Πρόταση για τα διαλείμματα και τον τρόπο λειτουργίας των σχολείων (Πίνακας)
Ένα από τα πολλά θέματα που με προβλημάτισε σαν διευθυντή σχολείου για την φετινή χρονιά,  ήταν το πως θα εφαρμοστεί το να κάνουν οι τάξεις σε διαφορετικό χρόνο το διάλειμμα

Η πρόταση του Υπουργείου που δημοσιεύθηκε την Παρασκευή 11/9/2020 ήταν γνωστή από τον Μάιο. Είναι ακριβώς η ίδια, αλλά τον Μάιο δεν φορούσαν τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί μάσκες.

Με τα σημερινά δεδομένα θεωρώ ότι δύο συνεχόμενες διδακτικές ώρες διάρκειας 90 λεπτών με χρήση μάσκας, θα δημιουργήσει προβλήματα  και στα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς, που σύμφωνα με την πρόταση του Υπουργείου μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις, ανάλογα με το πρόγραμμα να είναι και παραπάνω.

Ομολογώ θεωρούσα ότι το να κάνουν τα παιδιά διαφορετικά διαλείμματα χωρίς να υπερβαίνουν  τα 45 λεπτά  είναι ένα άλυτο πρόβλημα. Λόγω  της ειδικότητας του Μαθηματικού που έχω, θεωρούσα ότι είναι φυσιολογικό, υπάρχουν τα άλυτα προβλήματα  στα Μαθηματικά.

Έκανα όμως ένα λάθος. Σκεφτόμουν με τον τρόπο προ επιδημίας, που φυσικά η διδακτική ώρα ήταν συνεχόμενη. Η αναφορά του κ.Τσιόδρα για το διάλειμμα μάσκας, δηλαδή το μάθημα να διακόπτεται για να αποφορτιστούν τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί, μου έδωσε την ιδέα ότι αυτό μπορεί να γίνει σε εξωτερικό χώρο στον καθαρό αέρα και να είναι το διάλειμμα τους.

Πρέπει να ξεμάθουμε τον τρόπο που σκεπτόμασταν και λειτουργούσαμε προ επιδημίας και να βρίσκουμε λύσεις σύμφωνα με τα νέα δεδομένα και η όποια κριτική να γίνεται στο τι θέλουμε τώρα και τι προέχει σήμερα, που δεν είναι τίποτε άλλο, παρά η υγεία όλων.

Σας στέλνω λοιπόν μια πρόταση για τον τρόπο λειτουργίας στις σημερινές συνθήκες με διαφορετικά διαλείμματα για κάθε τάξη χωρίς να υπερβαίνουμε τα 45 λεπτά χωρίς διάλειμμα. Η συγκεκριμένη πρόταση μπορεί να τροποποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες του κάθε σχολείου εύκολα, αρκεί να γίνει κατανοητό το σκεπτικό.

Το σκεπτικό είναι, ο εκπαιδευτικός να κάνει διάλειμμα μαζί με το τμήμα του, να το επιτηρεί και να  επιστρέφει στο ίδιο τμήμα για να συνεχίσει – ολοκληρώσει το μάθημα του, μέχρι να ηχήσει το κουδούνι για την επόμενη ώρα, οπότε αλλάζει τάξη ή κάνει το κενό του. 

Κάτι σαν τον κινηματογράφο ή την τηλεόραση. Γίνεται το διάλειμμα και συνεχίζουμε να παρακολουθούμε το ίδιο  έργο.

Ένα παράδειγμα για την πρώτη, δεύτερη και τρίτη ώρα.(Το ίδιο επαναλαμβάνεται και στις άλλες).

image_2020-09-12_085212.png

Με τον συγκεκριμένο τρόπο λειτουργίας του καθημερινού  προγράμματος επιτυγχάνονται τα εξής: οι τάξεις βγαίνουν εκ περιτροπής σε τρεις ομάδες και όχι δύο, το μέγιστο που τα παιδιά θα φορούν μάσκα συνεχόμενα είναι 45 λεπτά, δεν υπάρχει συνωστισμός στο κυλικείο,  αερίζονται οι αίθουσες, δεν μικραίνουν οι ώρες διδασκαλίας και δεν δημιουργείται πρόβλημα στους μετακινούμενους καθηγητές/τριες. Και φυσικά τηρούνται όλα τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ.

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΡΙΑΣ Ν.ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ιδιωτική ιατρική
Εγκρίθηκε η πρώτη ιδιωτική ιατρική σχολή στην Αθήνα - Ποια εταιρεία βρίσκεται από πίσω
Ιδιωτική Ιατρική Σχολή πήρε την πρώτη έγκριση - Η ανακοίνωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού
Εγκρίθηκε η πρώτη ιδιωτική ιατρική σχολή στην Αθήνα - Ποια εταιρεία βρίσκεται από πίσω