σχολεία δυτικής Θεσσαλονίκης

Συνεδρίαση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Δυτ. Θεσ/νίκης στις 26-6-2020 με θέμα: «Προσδιορισμός λειτουργικών κενών στις σχολικές μονάδες της Δυτικής Θεσσαλονίκης»

Το ΠΥΣΠΕ κατά πλειοψηφία 3 -2 (καταψήφισαν οι αιρετοί) κατέγραψε τα κενά ως εξής:

ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Κλάδοι

Περιγραφή

Οργανικές Θέσεις-διάθεση

Απαιτούμενοι

Μη διαθέσιμοι (με θητεία-άδειες-συνταξιοδοτήσεις-εξωτερικό-άλλοι λόγοι)

Ελλείψεις εκπ/κών 2020

Ελλείψεις εκπ/κών 2019

ΠΕ 70

Δάσκαλοι

2132

2028

173

-69

-140

ΠΕ 60

Νηπιαγωγοί

613

710

43

-140

-75

ΠΕ 06

Αγγλικών

216

262

19

-65

-25

ΠΕ11

Φυσικής Αγωγής

238

260

21

-43

-32

ΠΕ 79

Μουσικής

50

86

5

-41

-48

ΠΕ 05

Γαλλικών

25

25

2

-2

0

ΠΕ 07

Γερμανικών

38

44

3

-9

-10

ΠΕ 86

Πληροφορικής

55

111

4

-60

-57

ΠΕ 91

Θεάτρου

0

56

0

-56

-55

ΠΕ 08

Καλλιτεχνικών

10

110

0

-100

-112

ΣΥΝΟΛΟ

 

 

 

 

-585

-554

ΣΜΕΑΕ

Κλάδοι

Περιγραφή

Οργανικές Θέσεις-διάθεση

Απαιτούμενοι

Μη διαθέσιμοι (με θητεία-άδειες-συνταξιοδοτήσεις-εξωτερικό-άλλοι λόγοι)

Ελλείψεις εκπ/κών 2020

Ελλείψεις εκπ/κών 2019

ΠΕ 70

Δάσκαλοι

109

190

18

-99

-84

ΠΕ 60

Νηπιαγωγοί

27

36

2

-11

-8

ΠΕ11

Φυσικής Αγωγής

5

9

 

-4

-3

ΠΕ16

Μουσικής

0

5

 

-5

-4

Πε 08

Καλλιτεχνικών

0

4

 

-4

-3

ΠΕ 86

Πληροφορικής

0

4

 

-4

-3

ΠΕ 91

Θεατρικής Αγωγής

0

2

 

-2

-2

ΣΥΝΟΛΟ

 

 

 

 

-129

-107

Καταψηφίσαμε γιατί ο υπολογισμός των τμημάτων έγινε με βάση την πρωτοφανή στη σύγχρονη εκπαιδευτική ιστορία αύξηση του αριθμού των μαθητών/τριών ανά τμήμα: ξεκινώντας από το Νηπιαγωγείο και την Α’ τάξη  του Δημοτικού Σχολείου το 2020-21 η αναλογία μαθητών/τμήμα ανεβαίνει από το 22 στο 25, ενώ ταυτόχρονα τίθεται κατώτερο όριο 15 μαθητών για τον χωρισμό των τμημάτων, απλουστεύοντας τις διαδικασίες για την υποχρεωτική μετακίνηση παιδιών σε άλλα σχολεία και  συνεχίζοντας την πολιτική της αδιοριστίας.

Το εκπαιδευτικό κίνημα διεκδικεί:

  • Για κάθε δύο τμήματα ολοημέρου ορισμός ενός δασκάλου αποκλειστικά στο ολοήμερο.
  • Μείωση του αριθμού των μαθητών στους 20 μαθητές ανά τμήμα και  15 ανά τμήμα σε νηπιαγωγείο και Α’-Β’ τάξη.
  • Τμήμα ένταξης σε κάθε σχολείο
  • Τάξη  Υποδοχής σε όλα τα σχολεία - Ένας δάσκαλος σε κάθε τάξη υποδοχής.
  • Ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για κάθε παιδί.
  • Απαραίτητες ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας σε κάθε σχολείο.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Αιρετοί Π.Υ.Σ.Π.Ε. Δυτικής Θεσ/νίκης

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ 

Αιρετός: Νίκος Χριστοφόρου  6976371942 – [email protected]

Αναπλ. αιρετός: Σμήλιος Ηλίας 6932913799 -[email protected]

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

toualeta
Αυνανισμός: Ουρολόγος καταρρίπτει τους πιο κοινούς μύθους
Όπως μάλιστα η ίδια διευκρινίζει με τους μύθους ότι η αυτοϊκανοποίηση μπορεί να οδηγήσει σε τύφλωση ή στην ανάπτυξη τριχοφυΐας στις παλάμες δήλωσε...
Αυνανισμός: Ουρολόγος καταρρίπτει τους πιο κοινούς μύθους
arxaioi
Ποιες είναι οι απαγορευμένες ουσίες που έκαναν χρήση οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι
Οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι δεν ήταν οι μόνοι Ευρωπαίοι που έκαναν χρήση ουσιών
Ποιες είναι οι απαγορευμένες ουσίες που έκαναν χρήση οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι
EGKEFALOS
Αυτό το ζιζανιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή
Τα ευρήματα της ομάδας βασίζονται σε προηγούμενη έρευνα του Arizona State University που καταδεικνύει μια σχέση μεταξύ της έκθεσης στη γλυφοσάτη και...
Αυτό το ζιζανιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή