Ειδική Αγωγή: Αποκλείονται εκπαιδευτικοί από τους προσωρινούς πίνακες
Τι καταγγέλλουν με δημόσια επιστολή τους οι απόφοιτοι του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Ειδική Αγωγή» του Πανεπιστημίου Κρήτης

Τον αποκλεισμό σχεδόν 50 αποφοίτων του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Ειδική Αγωγή»  του Παν/μιου Κρήτης, οι οποίοι δεν θα καταφέρουν να ενταχθούν στους προσωρινούς πίνακες της Ειδικής Αγωγής καταγγέλλουν οι απόφοιτοι του τμήματος.

Με επιστολή τους στο alfavita.gr αποδίδουν την εξέλιξη αυτή στην αμέλεια του Τμήματος, καταγγέλλοντας πως ο τίτλος που απέκτησαν από το Πανεπιστήμιο Κρήτης «δεν κατοχυρώνει τα αντίστοιχα εργασιακά δικαιώματα».

Όπως αναφέρουν, διαπίστωσαν ότι παρά το γεγονός ότι απέκτησαν «τον απόλυτα συναφή με τις ανάγκες της Ειδικής Αγωγής μεταπτυχιακό μας τίτλο σπουδών από ένα εκ των σημαντικότερων δημόσιων ελληνικών πανεπιστημίων, αποκλειόμαστε από τους πίνακες ΕΑ επειδή, για τεχνοκρατικούς καθαρά λόγους και παραλείψεις για τα οποία δεν ευθυνόμαστε εμείς, το μεταπτυχιακό μας δίπλωμα δεν αναγνωρίζεται ως συναφές με τα πρότυπα του ΑΣΕΠ».

«Σε κάθε περίπτωση, εμείς αναζητούμε λύση και ο πλέον αρμόδιος για να δώσει εντολή και να συνεδριάσει η επιτροπή, είναι το Υπουργείο και συγκεκριμένα, η υπουργός και η υφυπουργός, οι οποίες παρότι έλαβαν τις επιστολές μας, δήλωσαν αναρμόδιες επίλυσης  του θέματος. Τη μίζερη πραγματικότητα, που η παρούσα και οι προηγούμενες  πολιτικές ηγεσίες έκτισαν και η οποία μας φέρνει στο σημείο, νέους και παλιούς εκπαιδευτικούς, να κυνηγούμε διαρκώς τίτλους σπουδών, την υπομένουμε, δυστυχώς, οριακά» αναφέρουν και ζητούν: 

  • Την παρέμβαση της Υπουργού κ. Νίκης Κεραμέως καθώς και οποιουδήποτε άλλου αρμόδιου ώστε να βρεθεί λύση και να ενταχθούμε στους προσωρινούς πίνακες ΕΑ.
     
  • Να δοθεί παράταση της διαδικασίας ελέγχου των φακέλων μας από τον ΑΣΕΠ, να γίνουν εκ νέου οι διαδικασίες  με τον τυπικό τρόπο και να ενταχθούμε στους πίνακες χωρίς να χρειαστεί να προχωρήσουμε σε ενστάσεις , ούτε και να χάσουμε μία χρονιά δουλειάς και προϋπηρεσίας.

Ακολουθεί η επιστολή:

Με το παρόν κείμενο εκφράζουμε δημόσια την αγανάκτησή μας για τον  αποκλεισμό μας από τους προσωρινούς πίνακες Ειδικής Αγωγής. Είμαστε απόφοιτοι  του διατμηματικού προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης με έδρα το Ρέθυμνο. Λάβαμε το μεταπτυχιακό μας δίπλωμα τον περασμένο Μάιο,  πριν, δηλαδή, εκδοθεί από το ΥΠΑΙΘ η προκήρυξη για την προσκόμιση των δικαιολογητικών των υποψηφίων για τους πίνακες Ειδικής Αγωγής. Διαπιστώνουμε ότι, παρότι εγκαίρως αποκτήσαμε τον απόλυτα συναφή με τις ανάγκες της Ειδικής Αγωγής μεταπτυχιακό μας τίτλο σπουδών από ένα εκ των σημαντικότερων δημόσιων ελληνικών πανεπιστημίων, αποκλειόμαστε  από τους πίνακες ΕΑ επειδή, για τεχνοκρατικούς καθαρά λόγους και παραλείψεις για τα οποία δεν ευθυνόμαστε εμείς, το μεταπτυχιακό μας δίπλωμα δεν αναγνωρίζεται ως συναφές με τα πρότυπα του ΑΣΕΠ.

(Τα συνεργαζόμενα τμήματα παλιότερα ήταν τρία: Δημοτικής εκπαίδευσης, Προσχολικής Αγωγής και το τμήμα Ψυχολογίας. Το 2020  στο πρόγραμμα που εισαχθήκαμε δε συμμετείχε το τμήμα Ψυχολογίας με αποτέλεσμα την επανίδρυση του Μεταπτυχιακού χωρίς όμως να ενημερωθεί  από το ΔΠΜΣ  η Επιστημονική Επιτροπή του Υπουργείου που εξετάζει τα θέματα συνάφειας).

Μόλις διαπιστώσαμε  ότι ο ακριβής τίτλος του πτυχίου μας δεν υπάρχει στην προκήρυξη 3ΕΑ/2022 λόγω αυτής της αλλάγής, ενημερώσαμε τον Πρόεδρο του Μεταπτυχιακού και στείλαμε επιστολές προς τους: Υπουργό, Υφυπουργό, ΓΓ του ΥΠΑΙΘ καθώς και προς τις Πρυτανικές αρχές του Πανεπιστημίκου Κρήτης ώστε να δοθεί άμεσα λύση.  Ωστόσο κανείς από τους παραπάνω δεν έβαλε τέλος  σε αυτή την κωμωδία. Γνωρίζουμε ότι η λύση θα μπορούσε να δοθεί μέσα από το ίδιο το Υπουργείο, δίνοντας  εντολή για παράταση των ελέγχων των φακέλων μας από τον ΑΣΕΠ, ώστε με την τυπική διαδικασία να πάρουμε τη συνάφεια εκ νέου.  Ακολούθησε σειρά ενεργειών από το τμήμα του μεταπτυχιακού, καθώς και πιέσεις από εμάς τους απόφοιτους  ώστε να προλάβουμε την καταληκτική ημερομηνία ελέγχου των φακέλων με τα στοιχεία μας στον ΟΠΣΥΔ από τον ΑΣΕΠ, δηλαδή στις 5/7. Συνεχώς όμως ερχόμασταν αντιμέτωποι με τη γραφειοκρατεία. 

Τελικά στις 4/7 ενω η Επιστημονική Επιτροπή έστειλε θετική απόφαση στο ΑΣΕΠ, το ΑΣΕΠ όμως δε τη δέχτηκε. 

Αυτή τη στιγμή, περίπου 50 κάτοχοι του ΔΠΜΣ στην Ειδική Αγωγή του Πανεπιστημίου Κρήτης  βρισκόμαστε εκτός των  πινάκων ΕΑ για ένα λάθος  που δεν είναι δικό μας. Όσοι δουλεύαμε τα προηγούμενα χρόνια  ως αναπληρωτές στην ΕΑ με το αντίστοιχο σεμινάριο, τώρα μένουμε εκτός και από τον επικουρικό πίνακα καθώς στον ΟΠΣΥΔ καταθέσαμε το μεταπτυχιακό ως αποδεικτικό πτυχίο και όχι το σεμινάριο. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως  τη νέα σχολική χρονιά θα μείνουμε χωρίς δουλειά με ότι αυτό συνεπάγεται!

Εμείς  ως φοιτητές τηρήσαμε με συνέπεια όλα όσα μας ζητήθηκαν και παρ’ όλες τις αντίξοες συνθήκες που συναντήσαμε, καταφέραμε και φέραμε εις πέρας τις υποχρεώσεις μας και μέσα στα χρονικά πλαίσια που υπήρχαν.  Κάναμε θυσίες, καθώς πολλοί από εμάς είμαστε εργαζόμενοι , με οικογένειες και παιδιά, εξαντληθήκαμε οικονομικά για να είμαστε συνεπείς στις οικονομικές μας υποχρεώσεις  και προς έκπληξή μας διαπιστώνουμε πως ο τίτλος που αποκτήσαμε από το Πανεπιστήμιο Κρήτης δεν μας κατοχυρώνει τα αντίστοιχα εργασιακά δικαιώματα.  Να σημειώσουμε πως ένας από τους λόγους που επιλέξαμε το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό ήταν η ποιότητα και το κύρος του συγκεκριμένου Πανεπιστημίου.

Αναρωτιόμαστε:

  • Το ΔΠΜΣ Ειδικής Αγωγής από το οποίο αποφοιτήσαμε καθώς και τα συνεργαζόμενα τμήματα ΠΤΔΕ και ΠΤΠΕ πως διακαιολογούν αυτή τη τόσο σοβαρή τους  παράλειψή;
  • Οι Πρυτανικές αρχές  τι έκαναν για να διευθετηθεί ένα τόσο σοβαρό θέμα που αφορά το Πανεπιστήμιο τους;
  • Η Επιστημονική Επιτροπή του Υπουργείου για ποιο λόγο καθυστέρησε τόσο να βγάλει απόφαση και για ποιο λόγο η απόφαση αυτή να μη γίνει δεκτή από το ΑΣΕΠ;
  • Το ΑΣΕΠ που είναι υπεύθυνο για τη συγκεκριμένη προκήρυξη ποια μέτρα τελικά πήρε κατά την έκδοσή της ώστε να μην υπάρχουν τελικά τέτοια παρατράγουδα;
  • Το Υπουργείο Παιδείας για ποιο λόγο δεν επέβαλε λύση, παρότι ενημερώσαμε την ίδια την Υπουργό, την Υφυπουργό και τον Γενικό Γραμματέα;

Τις απαντήσεις των ιθυνόντων, ουσιαστικά δηλαδή τη μη ανάληψη ευθυνών, τις γνωρίζουμε ήδη καλά. Αποτελεί πολιτική ευθύνη συνολικά του Υπουργείου Παιδείας που σε αυτή τη φάση ελέγχου των φακέλων, η επιστημονική επιτροπή δεν μπορεί να συνεδριάσει λόγω έλλειψης απαρτίας. Σε κάθε περίπτωση, εμείς αναζητούμε λύση και ο πλέον αρμόδιος για να δώσει εντολή και να συνεδριάσει η επιτροπή, είναι το Υπουργείο και συγκεκριμένα, η υπουργός και η υφυπουργός, οι οποίες παρότι έλαβαν τις επιστολές μας, δήλωσαν αναρμόδιες επίλυσης  του θέματος. Τη μίζερη πραγματικότητα, που η παρούσα και οι προηγούμενες  πολιτικές ηγεσίες έκτισαν και η οποία μας φέρνει στο σημείο, νέους και παλιούς εκπαιδευτικούς, να κυνηγούμε διαρκώς τίτλους σπουδών, την υπομένουμε, δυστυχώς, οριακά. Οι ίδιες ηγεσίες είναι που αφήνουν υποστελεχωμένες τις δημόσιες υπηρεσίες. Το συναντήσαμε και  στην υπόθεσή μας. Πανεπιστήμια χωρίς επαρκές διοικητικό προσωπικό, επιτροπές χωρίς γραμματεία κτλ.  Είναι, όμως, εκτός ορίων κάθε ανοχής, ενώ τηρούνται από εμάς, με σημαντικό κόστος, υλικό και ψυχικό, οι άδικες προϋποθέσεις της πολιτείας για σταθερότερη εργασία, να εμπαιζόμαστε σε τέτοιο βαθμό, σαν κομπάρσοι σε μαύρη κωμωδία.

Ζητάμε:

  • Την παρέμβαση της Υπουργού κ. Νίκης Κεραμέως καθώς και οποιουδήποτε άλλου αρμόδιου ώστε να βρεθεί λύση και να ενταχθούμε στους προσωρινούς πίνακες ΕΑ.
  • Να δοθεί παράταση της διαδικασίας ελέγχου των φακέλων μας από τον ΑΣΕΠ, να γίνουν εκ νέου οι διαδικασίες  με τον τυπικό τρόπο και να ενταχθούμε στους πίνακες χωρίς να χρειαστεί να προχωρήσουμε σε ενστάσεις , ούτε και να χάσουμε μία χρονιά δουλειάς και προϋπηρεσίας.

Δηλώνουμε ότι:

  • Δε θα ανεχτούμε την κατάφορη αυτή αδικία
  • Θα ακολουθήσουμε ενωμένοι, κάθε νόμιμη διαδικασία για τη διακαίωση μας

Κλείνοντας  να πούμε πως γνωρίζουμε πως δεν είμαστε οι μόνοι που αντιμετωπίζουμε αντίστοιχα προβλήματα . Με αφορμή τη δική μας υπόθεση, ζητάμε λύση για όλους . Έχουμε την επίγνωση πως  η κάθε αδικία  εις βάρος έστω και ενός συναδέλφου είναι πλήγμα για το σύνολο των εκπαιδευτικών. Τα  κενά στην εκπαίδευση είναι τεράστια, οι αναπληρωτές αναπληρώνουμε ουσιαστικά τους εαυτούς μας. Οι μόνιμοι διορισμοί όλων μας είναι αναγκαίοι, χωρίς προσοντολόγιο (συμφωνα με το οποίο ποτέ δε θα είμαστε  «αρκετοί» και συνεχώς θα συναντάμε αδικίες αφού από τη φύση του είναι άδικος τρόπος προσλήψεων), χωρίς σκέψεις για γραπτούς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. Η αξιολόγηση μας έχει γίνει με την απόκτηση των πτυχίων μας, αυτά είναι αρκετά.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;