sxoleio 1280
Ενημερωτικό των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων - Πίνακες με κενά

Ενημερωτικό συνεδριάσεων (21, 24, 31/10) του ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης

 

Διεύθυνση και ΠΥΣΔΕ με τη διαχείριση των κενών συγκαλύπτουν τις ευθύνες  της κυβέρνησης και λειτουργούν σε βάρος σχολείων και συναδέλφων 

 

Οι παρατυπίες στις τοποθετήσεις και οι εξυπηρετήσεις συνεχίζονται

 

Δημοσιοποιούμε όλα τα κενά όλων των ειδικοτήτων για να μπορούν  όλοι να κάνουν τον απαραίτητο έλεγχο στις τοποθετήσεις

 

Ενημερώνουμε σχετικά με τη δραματική κατάσταση με τα κενά στα σχολεία και τη διαχείρισή τους από τη Διεύθυνση και το ΠΥΣΔΕ, για τις διαδικασίες τοποθετήσεων με αδικίες σε βάρος των αναπληρωτών που επεξεργάζονται Διεύθυνση και ΠΥΣΔΕ, για νέες παρατυπίες - εξυπηρετήσεις στις μετακινήσεις εκπαιδευτικών, για τη μη τήρηση του χρονοδιαγράμματος στις τοποθετήσεις που ανακοίνωσε η Διεύθυνση,   για τη μη τήρηση εγγράφου του υπουργείου που αποκαθιστά τις αδικίες από τις κατά «προτεραιότητα» τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών ΟΤΑ.

Τα κενά, οι ευθύνες της κυβέρνησης και η διαχείρισή τους από Διεύθυνση/ΠΥΣΔΕ

Δύο μήνες μετά την έναρξη των σχολείων και η κατάσταση με τα κενά στα σχολεία είναι δραματική με 262 κενά συνολικά: 70 τα κενά μαθημάτων γενικής παιδείας, 25 τεχνικών ειδικοτήτων (χωρίς να συμπεριλαμβάνουμε τη μαθητεία), 76 ειδικής αγωγής (46 τμήματα  ένταξης - ΕΕΕΕ-Κ και  30 παράλληλης), 34 για τις τάξεις υποδοχής - ΔΥΕΠ (φοίτηση προσφυγόπουλων), 57 για ενισχυτική διδασκαλία στα Γυμνάσια. Αυτά είναι τα αποτελέσματα της πολιτικής των περικοπών και του προσωπικού που ακολουθεί και η κυβέρνηση της Ν.Δ. που παρά τις τυμπανοκρουσίες των στελεχών της, όχι μόνο δε μπορεί να διαχειριστεί τη λύση του προβλήματος με τα κενά, αλλά ακολουθεί και αντικοινωνική πρακτική. Συνεχίζει να μην εγκρίνει 29 ολιγομελή, όλα σε ομάδες προσανατολισμού, για να εξοικονομήσει καθηγητές, ενώ η άτυπη λειτουργία των 22 από αυτά θέτει σε συνεχή ομηρία τους μαθητές, ανεπίτρεπτο για τις οικογένειες τους, τα σχολεία και τις τοπικές κοινωνίες. Η Διεύθυνση και το ΠΥΣΔΕ όχι μόνο δεν εναντιώνονται σε αυτήν την κατάσταση, αλλά ακολουθούν και στάση συγκάλυψης. Η Διεύθυνση γνωρίζοντας ότι οι Παρεμβάσεις δε συναινούμε στις μειωμένες προσλήψεις αναπληρωτών που ζητάει από το  Υπουργείο, μόνο μία φορά έφερε το θέμα στο ΠΥΣΔΕ, όπου και καταψηφίσαμε (4-1) τις προτάσεις της για τις ειδικότητες γενικής παιδείας και παράλληλης στήριξης. Ο αριθμός των αναπληρωτών που ζήτησε  στην προηγούμενη β΄ φάση των τοποθετήσεων και για αυτή που αναμένουμε είναι μικρότερος από τις ανάγκες των σχολείων.

 

Ολιγομελή και άνισοι όροι μεταχείρισής τους από τις Διευθύνσεις

Με ευθύνη των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας και Περιφέρειας  έκλεισαν 7 ολιγομελή (Κολχικό, Άδενδρο, κ.ά.) τα οποία θα μπορούσαν να λειτουργούν άτυπα όπως και τα άλλα 22 και να έχει το Υπουργείο την ευθύνη απέναντι στις τοπικές κοινωνίες που είναι σε κινητοποιήσεις, αν θα τα κλείσει. Οι Διευθυντές Β/θμιας και Περιφέρειας απέναντι σε αυτά τα σχολεία προσέφεραν αρνητικές υπηρεσίες και ταλαιπωρία στους μαθητές σε μια κρίσιμη χρονιά για το μέλλον τους. Κατέταξαν τα σχολεία στην κόκκινη ζώνη με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το κλείσιμό τους, αφού έδειξαν το δρόμο των μετακινήσεων των μαθητών σε άλλα σχολεία. Με ευθύνη και της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας, ακολουθώντας τις απαράδεκτες οδηγίες της Περιφέρειας εγκρίθηκαν μόνο δύο τμήματα β΄ Ξένης Γλώσσας σε σχολεία, ενώ πέρσι είχαν εγκριθεί 17 και πρόπερσι 12. Όλοι οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων Ξένων Γλωσσών, μετά το χτύπημα των ειδικοτήτων τους με την κατάργηση της παράλληλης διδασκαλίας κατά τμήμα, διδάσκουν Ιστορία όχι μόνο στο σχολείο τους, αλλά μετακινούνται και σε άλλα σχολεία για να καλύψουν την Ιστορία, αντί η Διεύθυνση να ζητήσει να προσληφθούν αναπληρωτές ειδικότητας ΠΕ02.

 

Οι αναπληρωτές δεν είναι β΄ κατηγορίας εκπαιδευτικοί

Μπροστά στην γ΄ φάση πρόσληψης των αναπληρωτών που αναμένεται τις επόμενες ημέρες απαράδεκτες, διεργασίες έχουν ξεκινήσει στο ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης. Παρόλο που όλες οι φάσεις για αρχική τοποθέτηση των μονίμων και όσων αναπληρωτών έχουν προσληφθεί έχουν τελειώσει και είμαστε πριν από τη φάση νέων τοποθετήσεων αναπληρωτών, το ΠΥΣΔΕ επεξεργάζεται σχέδια τοποθετήσεων σε βάρος των αναπληρωτών με διαδικασίες που δεν προβλέπονται από πουθενά. Με ευθύνη του Διευθυντή το ΠΥΣΔΕ άρχισε να συζητάει η τοποθέτηση των νέων αναπληρωτών που θα προσληφθούν να μην γίνει στα κενά που είτε από την αρχή της έναρξης των μαθημάτων δεν καλύφθηκαν, είτε προέκυψαν στη συνέχεια, αλλά στα απομακρυσμένα σχολεία, μετά από μετακίνηση σε κοντινότερα σχολεία των μονίμων εκπαιδευτικών που εργάζονται σε αυτά. Αυτό άλλωστε έκανε και πέρσι το ΠΥΣΔΕ στη μέση της χρονιάς με τη μετακίνηση εκπαιδευτικού ειδικότητας ΠΕ86 από τη Μάδυτο στο Λαγκαδά και τη θέση που άφησε κάλυψε αναπληρωτής. Μια τέτοια στάση του ΠΥΣΔΕ της παραβίασης δικαιωμάτων των αναπληρωτών καθόλου δεν υπολείπεται από την αρνητική στάση που κρατάει το υπουργείο, το οποίο δεν αποδέχεται το αίτημα του κλάδου για εξίσωση δικαιωμάτων αναπληρωτών και μόνιμων. Είναι απαράδεκτο να εφαρμόζεται και σε ΠΥΣΔΕ, και μάλιστα με την έγκριση του αιρετού της ΔΑΚΕ και της διορισμένης στο ΠΥΣΔΕ συνδικαλίστριας μέλους των ΣΥΝΕΚ. Με την άμεση παρέμβαση των αναπληρωτών και των ΕΛΜΕ μπορούμε να σταματήσουμε τη νέα παραβίαση εργασιακών δικαιωμάτων.

 

Σχετικά με τη συμπλήρωση ωραρίου χωρίς αιτήσεις

Το ΠΥΣΔΕ στις 18/10 με ψήφους (4-1) σταμάτησε μια ελπιδοφόρα διαδικασία τήρησης κριτηρίων αντικειμενικότητας, διαφάνειας και ίσων όρων στις τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου. 350 περίπου συνάδελφοι τοποθετήθηκαν μετά από αίτησή τους συγκρινόμενοι με βάση τα κριτήρια που καθόρισε το ΠΥΣΔΕ και μεταξύ αυτών και το κριτήριο της αρχαιότητας για όσους συναδέλφους ήταν στις προτιμήσεις τους ίδια σχολεία, αφού ήταν καταγεγραμμένα τα χρόνια υπηρεσίας όλων όταν γινόταν έλεγχος στις αιτήσεις των συναδέλφων. Η διαδικασία αυτή δεν τηρήθηκε στις τοποθετήσεις που ακολούθησαν και έγιναν χωρίς αίτηση των συναδέλφων. Οι τοποθετήσεις γίνονται μετά από πρόταση του διοικητικού προσωπικού. Διεύθυνση και μέλη του ΠΥΣΔΕ προσχηματικά επικαλέστηκαν ότι οι διαδικασίες είναι χρονοβόρες όταν από τις 18/10 μέχρι σήμερα έχουν γίνει μόνο 154 τοποθετήσεις συμπλήρωσης ωραρίου. Οι 47 από τις τοποθετήσεις είναι μετακινήσεις για 2 ώρες. Οι 42 είναι σε τρία σχολεία. Οι 13 είναι μετακινήσεις ειδικοτήτων Ξένων Γλωσσών και ΠΕ01, ΠΕ03 για συμπλήρωση μαθημάτων β΄ ανάθεσης ( 5 για Ιστορία, 7 για prongect, 1 για Γεωγραφία). Οι τοποθετήσεις είναι τμηματικές και όχι ενιαίες και συνολικές για όλους που δεν καλύπτουν το ωράριό τους σε  κάθε ειδικότητα.  Οι 38 από τις 157 μετακινήσεις είναι τροποποιήσεις μετακινήσεων, όταν στην προηγούμενη διαδικασία με τις αιτήσεις δεν υπήρχε σχεδόν καμία τροποποίηση στις τοποθετήσεις. Το ΠΥΣΔΕ σταμάτησε να δίνει τα κενά στη δημοσιότητα και άρα δεν μπορεί να γίνει έλεγχος των συναδέλφων για τήρηση κριτηρίων στις τοποθετήσεις. Μετακινούνται συνάδελφοι για να καλύψουν δύο ώρες όταν το κενό είναι 6 και περισσότερες ώρες. όπως π.χ. έγινε στο Γυμνάσιο Βαθύλακου, με την ειδικότητα ΠΕ06. Όλα αυτά λειτουργούν σε βάρος της λειτουργίας των σχολείων και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και αντίθετα με τις θέσεις του κλάδου. Συνολικά το ΠΥΣΔΕ με τη διαχείριση των τοποθετήσεων χωρίς αιτήσεις μας γυρίζει πίσω, σ' ένα καθεστώς αδιαφάνειας, που αποτελεί πρόσφορο έδαφος για μηχανισμούς εξυπηρετήσεων και επιδρά αρνητικά στις συνειδήσεις των συναδέλφων, ενισχύοντας τη λογική του ατομισμού και των πελατειακών σχέσεων σε βάρος της συλλογικής δράσης και του δικαιώματος της ισότιμης αντιμετώπισης. Υπηρετεί το καθεστώς των περικοπών που εφαρμόζεται από όλες τις κυβερνήσεις με την προσπάθεια συγκάλυψης των κενών με πλασματικό τρόπο.

 

Παράτυπη μετακίνηση σε κοντινό σχολείο του εκπροσώπου των ΣΥΝΕΚ στο Δ.Σ. της Ε΄ ΕΛΜΕ

Το ΠΥΣΔΕ στις 24/10 συζήτησε αίτηση συναδέλφου, ειδικότητας ΠΕ86 και μέλους των ΣΥΝΕΚ στο Δ.Σ. της Ε΄ ΕΛΜΕ, ο οποίος ζητούσε να έρθει σε «….σχολείο εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης που να ανήκει στην Ε΄ ΕΛΜΕ, δεδομένου ότι υπάρχουν λειτουργικά κενά, προκειμένου να μπορεί να ασκήσω τα καθήκοντά μου ως αντιπρόεδρος της Ε΄ ΕΛΜΕ». Ο συνάδελφος είχε τοποθετηθεί αρχικά στο 2ο Γυμνάσιο Λαγκαδά με προσωρινή τοποθέτηση, στη συνέχεια μετακινήθηκε με βάση τα μόρια του στο ΓΕΛ Λαγκαδά στις  4/10/2019. Το ΠΥΣΔΕ με ψήφους 4-1 έκανε δεκτή την νέα αίτηση του συναδέλφου. Δε συμφωνήσαμε με τη νέα τοποθέτηση του συναδέλφου γιατί δεν περιγράφεται από καμία διαδικασία των τοποθετήσεων, είναι σε βάρος των άλλων συναδέλφων, αφού εξελίχθηκε σε τοποθέτηση κατά προτεραιότητα και λειτουργεί και σε βάρος της ΕΛΜΕ, αν δε τη δυσφημεί κιόλας! Τα άλλα μέλη του ΠΥΣΔΕ για να στηρίξουν τη νέα εξυπηρέτηση που έκαναν επικαλέστηκαν και άλλα προσωπικά θέματα του συναδέλφου, που δεν περιγράφονται στην αίτησή του. Δηλαδή παρόμοια προβλήματα που γράφονται και από άλλους συναδέλφους που υπηρετούν σε μακρινά σχολεία και ζητούν να τοποθετηθούν σε κοντινότερα, οι οποίοι έτυχαν της κατανόησης του ΠΥΣΔΕ με την πανομοιότυπη απάντηση, «όταν οι υπηρεσιακές ανάγκες το επιτρέψουν». Το ΠΥΣΔΕ πρόσφατα (21/10/2019) μετακίνησε δύο συναδέλφους ειδικότητας ΠΕ01 από απομακρυσμένα σχολεία μόνο όταν κατέθεσαν έγγραφο που αποδεικνύει ότι ανήκουν σε ειδική κατηγορία. Σε προηγούμενες συνεδριάσεις του όμως το ΠΥΣΔΕ δεν έκανε δεκτή την αίτησή τους παρόλο που κατέθεσαν παραστατικά στοιχεία με τους ίδιους λόγους. Τότε μόνο εμείς τοποθετηθήκαμε θετικά στην αίτησή τους, ζητώντας το ΠΥΣΔΕ να ζητήσει για αυτές τις περιπτώσεις να προσληφθούν αναπληρωτές για να καλύψουν τα κενά που θα αφήσουν στα απομακρυσμένα σχολειά. Σχετικά με το κενό που τοποθετήθηκε ο συνάδελφος με βάση τα στοιχεία που κατέθετε το ΕΠΑΛ Αμπελοκήπων στις 24/9 ήταν 7 ώρες,  στις 20/10 ήταν 11 ώρες και στις 23/10 έγιναν 12 ώρες.

 

Για τη μη τήρηση του χρονοδιαγράμματος που ομόφωνα αποφάσισε το ΠΥΣΔΕ

Τόσο οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις που δημόσια καταθέσαμε χρονοδιάγραμμα των τοποθετήσεων στις 27/8, όσο και οι ΕΛΜΕ με παρεμβάσεις τους ζήτησαν την τήρηση χρονοδιαγράμματος για όλες τις φάσεις των τοποθετήσεων. Η Διεύθυνση με αιτιολόγηση ότι τα σχολεία συνεχίζουν να έχουν αλλαγές στην κατανομή των μαθημάτων και τα τμήματα, έφερε με καθυστέρηση στις 20/9 το θέμα για συζήτηση στο ΠΥΣΔΕ. Έστω με καθυστέρηση, ομόφωνα αποφασίστηκε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα το οποίο όμως με την ίδια αιτιολόγηση για ευθύνες των σχολείων, δεν υλοποιήθηκε. Ο Διευθυντής, κάτω από την πίεση όπως αποδείχτηκε και από τη μη τήρηση της δέσμευσης που έδωσε στις ΕΛΜΕ για τη συμπλήρωση του ωραρίου μετά από αιτήσεις, αποδέχεται προτάσεις των ΕΛΜΕ και στη συνέχεια τις παραβιάζει. Βέβαια, ακόμη και η αυστηρή τήρηση του χρονοδιαγράμματος, δεν θα έλυνε το πρόβλημα της κάλυψης των κενών στα σχολεία. Συνολικά τα κενά μαθημάτων γενικής, τεχνικής παιδείας και ειδικής αγωγής έφτασαν τα 407 και απαιτούνται ακόμη για να καλυφθούν 170 αναπληρωτές. Πάει πολύ να διοχετεύονται στα σχολεία πληροφορίες ότι ευθυνόμαστε γιατί τα σχολεία δεν έχουν καθηγητές και καθυστερούμε τις διαδικασίες του ΠΥΣΔΕ, όταν έγκαιρα καταθέσαμε συγκεκριμένες προτάσεις για το σύνολο των διαδικασιών των τοποθετήσεων. Τα κενά είναι αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης που ούτε διορισμούς πραγματοποιεί, ούτε τις ανάλογες προσλήψεις αναπληρωτών κάνει και με τον τρόπο που τις κάνει, κατά φάσεις, πολλαπλασιάζει τις χαμένες ώρες μαθημάτων. Προφανώς, όσοι συκοφαντούν τις Παρεμβάσεις και τον αιρετό τους στο ΠΥΣΔΕ για να προσάψουν ευθύνες για τα  κενά δεν το κάνουν από αφέλεια, αλλά επιδιώκουν να συγκαλύψουν τόσο τις ευθύνες του ΠΥΣΔΕ και των μελών του που ασκούν συνδιοίκηση, όσο και τις ευθύνες της προηγούμενης και της σημερινής κυβέρνησης που λόγω των αντιεκπαιδευτικών επιλογών τους δεν μπορούν να καλύψουν τα κενά στα σχολεία.

 

Η γνωμοδότηση της νομικής υπηρεσίας της ΠΔΕ  για τις κατά προτεραιότητα τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών ΟΤΑ θεωρεί αρμόδιο το ίδιο το ΠΥΣΔΕ να πάρει αποφάσεις

Στο ΠΥΣΔΕ στην τελευταία συνεδρίασή του κατατέθηκε από το Διευθυντή η απάντηση της νομικής υπηρεσίας της ΠΔΕ σχετικά με τα δύο έγγραφα του υπουργείου παιδείας με διαφορετική ερμηνεία του νόμου για  τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών ΟΤΑ. Η απάντηση από την Περιφέρεια αποτυπώνει το νόμο που ισχύει για τις αποσπάσεις και δίνει προτεραιότητα στους Δημοσίους Υπαλλήλους εκλεγμένους σε ΟΤΑ, χωρίς ούτε μία άλλη αναφορά αν αυτό σημαίνει και προτεραιότητα στις τοποθετήσεις τους. Ξεκαθαρίζει όμως ότι το ΠΥΣΔΕ είναι αυτοτελές όργανο που μπορεί να αποφασίζει, καθώς και ότι το Υπουργείο είναι αρμόδιο όταν υπάρχει ασάφεια διατάξεων που αφορούν τους εκπαιδευτικούς, να τις διευκρινίσει. Προτείνουμε λοιπόν την άμεση εφαρμογή του νεότερου εγγράφου του Υπουργείου Παιδείας. Αρνούμαστε προφορικές οδηγίες περί διαφορετικής ερμηνείας του νόμου που ακούστηκαν από το Διευθυντή, καθώς και ερμηνείες που ακούστηκαν από τον αιρετό της ΔΑΚΕ, ο οποίος αμφισβήτησε την ισχύ του νεότερου έγγραφου γιατί δήθεν οι προσωρινές τοποθετήσεις δεν αφορούν τους αποσπασμένους. Δεν δεχόμαστε τη λογική τετελεσμένων που επιδιώκει να αναγκάσει τους συναδέλφους που έχουν υποβάλλει ενστάσεις, να σταματήσουν να διεκδικούν το δίκιο τους. Πέρα του ότι με σαφήνεια το υπουργείο με το νεότερο έγγραφό του αναφέρει ότι οι εκπαιδευτικοί  ΟΤΑ προηγούνται μόνο στην απόσπαση από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, αποσαφηνίζει ότι στις τοποθετήσεις τους δεν προηγούνται έναντι των άλλων αποσπασμένων, αλλά συγκρίνονται όλοι μαζί. Το νεότερο έγγραφο του υπουργείου παιδείας (27/10/2017, Αρ.Πρωτ. 182993/Ε1) πολύ συγκεκριμένα περιγράφει : « …….. Από τα ανωτέρω συνεπάγεται ότι η προτεραιότητα των εκπαιδευτικών με την ιδιότητα των αιρετών μελών των ΟΤΑ περιορίζεται αποκλειστικά στις αποσπάσεις, στις οποίες οι εκπαιδευτικοί αυτοί συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους. Για τις τοποθετήσεις όμως (σε οργανική ή προσωρινή θέση), δεν προβλέπεται ένταξη εκπαιδευτικών μελών ΟΤΑ σε ειδική κατηγορία μεταθέσεων – τοποθετήσεων και ως εκ τούτου οι εκπαιδευτικοί αυτοί συγκρίνονται με τους λοιπούς εκπαιδευτικούς με βάση τη μοριοδότησή τους.» Ζητάμε την άμεση εφαρμογή του νεότερου εγγράφου του Υπουργείου και το ΠΥΣΔΕ να τοποθετήσει τους κατά προτεραιότητα αποσπασμένους ΟΤΑ με βάση τα μόριά τους και συγκρινόμενους με όλους τους υπόλοιπους συναδέλφους.

Πίνακες με τα κενά

Γενικής Παιδείας

ΠΕ04

ΠΕ78, ΠΕ80

ΠΕ81 , ΠΕ81, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85

ΠΕ87

ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90, ΠΕ91

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»