ένας από τους δύο Ευρωπαϊκούς φορείς (μαζί με το University La Sapienza of Rome) που έχουν αναλάβει στα πλαίσια της δράσης για την ανάπτυξη ικανοτήτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση της Νοτίου Αφρικής, την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των συναδέρφων τους καθηγητών στη γειτονική ήπειρο.

Το έργο απευθύνεται σε νοτιοαφρικανικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και καθηγητές στα αντίστοιχα τεχνολογικά πανεπιστήμια και κολλέγια και στοχεύει, πρώτα απ' όλα, να παρέχει στις ομάδες-στόχους βασικές δεξιότητες για την αξιοποίηση ψηφιακών λύσεων για τη διδασκαλία. Επιπλέον, και το πιο σημαντικό, το έργο στοχεύει να παρέχει στις ομάδες-στόχους τις δεξιότητες και τις ικανότητες για να:

  • εντοπίζουν και επιλέγουν τις υπάρχουσες ανοικτές ψηφιακές πηγές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη διδασκαλία επιχειρηματικών και οικονομικών θεμάτων·

  • αξιοποιήσουν πλήρως όλες τις δυνατότητες της ψηφιακής εκπαίδευσης και της τεχνολογικά ενισχυμένης μάθησης για την ενσωμάτωση τους στην παραδοσιακή διδασκαλία·

  • να δημιουργήσουν τις δικές τους ψηφιακές πηγές διδασκαλίας στον τομέα των επιχειρήσεων και της οικονομίας.

Το ρόλο του συντονιστή από την Ελληνική πλευρά έχει ο Καθηγητής του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, κ Σπύρος Συρμακέσης. Το έργο, στη διάρκεια των επόμενων δύο χρόνων, θα ήθελε να επιτύχει τη:

  • Συμμετοχή 60 Νοτιοαφρικάνων καθηγητών σε δια ζώσης και διαδικτυακά προγράμματα κατάρτισης σχετικά με τους ψηφιακούς πόρους.

  • Δημιουργία ηλεκτρονικού αποθετηρίου 120 επικυρωμένων ψηφιακών πηγών διδασκαλίας στον τομέα των επιχειρήσεων και των οικονομικών.

  • Ανάπτυξη ενός διαδικτυακού μαθήματος σχετικά με τον τρόπο επιλογής και χρησιμοποίησης υπαρχουσών ψηφιακών πηγών διδασκαλίας στον τομέα των επιχειρήσεων και των οικονομικών.

  • Ανάπτυξη ενός διαδικτυακού μαθήματος σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας ψηφιακών πηγών διδασκαλίας στον τομέα των επιχειρήσεων και των οικονομικών.

  • Δημιουργία εργαλείου ηλεκτρονικής αξιολόγησης για τον εντοπισμό και την επιλογή ποιοτικών ψηφιακών πηγών διδασκαλίας

Μέσα στο 2025, επιλεγμένοι καθηγητές από τα

  • University of Johannesburg

  • Central Johannesburg TVET College

  • Majuba TVET College

  • Vhembe TVET College

θα επισκεφτούν την Πάτρα και το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου ώστε να δουν από κοντά τη χρήση των ψηφιακών μέσων στην πανεπιστημιακή διδασκαλία. Περισσότερες πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες σταδιακά στο https://www.digitalskills.uj.ac.za/

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολεία
Πάτρα: Παρέμβαση Εισαγγελέα για τη διακίνηση ναρκωτικών από σπείρα σε σχολεία
Διέταξε προκαταρκτική εξέταση για ενδεχόμενη παράβαση καθήκοντος των διευθυντών και του σχολικού φύλακα
Πάτρα: Παρέμβαση Εισαγγελέα για τη διακίνηση ναρκωτικών από σπείρα σε σχολεία
panepistimio-thessalias.jpg
Τι λένε οι Πανεπιστημιακοί για το νέο ποινολόγιο του υπουργείου Παιδείας
Παιδαγωγικό τμήμα Παν. Θεσσαλίας: Το νέο ποινολόγιο των μαθητών αγνοεί τις πραγματικές αιτίες του προβλήματος
Τι λένε οι Πανεπιστημιακοί για το νέο ποινολόγιο του υπουργείου Παιδείας