Το σεμινάριο που επιλέγουν πάρα πολλοί φιλόλογοι και μοριοδοτεί
Γράφει η σύμβουλος επιμόρφωσης, Μαρίνα Ιωαννίδου

Υπάρχει μία μοριοδοτούμενη σεμιναριακή επιμόρφωση που πραγματοποιείται από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου σε όλη την Ελλάδα και αφορά κυρίαρχα τους φιλόλογους καθώς έχει μεγάλη συνάφεια με τις προπτυχιακές τους σπουδές.

Το 7μηνών και 400 ωρών  σεμινάριο που μοριοδοτεί προσλήψεις αναπληρωτών και αδιόριστων εκπαιδευτικών καθώς και στελέχη εκπαίδευσης, είναι πάνω στην "Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης Γλώσσας". Συγκεκριμένα ο ακριβής τίτλος είναι "Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης Γλώσσας: θεωρία και πράξη" με ακαδημαϊκά υπεύθυνη την καθηγήτρια Μαριάνθη Οικονομάκου

Προσφυγικό - ενδεχόμενο άνοιγμα νέων πινάκων 

Πάγιο αίτημα όσων έχουν επιμορφωθεί από δημόσιο πανεπιστήμιο πάνω στην διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ ξένης γλώσσας είναι το άνοιγμα ανεξάρτητων πινάκων για προσλήψεις που να αφορούν το θέμα του προσφυγικού στις σχολικές μονάδες.

Θεωρούμε πολύ πιθανό να ανοίξουν πίνακες τέτοιοι που κατ'αναλογία με την Ειδική Αγωγή, στον βαθμό που ανοίξουν να εντάσσεσαι ενδεχομένως με το ετήσιο σεμινάριο  "Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης Γλώσσας" του Πανεπιστημίου αιγαίου.

Το παραπάνω αποτελεί ερμηνεία μεν, που όμως στέκει στα πόδια της δε, λόγω των εξελίξεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Μοριοδότηση Προσλήψεων με 2 μονάδες (Προσοντολόγιο Γαβρόγλου)

Όλοι οι αναπληρωτές και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν με το εν λόγω σεμινάριο 2 μόρια για τις προσλήψεις που έρχονται με βάση την ισχύουσα νομοθεσία (προσοντολόγιο Γαβρόγλου)

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:

να προσεγγίζει κριτικά ζητήματα που άπτονται της διδασκαλίας της γλώσσας ως πρώτης ή δεύτερης/ξένης
να προβαίνει στη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για διαφορετικές ομάδες μαθητών/τριών με ιδιαίτερα κοινωνικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά
να επεξεργάζεται κριτικά το φαινόμενο της διγλωσσίας και τις εκπαιδευτικές του εκφάνσεις
να προβαίνει στον διδακτικό σχεδιασμό παρεμβάσεων που εναρμονίζονται με τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/τριών του/της σε μια πολυπολιτισμική τάξη.
να ενημερωθεί για προγράμματα και δράσεις που έχουν υλοποιηθεί στο πλαίσιο της διδασκαλία της γλώσσας ως πρώτης, δεύτερης ή ξένης στην Ελλάδα και τη Διασπορά και  αξιοποιεί σε ερευνητικό ή διδακτικό επίπεδο τα βασικά πορίσματα που αναδείχθηκαν από την υλοποίησή τους.

Το πρόγραμμα απευθύνεται στις ακόλουθες ομάδες ενδιαφερομένων

1) Σε όσους αναπληρωτές και αδιόριστους εκπαιδευτικούς θέλουν να συγκεντρώσουν μόρια για το σύστημα διορισμών ή τις προσλήψεις στους πίνακες
2) Σε εργαζόμενους και σε όσους θέλουν να εργαστούν σε ΜΚΟ
3) Σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων
4) Σε αποφοίτους ΑΕΙ-ΤΕΙ οι οποίοι επιθυμούν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του/της εκπαιδευτικού
5) Σε παιδαγωγούς, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, κοινωνιολόγους και απόφοιτους σχολών κοινωνικών και πολιτικών επιστημών
6) Σε όσους φοιτούν ή έχουν ολοκληρώσει ΠΜΣ στην ΕΑΕ και άλλα πάνω στις επιστήμες της αγωγής και στα παιδαγωγικά
7) σε Πτυχιούχους ΑΕΙ Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ: Κοινωνικής Εργασίας, ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, ΙΕΚ: Προσχολικής αγωγής, δραστηριοτήτων δημιουργίας & έκφρασης)
8) Έλληνες εκπαιδευτικούς που διαμένουν μόνιμα στο εξωτερικό και διδάσκουν εκεί την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη ή ξένη
9) Διερμηνείς
10) όσους επιθυμούν να επιμορφωθούν σε θεωρητικά και πρακτικά θέματα διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας με στόχο τη δυναμική τους ένταξη σε προσφυγικές δομές και «Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο»

Μοριοδότηση

- 2 Μόρια στο σύστημα διορισμών - προσλήψεων εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές υποψήφιοι)
- 10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ
- Πιθανή ένταξη σε ενδεχόμενο άνοιγμα πινάκων για το προσφυγικό σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια (ΔΥΕΠ)
 

Προοπτικές Σταδιοδρομίας - Εργασίας και εξωσχολικά

Oι απόφοιτοι του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών θα μπορούν να κάνουν καριέρα σε παγκόσμιο επίπεδο ως διδάσκοντες της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσα και σχεδιαστές γλωσσικών προγραμμάτων προς την κατεύθυνση αυτή. Όσοι ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα θα μπορούν να απασχοληθούν σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς σε όλο τον κόσμο (εστίες διδασκαλίας, σχολεία, πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα) που εξειδικεύονται στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.

ΑΙΤΗΣΕΙΣ

Έναρξη Σεμιναρίου: 31 Aυγούστου
Εγγραφές έως 7 Σεπτεμβρίου

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα  εκπρόσωπος του ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Αιγαίου ή του συνεργαζόμενου Κέντρου Δια Βίου Μάθησης 2 “GoLearn” θα επικοινωνήσει μαζί σας.

powered by Typeform

 

Διαβάστε Επίσης:
 

ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

 

Παν.Αιγαίου: Έκπτωση σε σεμινάρια Σχολική Ψυχολογίας ή Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

 

ΒΡΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

 

 

 

σχετικά άρθρα

Κορονοϊός: Τρία επιβεβαιωμένα κρούσματα στο ΟΠΑ
Κορονοϊός: Τρία επιβεβαιωμένα κρούσματα στο ΟΠΑ
Η Πρυτανεία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ενημερώνει με μήνυμά της προς τους φοιτητές ότι στο Ίδρυμα εντοπίστηκαν τρία επιβεβαιωμένα κρούσματα...
Κορονοϊός: Τρία επιβεβαιωμένα κρούσματα στο ΟΠΑ
ΣΕΠΕ Αμαρουσίου: Το υπουργείο προκαλεί μιλώντας για... «πιθανά διδακτικά κενά στα μαθήματα»
ΣΕΠΕ Αμαρουσίου: Το υπουργείο προκαλεί μιλώντας για... «πιθανά διδακτικά κενά στα μαθήματα»
Η εν λόγω διατύπωση «δεν είναι απλώς άστοχη και προκλητική, αποτελεί πολιτική επιλογή», καθώς, σύμφωνα με το ΣΕΠΕ Αμαρουσίου «υποδηλώνει σαφώς, ότι,...
ΣΕΠΕ Αμαρουσίου: Το υπουργείο προκαλεί μιλώντας για... «πιθανά διδακτικά κενά στα μαθήματα»
Γιάννης Σκαρίμπας: Η θαλερότητα της γραφής της γενιάς του ’30
Γιάννης Σκαρίμπας: Η θαλερότητα της γραφής της γενιάς του ’30
Ένα άγνωστο ποίημα με τίτλο "Ραχέλα / Καράβια δίχως θάλασσα που πλέμε στα σβυστά", βλέπει σήμερα το φως της δημοσιότητας, με την ευκαιρία της...
Γιάννης Σκαρίμπας: Η θαλερότητα της γραφής της γενιάς του ’30