Κινητοποίηση της ΟΛΜΕ
Τρίωρη διευκολυντική στάση εργασίας για τη συμμετοχή στις συγκεντρώσεις (11:00 με 14:00) της Πέμπτης εναντίον του νομοσχεδίου Κεραμέως αποφάσισε η ΟΛΜΕ

Στο ν/σ με τον παραπλανητικό τίτλο: «Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας, αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» η κυβέρνηση αλλάζει τον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, βάζει ακόμα περισσότερα εμπόδια για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών να σπουδάζουν. Προωθεί ρυθμίσεις (Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, διπλό μηχανογραφικό, όριο επιλογών στο μηχανογραφικό) αποσκοπούν στη δραστική μείωση των εισακτέων και την κατάργηση σχολών και τμημάτων, ιδιαίτερα των περιφερειακών ΑΕΙ και παράλληλα θέτει όριο στη διάρκεια φοίτησης ν+ν/2 στις σχολές που θα οδηγήσει στη διαγραφή φοιτητών με οικονομικά, κοινωνικά και οικογενειακά προβλήματα, τονίζει η ΟΛΜΕ, η οποία καλεί με ανακοίνωσή της εκπαιδευτικούς, μαθητές και φοιτητές να κατέβουν στις συγκεντρώσεις την Πέμπτη 21/1 στην Αθήνα (στις 12 το μεσημέρι στα Προπύλαια) και στις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδας!

Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

  • Εβδομάδα πολύμορφης δράσης και κινητοποιήσεων 18/1 – 22/1 ενάντια στο ν/σ της κυβέρνησης και για τη διεκδίκηση μέτρων ασφάλειας και υγιεινής στα σχολειά.

Η κυβέρνηση της ΝΔ, εν μέσω lockdown και πανδημίας, αξιοποιεί το κλείσιμο των σχολείων και των σχολών προκειμένου να ψηφίσει ένα ακόμα απαράδεκτο νομοσχέδιο, χωρίς κανένα διάλογο. Μετά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου για την Εκπαίδευση την άνοιξη, την ψήφιση του νόμου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση τον Δεκέμβρη, φέρνει 3ο αντιδραστικό νομοσχέδιο σε αυτές τις συνθήκες.

Στο ν/σ με τον παραπλανητικό τίτλο: «Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας, αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» η κυβέρνηση αλλάζει τον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, βάζει ακόμα περισσότερα εμπόδια για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών να σπουδάζουν. Προωθεί ρυθμίσεις (Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, διπλό μηχανογραφικό, όριο επιλογών στο μηχανογραφικό) αποσκοπούν στη δραστική μείωση των εισακτέων και την κατάργηση σχολών και τμημάτων, ιδιαίτερα των περιφερειακών ΑΕΙ και παράλληλα θέτει όριο στη διάρκεια φοίτησης ν+ν/2 στις σχολές που θα οδηγήσει στη διαγραφή φοιτητών με οικονομικά, κοινωνικά και οικογενειακά προβλήματα.

Κάποιες μάλιστα από τις αλλαγές αυτές θα ισχύσουν και για τους φετινούς μαθητές της Γ’ Λυκείου. Είναι πρωτοφανές να θεσπίζονται αλλαγές για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση στη μέση της σχολικής χρονιάς και αυτές να εφαρμόζονται για την τρέχουσα Γ’ Λυκείου. Το ΥΠΑΙΘ δείχνει για μία ακόμα φορά πόσο αδιαφορεί για την ψυχολογική φόρτιση των μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις, που ειδικά φέτος επιβαρύνεται επιπλέον και από τις συνέπειες της πανδημίας.

Και όλα αυτά την ίδια ώρα που η κυβέρνηση ψήφισε τροπολογία που εξισώνει τα πτυχία των ΑΕΙ με τους τίτλους των κολεγίων, προσφέροντας πολύτιμα δώρα στους σχολάρχες της ιδιωτικής εκπαίδευσης, ανοίγοντας τον δρόμο για την παραπέρα υποβάθμιση των σπουδών και του Δημόσιου Πανεπιστημίου.

Ταυτόχρονα, στο όνομα της «ανομίας» στο Πανεπιστήμιο διαμορφώνεται καθεστώς καταστολής και αστυνομοκρατίας. Κάθε προσπάθεια οργανωμένης διεκδίκησης από το φοιτητικό κίνημα για επαρκή χρηματοδότηση, μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, σύγχρονες υποδομές, αλλά και κάθε διαμαρτυρία για τις συνθήκες ζωής αυτών και των οικογενειών τους θα αντιμετωπίζεται με αυταρχισμό, πειθαρχικά μέτρα μέχρι και διαγραφή.

Την ίδια ώρα το ΥΠΑΙΘ, εξακολουθεί να μην λαμβάνει κανένα μέτρο προστασίας για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, αγνοώντας επιδεικτικά της προτάσεις της ΟΛΜΕ, των γονιών και των μαθητών. Το σχέδιο της κυβέρνησης στην όλη διαχείριση της πανδημίας είναι η μετατόπιση της ευθύνης στην κοινωνία και αντίστοιχα την ευθύνη λειτουργίας των σχολείων στους ίδιους τους συλλόγους διδασκόντων.

Τι διεκδικούμε:

  • Να μην κατατεθεί το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας.

  • Προσλήψεις εκπαιδευτικών, αξιοποίηση χώρων και αιθουσών και λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων, ώστε να αραιώσει ο μαθητικός πληθυσμός στις σχολικές αίθουσες, με ανώτατο όριο τους 15 μαθητές ανά τμήμα.

  • Άμεσα και δωρεάν, μαζικά και επαναλαμβανόμενα, τεστ Covid στα σχολεία για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Μέτρα για την ουσιαστική ιχνηλάτηση των κρουσμάτων και όχι μετάθεση αυτής της διαδικασίας στους εκπαιδευτικούς.

  • Να προταχθεί ο μαζικός εμβολιασμός των εκπαιδευτικών ως αναγκαίο μέτρο για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων σε συνθήκες πανδημίας.

  • Να στηριχτούν και να λειτουργήσουν άμεσα οι δομές της ενισχυτικής διδασκαλίας και της πρόσθετης διδακτικής στήριξης. Μέτρα για την συνολική αναπροσαρμογή της ύλης σε όλες τις τάξεις. Ανάκληση της εγκυκλίου για αξιολόγηση μαθητών. Επανάληψη της διδαχθείσας ύλης με δια ζώσης διδασκαλίας όταν ανοίξουν τα σχολεία. Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.

Προχωράμε σε εβδομάδα πολύμορφης δράσης και κινητοποιήσεων 18/1 – 22/1, με μαζικές παρεμβάσεις έξω από σχολεία, περιοδείες, ενημερώσεις, συνεντεύξεις τύπου, παραστάσεις διαμαρτυρίας, συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις. Κλιμακώνουμε τις κινητοποιήσεις μας!

Όλοι στο Συλλαλητήριο την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2021 στην Αθήνα στις 12 το μεσημέρι στα Προπύλαια!
(αποφασίζουμε 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας για τη συμμετοχή στις συγκεντρώσεις 11:00 με 14:00)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑ
ΣΔΘΕ ΕΚΠΑ: Ένα ακόμη βήμα προς την κατάργηση της δημοκρατίας στο Πανεπιστήμιο και στη Σχολή μας
Ανακοίνωση του Συλλόγου Διδασκόντων Θετικών Επιστημών του ΕΚΠΑ
ΣΔΘΕ ΕΚΠΑ: Ένα ακόμη βήμα προς την κατάργηση της δημοκρατίας στο Πανεπιστήμιο και στη Σχολή μας