πευκα θεσσαλονίκης
H κατάσταση είναι χαοτική με τους οδηγούς να «τρέχουν» και σχολικά λεωφορεία να σταματούν για την αποβίβαση μαθητών, περιορίζοντας την ορατότητα για να διασχίσει κανείς τον δρόμο.

Αναστατωμένοι είναι οι γονείς των 200 περίπου μαθητών του 2ου Γυμνασίου Πεύκων του δήμου Νεάπολης-Συκεών στη Θεσσαλονίκη με την μη ασφαλή μετακίνησή τους από και προς το σχολείο που λειτούργησε πρώτη φορά τη φετινή σχολική χρονιά.

Ελλιπής σηματοδότηση, απουσία σχολικού τροχονόμου, διαβάσεων και πεζοδρομίου είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την επικινδυνότητα δύο δρόμων, τη λεωφόρο Παπανικολάου και την οδό Κωνσταντινουπόλεως που χρειάζεται να διασχίσουν κάθε πρωί τα παιδιά προκειμένου να μεταβούν στο Γυμνάσιο, το νέο βιοκλιματικό και υπερσύγχρονο κτίριο.

Σε δηλώσεις του στο ThessToday.gr ο γραμματέας της Ένωσης Γονέων Δημοτικής Ενότητας Πεύκων, Σταύρος Τριλυράκης ανέφερε ότι το σχολείο ήταν να παραδοθεί τον Ιανουάριο του 2022 αλλά εγκαινιάστηκε με τη νέα σχολική χρονιά. «Ωστόσο, ο δήμος Νεάπολης-Συκεών, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τα σχολικά συγκροτήματα, είχε περίπου οχτώ μήνες στη διάθεσή του να φροντίσει για την καθημερινή και ασφαλή μετακίνηση των μαθητών. Δεν προχώρησε καμία μελέτη ενώ το σχολείο έχει ήδη ξεκινήσει να λειτουργεί και τώρα ξεκινούν οι διαδικασίες για μέτρα προφύλαξης, με δεκάδες γονείς να ανησυχούν καθημερινά για το πώς θα φτάσουν τα παιδιά τους στο Γυμνάσιο, διασχίζοντας δρόμους άκρως επικίνδυνους», σημείωσε.

Χαοτική κατάσταση κάθε πρωί

Πρόκειται για δύο δρόμους (λεωφόρος Παπανικολάου και οδός Κωνσταντινουπόλεως) με μονές λωρίδες σε κάθε κατεύθυνση όπου κάθε πρωί, από τις 7:30 έως τις 9 η κατάσταση είναι χαοτική με τους οδηγούς να «τρέχουν» και σχολικά λεωφορεία να σταματούν για την αποβίβαση μαθητών, περιορίζοντας την ορατότητα για να διασχίσει κανείς τον δρόμο. «Επικρατεί πανικός κάθε πρωί, την ώρα που πηγαίνουν τα παιδιά μας στο Γυμνάσιο και γενικότερα σε ώρες αιχμής. Στην οδό Κωνσταντινουπόλεως που ενώνει το Φίλυρο με το Ρετζίκι και κατεβαίνει προς Νεάπολη, γίνεται πανικός από οχήματα. Σχολικά λεωφορεία σταματούν δεξιά και αριστερά, οι οδηγοί τρέχουν με μεγάλες ταχύτητες. Κανένα φωτεινός σηματοδότης, κανένας σχολικός τροχονόμος, καμία διάβαση και προειδοποιητική πινακίδα για τους διερχόμενους οδηγούς», τόνισε ο κ. Τριλυράκης.

Άμεσα μέτρα ζητούν οι γονείς

Σύμφωνα με τον ίδιο, η Ένωση Γονέων έχει στείλει επιστολή διαμαρτυρίας προς τον δήμο Νέαπολης-Συκεών αλλά, όπως υποστηρίζουν, δεν έχουν λάβει καμία επίσημη απάντηση. «Ως γονείς ζητάμε να παρθούν άμεσα μέτρα προφύλαξης για την ασφαλή μετακίνηση των παιδιών πριν γίνει κάποιο σοβαρό ατύχημα. Πρόκειται για ”παγίδες θανάτου” καθημερινά και οι γονείς όπως είναι λογικό φοβούνται», επισημαίνει.

Τί απαντά ο δήμος

Σύμφωνα με δημοσίευμα του alfavita.gr,  πριν κάμποσους μήνες ο δήμαρχος Νεάπολης - Συκεών Σίμος Δανιηλίδης σημείωνε ότι «Δεν είναι υπερβολή, δεν είναι υπερφίαλο και δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω ότι στο δήμο μας προσφέρουμε συνθήκες εκπαίδευσης ισάξιες των ακριβότερων ιδιωτικών κολεγίων» υπογράμμισε ο Σίμος Δανιηλίδης, επισημαίνοντας ότι «παρά την πολεμική του λαϊκισμού που δεχθήκαμε, φτάσαμε το σημείο να παραδίδουμε με μεγάλη περηφάνεια και ικανοποίηση σε λίγους μήνες ένα σχολικό συγκρότημα-κόσμημα, σύγχρονο και πλήρως εξοπλισμένο, ακόμα, μάλιστα, νωρίτερα από ότι ήταν αρχικά προγραμματισμένο».

Ωστόσο, αρκετούς μήνες μετά, σήμερα, φαίνεται να μην έχει παρθεί κανένα μέτρο για την ασφάλεια των μαθητών.

 

Ο αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Συκεών/Διοικητικών Υπηρεσιών, ΚΕΠ και Παιδείας Μιχάλης Βουλγαρίδης επιβεβαίωσε ότι έχει σταλθεί επιστολή για το συγκεκριμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου. «Η λεωφόρος Παπανικολάου ανήκει στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και έχει μόνο ένα φανάρι. Προσπαθούμε από το καλοκαίρι να λάβουμε κάποια μέτρα για την ασφαλή μετακίνηση των μαθητών αλλά συναντάμε εμπόδια. Σε εκείνον τον δρόμο, δεν μπορεί να τοποθετηθεί φανάρι ή να γίνει διάβαση διότι δεν είναι ρυμοτομημένη η περιοχή. Ζητήσαμε επίσης από το αρμόδιο υπουργείο σχολικό τροχονόμο αλλά δεν προβλέπεται σε γυμνάσια. Σε κανένα γυμνάσιο δεν υπάρχει σχολικός τροχονόμος», εξήγησε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes (3).jpg
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
Το χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 και οι αλλαγές που πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση