Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
kinitpoiisi sxoleio nea filadelfeia
Εκπαιδευτικοί Πάτρας: "Συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων είναι ένα ακόμα κομμάτι στο παζλ των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών. Τις πολιτικές αυτές της είχε προαναγγείλει ο ΓΓ του Υπουργείου. Πρόσφατα και εν μέσω πανδημίας συμπτύξαν πάνω από χίλια τμήματα..."

Έντονα αντιδρούν οι εκπαιδευτικοί Π.Ε της Πάτρας στις μεταβολές σχολικών μονάδων της περιοχής, που απέστειλε ο τοπικός διευθυντής εκπαίδευσης χωρίς να έχει προηγηθεί διάλογος με την εκπαιδευτική κοινότητα και ειδικά όταν πρόκειται για συγχωνεύσεις - υποβιβασμούς.

Μείζον θέμα είναι η συγχώνευση του 8ου με το 9ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών και δημιουργία ενός 15/θ Δημοτικού Σχολείου αλλά και η κατάργηση του Δημοτικού Σχολείου Μετοχίου, η συγχώνευση των Νηπιαγωγείων Μιχοϊου και Βελιτσών καθώς και ο υποβιβασμός του 3/θ Δημ,Σχολείου Ισώματος σε 2/θ , του 5/θ Δημοτικού Σχολείου Σταυροδρομίου σε 4/θ  και  του 4/θ Δημ.Σχολείου Ριόλου σε 3/θ.

Οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν αντίθετοι στην προχειρότητα με την οποία ενίοτε γίνονται οι μεταβολές στην οργανικότητα των σχολικών μονάδων. "Τα τελευταία χρόνια παρακολουθούμε συχνά σχολεία που τη μια χρονιά υποβιβάζονται ή συγχωνεύονται και την άλλη προβιβάζονται. Δεν είναι ορθό να γίνονται μεταβολές με μεγάλη συχνότητα, αλλά απαιτείται αποτύπωση του μαθητικού δυναμικού σε βάθος τριετίας ή πενταετίας", συμπληρώνουν.

Να σημειωθεί ότι ανάλογες αποφάσεις για μεταβολές και υποβιβασμούς σχολείων, έχουν λάβει εκπαιδευτικοί και στην Εύβοια καθώς και σε άλλες περιοχές

Όλη η ανακοίνωση

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας προκειμένου να καταθέσει τις προτάσεις του στη ΔΙΠΕ ,στις Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας καθώς και στα αντίστοιχα Δημοτικά Συμβούλια για το θέμα των μεταβολών των σχολικών μονάδων πραγματοποίησε ειδική συνεδρίαση, συζήτησε διεξοδικά το θέμα και μετά και τις προτάσεις των σχολικών μονάδων κατέληξε στα εξής :

  1. Εκφράζουμε την έντονη δυσαρέσκειά μας στην απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης να στείλει την πρότασή του για τις μεταβολές των σχολικών μονάδων χωρίς να έχει προηγηθεί διάλογος με την εκπαιδευτική κοινότητα και ειδικά όταν πρόκειται για συγχωνεύσεις - υποβιβασμούς. Η συγκεκριμένη πρόταση λαμβάνει χώρα χωρίς την παραμικρή ενημέρωση του Συλλόγου μας ή διάλογο με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και τους δήμους στων οποίων τα όρια ανήκουν τα συγκεκριμένα σχολεία. Ο συνδικαλιστικός φορέας δεν κλήθηκε σε σύσκεψη, ενώ έχει αποσταλεί η πρόταση στις κατά τόπους Δημοτικές και Σχολικές Επιτροπές. Είναι απαράδεκτο, λοιπόν, να αγνοείται προκλητικά η εκπαιδευτική κοινότητα των σχολείων και οι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών από σχεδιαζόμενες ρυθμίσεις, που είναι οδυνηρές για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

  1. Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι με την πρόταση του διευθυντή εκπαίδευσης για συγχώνευση του 8ου με το 9ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών και τη δημιουργία ενός 15/θ Δημοτικού Σχολείου. Θεωρούμε ότι η πράξη αυτή θα έχει καταστροφικά αποτελέσματα για τους εκπαιδευτικούς και μαθητές γιατί θα χαθούν πολλές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών, θα αυξηθούν οι μαθητές ανά τμήμα και συνεπώς θα υπάρχουν δυσάρεστα μαθησιακά αποτελέσματα. Θεωρούμε απαράδεκτο να πραγματοποιηθεί συγχώνευση δύο μεγάλων σχολείων στο κέντρο της Πάτρας, εφόσον δεν έχει ζητηθεί η γνώμη των διδασκόντων και των γονέων σε αυτά. Θυμίζουμε πως στο παρελθόν αντιδράσαμε έντονα και αποτρέψαμε αντίστοιχη συγχώνευση για τους ίδιους λόγους, με συμπαραστάτη τον τότε Πρόεδρο του Συλλόγου και σημερινό Διευθυντή Εκπαίδευσης . Ζητάμε να εκφραστούν άμεσα με αποφάσεις οι Σύλλογοι Διδασκόντων και γονέων των δύο Σχολείων . Θα σεβαστούμε και θα στηρίξουμε τις αποφάσεις τους.

  1. Είμαστε αντίθετοι και στην κατάργηση του Δημοτικού Σχολείου Μετοχίου ,στη συγχώνευση των Νηπιαγωγείων Μιχοϊου και Βελιτσών καθώς και στον υποβιβασμό του 3/θ Δημ,Σχολείου Ισώματος σε 2/θ , στον υποβιβασμό του 5/θ Δημοτικού Σχολείου Σταυροδρομίου σε 4/θ καθώς και στον υποβιβασμό του 4/θ Δημ.ΣχολείουΡιόλου σε 3/θ. Θεωρούμε ότι είναι σχολεία περιφερειακά και απομακρυσμένων περιοχών ή είναι σχολεία στα οποία μεταφέρονται μαθητές από όμορες περιοχές και θα πρέπει να στηριχτούν για παιδαγωγικούς λόγους. Ο υποβιβασμός τους δε συνάδει με την ποιοτική εκπαίδευση αυτών των μαθητών καθώς στις περιοχές αυτές ο υποβιβασμός ή η κατάργηση σχολείου θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στη ζωή των κατοίκων και έλλειψη κάθε προοπτικής.

  2. Είμαστε αντίθετοι στην προχειρότητα με την οποία ενίοτε γίνονται οι μεταβολές στην οργανικότητα των σχολικών μονάδων. Τα τελευταία χρόνια παρακολουθούμε συχνά σχολεία που τη μια χρονιά υποβιβάζονται ή συγχωνεύονται και την άλλη προβιβάζονται. Δεν είναι ορθό να γίνονται μεταβολές με μεγάλη συχνότητα, αλλά απαιτείται αποτύπωση του μαθητικού δυναμικού σε βάθος τριετίας ή πενταετίας.

  3. Πιστεύουμε στην ισόρροπη κατανομή των μαθητών στα σχολεία, έτσι ώστε για όλα τα σχολεία να μην απαιτείται μείωση οργανικών θέσεων.

  4. Για τις προαγωγές σχολικών μονάδων θα καταθέσουμε δική μας πρόταση που θα λαμβάνει υπόψη την πρόταση της διοίκησης και τις προτάσεις των σχολικών μονάδων.

Συναδέλφισσες ,συνάδελφοι ,

Η εκπαίδευση των μαθητών και τα εργασιακά μας δικαιώματα έχουν υποστεί τα τελευταία χρόνια πολλαπλά πλήγματα από τις εφαρμοζόμενες κυβερνητικές πολιτικές. Συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων είναι ένα ακόμα κομμάτι στο παζλ των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών. Τις πολιτικές αυτές της είχε προαναγγείλει ο ΓΓ του Υπουργείου. Πρόσφατα και εν μέσω πανδημίας συμπτύξαν πάνω από χίλια τμήματα!! Συγχωνεύσεις και καταργήσεις πάνε «πακέτο» με την «αξιολόγηση» . Στόχο έχουν την δημιουργία τεράστιων σχολικών μονάδων που θα ελκύουν χορηγούς , την κατάργηση οργανικών θέσεων, τα τμήματα 25 μαθητών την εξοικονόμηση πόρων και γενικότερα την ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση της Παιδείας.

Αυτές τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές εξυπηρετεί η πρόταση του Διευθυντή Εκπαίδευσης που μάλιστα συμφωνούσε πριν τρία χρόνια με όλα όσα αναφέρουμε λέγοντας χαρακτηριστικά :

Οι ενδεχόμενες μεταβολές στην οργανικότητα των σχολικών μονάδων δεν πρέπει να αιφνιδιάζουν την εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά να αποτελούν προϊόν ζύμωσης μαζί της.Στην δύσκολη χρονική περίοδο για την εκπαίδευση που διανύουμε δεν πρέπει να κλείνουν σχολεία, αλλά να ανοίγουν.

Η πρόταση συγχώνευσης και υποβάθμισης σχολείων πρέπει να ανακληθεί άμεσα .

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΦΚΑ: Έρχονται 700 νέες μόνιμες προσλήψεις με 7.000 ευρώ το μήνα

Νέο ΜΗΤΡΩΟ επιμελητών Βρεφών, Νηπίων, Παιδιών - Χιλιάδες οι προσλήψεις

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ξεκινάει η 1η ΕΤΗΣΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Εκπαιδευτικών στον ΑΥΤΙΣΜΟ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ 13Κ/2021 - Δήμοι: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ Lower - Proficiency (90 μόρια) σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ για 90 μόρια

Προσλήψεις Εκπαιδευτικών: Το κορυφαίο 9ΜΗΝΟ σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στην Ελλάδα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

σχετικά άρθρα

Απίστευτη καταγγελία! Ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ έπαιρνε τηλέφωνο εκπαιδευτικούς για να κάνουν τηλεκπαίδευση!
Παρέμβαση του Γενικού Γραμματέα του ΥΠΑΙΘ σε εκπαιδευτικούς κατόπιν αναφοράς γονέα του σχολείου
Απίστευτη καταγγελία! Ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ έπαιρνε τηλέφωνο εκπαιδευτικούς για να κάνουν τηλεκπαίδευση!
ΠΑΣΑΔ: Voucher 200€ στα σχολεία ανάλογα με το πλήθος των εκπαιδευτικών
Αντιπρόταση ΠΑΣΑΔ για τα τα voucher των 200€ - «Να δοθούν αθροιστικά σε κάθε σχολείο και ανάλογα με το πλήθος των εκπαιδευτικών»
ΠΑΣΑΔ: Voucher 200€ στα σχολεία ανάλογα με το πλήθος των εκπαιδευτικών
τηλεκπαίδευση
Εκπαιδευτικοί: Φτάνει με την «καραμέλα» της τηλεκπαίδευσης - Μέτρα για ανοιχτά σχολεία τώρα
«Φτάνει πια με την "καραμέλα" της τηλεκπαίδευσης! Τηλεκπαίδευση στην πανδημία, στις καταλήψεις, στο σεισμό, στην κακοκαιρία, σε αναρρωτική άδεια...
Εκπαιδευτικοί: Φτάνει με την «καραμέλα» της τηλεκπαίδευσης