Πρόταση για τα διαλείμματα και τον τρόπο λειτουργίας των σχολείων (Πίνακας)
Ένα από τα πολλά θέματα που με προβλημάτισε σαν διευθυντή σχολείου για την φετινή χρονιά,  ήταν το πως θα εφαρμοστεί το να κάνουν οι τάξεις σε διαφορετικό χρόνο το διάλειμμα

Η πρόταση του Υπουργείου που δημοσιεύθηκε την Παρασκευή 11/9/2020 ήταν γνωστή από τον Μάιο. Είναι ακριβώς η ίδια, αλλά τον Μάιο δεν φορούσαν τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί μάσκες.

Με τα σημερινά δεδομένα θεωρώ ότι δύο συνεχόμενες διδακτικές ώρες διάρκειας 90 λεπτών με χρήση μάσκας, θα δημιουργήσει προβλήματα  και στα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς, που σύμφωνα με την πρόταση του Υπουργείου μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις, ανάλογα με το πρόγραμμα να είναι και παραπάνω.

Ομολογώ θεωρούσα ότι το να κάνουν τα παιδιά διαφορετικά διαλείμματα χωρίς να υπερβαίνουν  τα 45 λεπτά  είναι ένα άλυτο πρόβλημα. Λόγω  της ειδικότητας του Μαθηματικού που έχω, θεωρούσα ότι είναι φυσιολογικό, υπάρχουν τα άλυτα προβλήματα  στα Μαθηματικά.

Έκανα όμως ένα λάθος. Σκεφτόμουν με τον τρόπο προ επιδημίας, που φυσικά η διδακτική ώρα ήταν συνεχόμενη. Η αναφορά του κ.Τσιόδρα για το διάλειμμα μάσκας, δηλαδή το μάθημα να διακόπτεται για να αποφορτιστούν τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί, μου έδωσε την ιδέα ότι αυτό μπορεί να γίνει σε εξωτερικό χώρο στον καθαρό αέρα και να είναι το διάλειμμα τους.

Πρέπει να ξεμάθουμε τον τρόπο που σκεπτόμασταν και λειτουργούσαμε προ επιδημίας και να βρίσκουμε λύσεις σύμφωνα με τα νέα δεδομένα και η όποια κριτική να γίνεται στο τι θέλουμε τώρα και τι προέχει σήμερα, που δεν είναι τίποτε άλλο, παρά η υγεία όλων.

Σας στέλνω λοιπόν μια πρόταση για τον τρόπο λειτουργίας στις σημερινές συνθήκες με διαφορετικά διαλείμματα για κάθε τάξη χωρίς να υπερβαίνουμε τα 45 λεπτά χωρίς διάλειμμα. Η συγκεκριμένη πρόταση μπορεί να τροποποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες του κάθε σχολείου εύκολα, αρκεί να γίνει κατανοητό το σκεπτικό.

Το σκεπτικό είναι, ο εκπαιδευτικός να κάνει διάλειμμα μαζί με το τμήμα του, να το επιτηρεί και να  επιστρέφει στο ίδιο τμήμα για να συνεχίσει – ολοκληρώσει το μάθημα του, μέχρι να ηχήσει το κουδούνι για την επόμενη ώρα, οπότε αλλάζει τάξη ή κάνει το κενό του. 

Κάτι σαν τον κινηματογράφο ή την τηλεόραση. Γίνεται το διάλειμμα και συνεχίζουμε να παρακολουθούμε το ίδιο  έργο.

Ένα παράδειγμα για την πρώτη, δεύτερη και τρίτη ώρα.(Το ίδιο επαναλαμβάνεται και στις άλλες).

image_2020-09-12_085212.png

Με τον συγκεκριμένο τρόπο λειτουργίας του καθημερινού  προγράμματος επιτυγχάνονται τα εξής: οι τάξεις βγαίνουν εκ περιτροπής σε τρεις ομάδες και όχι δύο, το μέγιστο που τα παιδιά θα φορούν μάσκα συνεχόμενα είναι 45 λεπτά, δεν υπάρχει συνωστισμός στο κυλικείο,  αερίζονται οι αίθουσες, δεν μικραίνουν οι ώρες διδασκαλίας και δεν δημιουργείται πρόβλημα στους μετακινούμενους καθηγητές/τριες. Και φυσικά τηρούνται όλα τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ.

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΡΙΑΣ Ν.ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Επίθεση με χημικά σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές
Επεισόδια στο Μεταξουργείο: Έγινε η ελάχιστη αναγκαία χρήση μέσων αποκατάστασης της τάξης
Το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη απάντησε για την επίθεση με χημικά σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς έξω από Διεύθυνση Εκπαίδευσης στο...
Επεισόδια στο Μεταξουργείο: Έγινε η ελάχιστη αναγκαία χρήση μέσων αποκατάστασης της τάξης
Βουλή
Πολυτεχνείο Κρήτης: Στη Βουλή η προσπάθεια πειθαρχικής δίωξης εστιακών φοιτητών
Επίκαιρη ερώτηση του ΚΚΕ για τις πειθαρχικές διώξεις εστιακών φοιτητών στο Πολυτεχνείο Κρήτης
Πολυτεχνείο Κρήτης: Στη Βουλή η προσπάθεια πειθαρχικής δίωξης εστιακών φοιτητών