pistopoihsh agglikwn LTE golearn AEP
Μπακαδήμα: Ερώτηση στη Βουλή για το «χάος» με τα self tests
INTIME NEWS / ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
«Υπάρχει πρόβλεψη για αγορά του απαιτούμενου εξοπλισμού ώστε η τηλεκπαίδευση, αν επιλεγεί ως μέτρο, να πραγματοποιείται από το χώρο του σχολείου και όχι με ιδία μέσα των εκπαιδευτικών;»

Το θέμα των καταλήψεων στα σχολεία αλλά και της τηλεκπαίδευσης που επιχειρείρται σε αυτά με μεθόδους που κατά τους εκπαιδευτικούς είναι εκβιαστικές αν όχι και παράνομες, φέρνει στη Βουκλή η βουλευτής του ΜέΡΑ25 κ.Φωτεινή Μπακαδήμα.

Η κ. Μπακαδήμα ζητά μεταξύ άλλων να πληροφορηθεί πόσα σχολεία (στον Πειραιά όπου εκλέγεται) τελούν υπό καταάληψη, ποιες άμεσες ενέργειες θα γίνουν ώστε να πραγματοποιούνται μαζικά και επαναλαμβανόμενα δωρεάν τεστ από κλιμάκια του ΕΟΔΥ στις εκπαιδευτικές δομές της χώρας, ποια  μέτρα θα ληφθούν έτσι ώστε να εξασφαλιστούν κατάλληλες αίθουσες μαθημάτων, λιγότεροι μαθητές στις τάξεις και να γίνουν προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες σε κάθε σχολείο, κ.α.

Όλη η ερώτηση

Προς: την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

τον Υπουργό Υγείας

Θέμα: Σχολεία στον Πειραιά υπό κατάληψη-Διαμαρτυρία για τα ελλιπή μέτρα και τις προϋποθέσεις τηλεκπαίδευσης

Πλήθος δημοσιευμάτων στον Τύπο αναφέρονται στα ολοένα και αυξανόμενα σε αριθμό σχολεία στον Πειραιά που τελούν υπό κατάληψη, με τους μαθητές να διαμαρτύρονται για τα ελλιπή μέτρα προστασίας από τη διασπορά του κορονοϊού.

Η ανασφάλεια τόσο των μαθητών όσο και των γονέων τους αποτυπώνεται έτσι με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο λόγω και της επέλασης της μετάλλαξης Όμικρον στη χώρα, με αποτέλεσμα, την πρώτη κιόλας μέρα λειτουργίας να εντοπιστούν 15.000 κρούσματα, κατάσταση που είναι ιδιαίτερα δυναμική, με τα δεδομένα να αλλάζουν ταχύτατα.

Επιπροσθέτως επιβεβαιώνεται στην πράξη πως δεν υπάρχει κανένα σχέδιο προστασίας, πρόληψης και περιορισμού της διασποράς από την πλευρά της πολιτείας και τα πρωτόκολλα πρακτικά είναι μη εφαρμόσιμα, μη υλοποιήσιμα.

Να θυμίσουμε την τραγική κατάσταση στα σχολεία που, αντί της αραίωσης του μαθητικού πληθυσμού στις σχολικές αίθουσες, είχαμε πύκνωση 27 και 28 μαθητών, με πολλούς μαθητές να νοσούν, να μεταδίδουν τον ιό στους συμμαθητές και στους γονείς τους, αλλά να μην υπάρχει πρωτόκολλο προστασίας και ιχνηλάτηση με ευθύνη του κράτους.

Ο ΔΙΔΕ Πειραιά έστειλε, όπως ενημερωνόμαστε, ενημέρωση στα υπό κατάληψη σχολεία για τηλεκπαίδευση, με τους εκπαιδευτικούς να δηλώνουν ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν τηλεκπαίδευση σε κατειλημμένα σχολεία και να μετατραπούν έτσι σε on line χωροφύλακες του ΥΠΑΙΘ. Παράλληλα δηλώνουν ότι δεν πρόκειται να διαθέσουν τον προσωπικό τους εξοπλισμό, ακόμα και αν κληθούν να παρέχουν τηλεκπαίδευση και σε σχολεία που δεν έχουν κατάληψη. ««Το «τσάμπα» και η περσινή κοροϊδία της τηλεκπαίδευσης τέλειωσε» δηλώνουν χαρακτηριστικά «απέναντι σε ένα υπουργείο που τους θεωρεί αναλώσιμους εφαρμόζοντας ακραία μέτρα που θέτουν σε κίνδυνο την υγεία και τη ζωή τους!» Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε τις τρεις αποφάσεις της ΟΛΜΕ για αποχή α] από την τηλεκπαίδευση σε περίπτωση κατάληψης, β] από την τηλεκπαίδευση από το σπίτι με εξοπλισμό των ίδιων των εκπαιδευτικών, γ]  από κάθε είδους live streaming.

Κατόπιν των παραπάνω,

Ερωτώνται οι κκ Υπουργοί:

  1. Έχουν ενημερωθεί για τον αριθμό των σχολείων στον Πειραιά που τελούν υπό κατάληψη λόγω έλλειψης μέτρων;

  2. Για ποιο λόγο επιλέγονται να μην γίνονται μαζικά και επαναλαμβανόμενα δωρεάν τεστ από κλιμάκια του ΕΟΔΥ σε όλα τα σχολεία σε –εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους- μαθητές και εκπαιδευτικούς ώστε να μην επιβαρύνονται οικονομικά οι οικογένειες, ειδικά στις περιοχές, που δεν υπάρχουν μόνιμα κλιμάκια του ΕΟΔΥ;

  3. Ποιες άμεσες ενέργειες θα γίνουν ώστε να πραγματοποιούνται μαζικά και επαναλαμβανόμενα δωρεάν τεστ από κλιμάκια του ΕΟΔΥ στις εκπαιδευτικές δομές της χώρας;

  4. Ποια άμεσα μέτρα θα ληφθούν έτσι ώστε να εξασφαλιστούν κατάλληλες αίθουσες μαθημάτων, λιγότεροι μαθητές στις τάξεις και να γίνουν προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες σε κάθε σχολείο;

  5. Τι πρόβλεψη υπάρχει από την Πολιτεία για τα παιδιά που μπαίνουν σε καραντίνα προκειμένου να κρατήσουν επαφή με το μάθημα;

  6. Υπάρχει πρόβλεψη για τηλεκπαίδευση και αν ναι, υπό ποιες προϋποθέσεις και μέσω ποιας πλατφόρμας;

  7. Υπάρχει πρόβλεψη για αγορά του απαιτούμενου εξοπλισμού ώστε η τηλεκπαίδευση, αν επιλεγεί ως μέτρο, να πραγματοποιείται από το χώρο του σχολείου και όχι με ιδία μέσα των εκπαιδευτικών;

Η ερωτώσα βουλευτής

Φωτεινή Μπακαδήμα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το πιο γρήγορο τεστ ευφυΐας στον κόσμο: Δείτε με τρεις ερωτήσεις αν έχετε IQ πάνω απ’ το μέσο όρο

ΑΣΕΠ: Ποια σεμινάρια Πανεπιστημίων μοριοδοτούν στους Πίνακες ΕΙΔΙΚΗΣ αλλά και ΓΕΝΙΚΗΣ - ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Πίνακες αναπληρωτών ΕΑΕ: Προλαβαίνετε να πάρετε 11 μόρια έως τις 23 Μαϊου

Η 1η Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση στον Αυτισμό από το Παν.Πατρών με Μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

fysiki_agogi
Μαμουλάκης για αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής: Πολύ περισσότερα κενά από διορισμούς
Κοινοβουλευτική παρέμβαση του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ για τους αναπληρωτές καθηγητές Φυσικής Αγωγής προανήγγειλε ο βουλευτής Χάρης Μαμουλάκης
Μαμουλάκης για αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής: Πολύ περισσότερα κενά από διορισμούς
Τι απαντά η Αθήνα στο «δεν υπάρχει πια ο Μητσοτάκης» του Ερντογάν
Η απάντηση της Αθήνας στις δηλώσεις του Ερντογάν για τον Κυριάκο Μητσοτάκη - «Δεν θα μπούμε σε αντιπαράθεση δηλώσεων με την ηγεσία της Τουρκίας. Η...
Τι απαντά η Αθήνα στο «δεν υπάρχει πια ο Μητσοτάκης» του Ερντογάν