ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩ
Κοίτα ποιοι θέλουν να μας αξιολογήσουν!
Nick Paleologos / SOOC
« Μπαμπά και κάτι τελευταίο να σου πω: Από την άλλη εβδομάδα κάποιες φορές θα σχολάμε νωρίτερα γιατί οι καθηγητές θα συνεδριάζουν ώρες, γιατί το υπουργείο τους υποχρεώνει να συμπληρώνουν δείκτες και να αξιολογούν τα πάντα στο σχολείο, να γράφουν εκθέσεις και να βάζουν βαθμούς»

Γράφει ο Τάσος Σκάβδης

- Τετράωρο; Γιατί;
- Μας λείπουν ακόμα  καθηγητές.
- Μπουφάν;
- Δεν έχουμε θέρμανση στα κοντέινερ.
- Δε σε ρώτησε τίποτα στο μάθημα; Πως κι έτσι;
- Ποιόν να πρωτορωτήσει, είμαστε 28 στην τάξη. Φέτος πρώτη φορά εφαρμόζεται αυστηρά αυτό σε όλα τα σχολεία

- Θα χρειαστείς Φροντιστήριο στα Μαθηματικά; Δε γίνεται να βοηθήσει ο καθηγητής στο σχολείο, να τον ρωτάς;
- Η Άλγεβρα είναι μόνο 2 ώρες την εβδομάδα. Απ’ ότι μου είπαν οι περυσινοί, ό,τι και να κάνει ο καθηγητής δε βγαίνει ανθρωπινά η ύλη με τίποτα. Είναι πολλαπλάσια από όσα προλαβαίνει να κάνει ο καθηγητής και με τόσα άτομα. Είναι και το βιβλίο χάλια, 20 χρόνια το ίδιο.
-  (Μονολογεί: Καλά αυτοί που βγάζουν βιβλία, ύλες, προγράμματα σπουδών, τόσο άχρηστοι είναι;…)

- Μπαμπά να σου πω και το άλλο, συγγνώμη αλλά Φυσική δεν καταλαβαίνω τίποτα στην τάξη.
- Γιατί δεν σας τα εξηγεί ο καθηγητής, δεν είναι καλός;
-  Δεν είναι Φυσικός, ούτε καν Χημικός, είναι Βιολόγος. Μια φορά έκανε Φυσική στη σχολή του μας είπε και δεν μπορεί να τη διδάξει όπως πρέπει. Το υπουργείο όμως του την έχει αναθέσει, οπότε αναγκαστικά την κάνει.

Είναι και το βιβλίο φέτος στην Α΄Λυκείου. Ένας συμμαθητής μου είπε ότι ο θείος του  που είναι Φυσικός είπε ότι τόσο χάλια βιβλίο είναι κυριολεκτικά δύσκολο να φτιάξεις. Είναι όμως 21 χρόνια το ίδιο στην Α΄ Λυκείου, ο συγγραφέας λένε είναι του κόμματος και θέλει να συνεχίσει να παίρνει τα συγγραφικά δικαιώματα.

- Τέλος πάντων απ’ ότι κατάλαβα θα χρειαστείς και Φυσική κάποια βοήθεια! Θα δούμε τι θα κάνουμε. Με τη Χημεία τι γίνεται;
-  Χημεία δεν κάνουμε, δεν έχει έρθει ακόμα καθηγητής! Ο Γιώργος ο φίλος μου της Β΄ Λυκείου, μου είπε ότι πέρυσι που επίσης άργησε να έρθει καθηγητής για τη Χημεία της Α΄ Λυκείου, όταν ήρθε προχωρούσε πολύ γρήγορα την ύλη. Ο Γιώργος δεν καταλάβαινε.
- (Σιωπή και θλίψη. Ξεκινούν πρόχειροι υπολογισμοί για τα απαιτούμενα χρήματα για Φροντιστήρια)
Τα άλλα μαθήματα πως πήγαν; Τι άλλο είχες;

- Αγγλικά, πολύ καλά, καλή καθηγήτρια, φιλική και εξηγεί καλά.
- Μήπως να σταματάγαμε τότε τα Αγγλικά στο Φροντιστήριο;
- Τι λες ρε μπαμπά, απ’ τον Άρη κατέβηκες! Υπάρχει μαθητής στην Ελλάδα να έμαθε Αγγλικά στο σχολείο; Τι να σώσει ο καθηγητής, εδώ μιλάμε για την απόλυτη  ανοργανωσιά σε βιβλία, σε συνέχεια από βαθμίδα σε βαθμίδα,  ανυπαρξία στόχων για ένα δίπλωμα κ.λ.π. Να δούμε μήπως οι νεότεροι είναι πιο τυχεροί, τώρα που τα Αγγλικά μπήκαν στα νήπια και τα προνήπια. ( Γέλια από όλη την οικογένεια).

- Τελευταία ώρα τι είχατε καλλιτεχνικά;
- Δε σου είπα ρε μπαμπά ότι δεν υπάρχουν τέτοια μαθήματα στο ελληνικό σχολείο; Εικαστικά, μουσική, θεατρολογία είναι στις άλλες χώρες αυτά. Δε χωράνε στο πρόγραμμα. Τι νομίζεις δε θα τα έβαζαν αν έκριναν, δεν ξέρουν αυτοί που βγάζουν τα ωρολόγια προγράμματα; Τόσο μελετημένα εύστοχα κι αποτελεσματικά είναι. Επιστήμονες τα βγάζουν. Τώρα κάποιοι λένε ότι είναι κομματικοί αποσπασμένοι, που έχουν πολλά χρόνια να μπουν σε τάξη. Λένε ότι το κριτήριο τους δεν είναι η καλύτερη εκπαίδευση, αλλά η ικανοποίηση κλάδων, κομματικά κριτήρια και τέτοια. Εγώ δεν τα πιστεύω αυτά.

- Τέλος πάντων τι να πω, να δούμε πως θα ανταπεξέλθουμε με τα Φροντιστήρια τώρα.

- Μπαμπά να σε ρωτήσω επειδή από την Τρίτη Δημοτικού αυτό μαθαίνω: Όσοι δεν είναι Χριστιανοί, συνήθως δεν είναι καλοί; Μερικοί συμμαθητές μου πάνε τόσα χρόνια κατηχητικό, άλλοι εξομολογούνται κιόλας. Στα Θρησκευτικά δε μας λένε για άλλες θρησκείες.
- Δεν έχω χρόνο τώρα, πάντως δεν είναι έτσι.
(Μονολογεί: Γαμώ την …..! Καλά τι εκπαίδευση είναι αυτή! Τι υπουργείο είναι αυτό, που παράγει όλα αυτά;)

- Μπαμπά και κάτι τελευταίο να σου πω: Από την άλλη εβδομάδα κάποιες φορές θα σχολάμε νωρίτερα γιατί οι καθηγητές θα συνεδριάζουν ώρες, γιατί το υπουργείο τους υποχρεώνει να συμπληρώνουν δείκτες και να αξιολογούν τα πάντα στο σχολείο, να γράφουν εκθέσεις και να βάζουν βαθμούς. Θα έχουν συνέπειες αν δεν το κάνουν καλά. Ο Διευθυντής τους μπορεί με το νέο νόμο να απαιτήσει τα πάντα στο σχολείο, κόντρα στο σύλλογο των καθηγητών. Οι καθηγητές λένε ότι χειροτερεύει πολύ το κλίμα στο σύλλογο τους με όλα αυτά. Ότι υποχρεώνονται και μέσω δικαστηρίων σε ατέλειωτη ανούσια γραφειοκρατία, υποβαθμίζοντας το μάθημα, από υπουργεία που δεν αξιολογούν καθόλου τα μείζονα προβλήματα της εκπαίδευσης. Λένε ότι πιθανότατα αυτά θα οδηγήσουν σε κατηγοριοποιήσεις σχολείων, σε βάρος των απλών ανθρώπων.  Εγώ δεν τα πιστεύω αυτά. Σίγουρα το υπουργείο ξέρει τι κάνει, είναι για το καλό του σχολείου λέει, άλλωστε δεν αφήνει τίποτα στην τύχη! Τι λες κι εσύ μπαμπά;
- Ακολουθούν … γαλλικά

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Έρχονται 1.163 μόνιμες προσφορές σε τρία υπουργεία

28η Οκτωβρίου: Πώς θα εορταστεί στα σχολεία - Τι ισχύει για τις μάσκες στην παρέλαση

Μάθημα Σεξουαλικής Αγωγής: Αυτό το σεμινάριο μοριοδοτεί και η ζήτηση του εκτοξεύτηκε

Εύκολη Online ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ, προσλήψεις, ΠΜΣ,  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙΤΕ σε προφορικά και έκθεση!

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια σε ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, Σχολική Ψυχολογία, Διαπολιτισμική, ΜΟΝΟ με 25 ευρώ τον μήνα

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

Σχολεία: Τι κρύβεται πίσω από την επιμονή του υπουργείου να προγραμματίσει εθνικές εξετάσεις την Άνοιξη;
Επιχειρείται οι εκπαιδευτικοί να χρεώνονται την επιτυχία ή αποτυχία των μαθητών τους και η διοίκηση του σχολείου να χρεώνεται με τη σειρά της την...
Σχολεία: Τι κρύβεται πίσω από την επιμονή του υπουργείου να προγραμματίσει εθνικές εξετάσεις την Άνοιξη;
Κορονοϊός - Σχολεία: Αστραπιαία η μετάδοση - Τι δείχνει το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης
Όσα συμβαίνουν στη Θεσσαλονίκη είναι αποκαλυπτικά του αστραπιαίου τρόπου με τον οποίο μπορεί να μεταδοθεί ο κορονοϊός μεταξύ μαθητών στη σχολική...
Κορονοϊός - Σχολεία: Αστραπιαία η μετάδοση - Τι δείχνει το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης