Οι απλήρωτοι εκπαιδευτικοί της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης για τα έτη 2008–2009-2010
Η «κακή όμως συνεννόηση» των υπουργών παιδείας και οικονομικών με το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, ήταν αρκετή για τους 1.700 περίπου εκπαιδευτικούς να μην πάρουν για την περίοδο 2008-2009-2010 ούτε ένα ευρώ από την αμοιβή τους

Η ευθύνη βαρύνει κατά αρχήν προσωπικά τους Υπουργούς Παιδείας των ετών 2008-2009-2010 που με τις αποφάσεις τους λειτούργησε η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (Π.Δ.Σ) στα Λύκεια της χώρας, ωφελήθηκαν χιλιάδες μαθητές που παρακολούθησαν τα μαθήματα σε ωράριο εκτός του κανονικού ωρολογίου προγράμματος, δίδαξαν χιλιάδες εκπαιδευτικοί που εν τέλει πληρώθηκαν, αλλά δεν πληρώθηκαν ποτέ οι εκπαιδευτικοί που τα οργάνωσαν και είχαν την ευθύνη λειτουργίας ενός δεύτερου σχολείου που λειτουργούσε σε απογευματινή βάρδια, παρότι οι αποφάσεις των υπουργών προέβλεπαν συγκεκριμένη αμοιβή όπως άλλωστε συνέβαινε όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Η «κακή όμως συνεννόηση» των υπουργών παιδείας και οικονομικών με το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, ήταν αρκετή για τους 1.700 περίπου εκπαιδευτικούς να μην πάρουν για την περίοδο 2008-2009-2010 ούτε ένα ευρώ από την αμοιβή τους. Αρκετοί  μάλιστα εξ αυτών δήλωσαν την ανείσπρακτη αμοιβή τους στην φορολογική δήλωση πληρώνοντας τον αντίστοιχο φόρο ως νομοταγείς πολίτες.

Με το πλήρωμα του χρόνου άρχισαν να εκδικάζονται οι αγωγές των εκπαιδευτικών που κατατέθηκαν πανελλαδικά στα δικαστήρια. Οι αποφάσεις των δικαστηρίων ποικίλουν.

Υπάρχουν αποφάσεις που δικαιώνουν τους εκπαιδευτικούς που εισέπραξαν ή θα εισπράξουν τα χρήματα των αμοιβών τους, υπάρχουν όμως και δικαστικές αποφάσεις απορριπτικές λόγω της παραγραφής του χρόνου που μεσολάβησε από την οφειλή μέχρι την κατάθεση της αγωγής, αφού κάποια δικαστήρια θεώρησαν ως χρόνο παραγραφής τα δύο χρόνια και όχι τα πέντε που θα έπρεπε μιας και η αγωγή κατατέθηκε σε χρόνο πρωθύστερο από την νομοθετική ρύθμιση της δίχρονης παραγραφής.

Υπάρχουν και πολλοί εκπαιδευτικοί που δεν προσέφυγαν στα δικαστήρια περιμένοντας λύση από την πολιτεία, οι οποίοι είναι όλοι απλήρωτοι.

Καλείται η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ύστερα από 10 χρόνια όπως με νομοθετική ρύθμιση να διευθετήσει το θέμα των απλήρωτων εκπαιδευτικών Σχεδιαστών – Αξιολογητών  και να δώσει τέρμα στην κατάφορη άδικη αντιμετώπιση των 1700 εκπαιδευτικών που βλέπουν να χάνουν ακόμα και τα  δεδουλευμένα τους.

Άμεση λύση τώρα, να πληρωθούν οι Σχεδιαστές – Αξιολογητές της Π.Δ.Σ των σχολικών ετών 2008-2009-2010.

Η τωρινή πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ μπορεί να δώσει αίσιο τέλος σε αυτή τη κατάφορη αδικία σε βάρος των εκπαιδευτικών.

Μπορεί να συμπεριλάβει στον φετινό προϋπολογισμό του ΥΠΑΙΘ το χρηματικό ποσό των 1.700.000 – 2.000.000 ευρώ, ποσό που υπερκαλύπτει τους απλήρωτους εκπαιδευτικούς (Σχεδιαστές – Αξιολογητές  Π.Δ.Σ) της περιόδου 2008-2009-2010.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Επιβίβαση σε αεροπλάνο
Αυτά τα ρούχα πρέπει να αποφεύγετε στις πτήσεις σας - Τι λένε οι αεροσυνοδοί
Το ρούχο που πρέπει να αποφεύγετε οπωσδήποτε στις πτήσεις σας, σύμφωνα με μία αεροσυνοδό - Γιατί δεν πρέπει να βγάζουμε τα παπούτσια μας στο...
Αυτά τα ρούχα πρέπει να αποφεύγετε στις πτήσεις σας - Τι λένε οι αεροσυνοδοί
Πιερρακάκης
Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας
Πανελλαδικές 2024: Με σκοπό το υπουργείο Παιδείας να «διασκεδάσει» τον νέο νόμο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα ανακοινώσει λίγες περισσότερες θέσεις...
Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας