Οι αρμοδιότητες των υφυπουργών Ζαχαράκη – Διγαλάκη [ΦΕΚ]
Αναλυτικά οι αρμοδιότητες και το ΦΕΚ

Ανατέθηκαν οι αρμοδιότητες με τις υπ. αριθμ. 6631/Υ1 και 6632/Υ1 ΚΥΑ του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, και της υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως, στην υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Σοφία Ζαχαράκη, και στον υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Βασίλειο Διγαλάκη. 

Υφυπουργός Σοφία Ζαχαράκη

Στην Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Σοφία Ζαχαράκη, ανατίθεται η άσκηση των αρμοδιοτήτων:

Της Γενικής Γραμματείας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, συμπεριλαμβανομένου του συνόλου των οργανικών μονάδων που εντάσσονται σε αυτή.

Στις αρμοδιότητες της περιλαμβάνονται:

α) Oι κοινοβουλευτικές αρμοδιότητες.

β) H πρόταση για την έκδοση ατομικών και κανονιστικών διαταγμάτων.

γ) H έκδοση πράξεων ατομικού και κανονιστικού χαρακτήρα.

δ) H πρόταση για την έκδοση διαταγμάτων και η έκ- δοση πράξεων με άλλους Υπουργούς, Αναπληρωτές Υπουργούς και Υφυπουργούς.

ε) H υποβολή ερωτημάτων προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους. στ) H εκπροσώπηση του Υπουργείου στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τους διεθνείς οργανισμούς.

Οι αρμοδιότητες των περιπτώσεων (ε) και (στ) μπορούν να ασκούνται και από τον Υπουργό. Εξαιρούνται και παραμένουν στην Υπουργό οι εξής αρμοδιότητες:

α) H νομοθετική πρωτοβουλία,

β) H αποδοχή γνωμοδοτήσεων και πρακτικών του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους,

γ) O διορισμός των διοικήσεων των εποπτευόμενων φορέων,

δ) O διορισμός, η πρόσληψη, η απόσπαση, η μετάταξη, η τοποθέτηση και γενικότερα κάθε θέμα σχετικό με την υπηρεσιακή κατάσταση και τις υπηρεσιακές μεταβολές του κάθε φύσης και σχέσης εργασίας προσωπικού των υπηρεσιών, ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ. 

Υφυπουργός Βασίλειος Διγαλάκης

Στον Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Βασίλειο Διγαλάκη του Βασιλείου, ανατίθεται η άσκηση των αρμοδιοτήτων της Γενικής Γραμματείας Ανώτατης Εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένου του συνόλου των οργανικών μονάδων που εντάσσονται σε αυτή.

Στις αρμοδιότητες του περιλαμβάνονται:

α) Οι κοινοβουλευτικές αρμοδιότητες.

β) Η πρόταση για την έκδοση ατομικών και κανονιστικών διαταγμάτων.

γ) Η έκδοση πράξεων ατομικού και κανονιστικού χαρακτήρα.

δ) Η πρόταση για την έκδοση διαταγμάτων και η έκδοση πράξεων με άλλους Υπουργούς, Αναπληρωτές Υπουργούς και Υφυπουργούς.

ε) Η υποβολή ερωτημάτων προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους.

στ) Η εκπροσώπηση του Υπουργείου στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τους διεθνείς οργανισμούς. Οι αρμοδιότητες των περιπτώσεων (ε) και (στ) μπορούν να ασκούνται και από τον Υπουργό.

Εξαιρούνται και παραμένουν στην Υπουργό οι εξής αρμοδιότητες:

α) Η νομοθετική πρωτοβουλία.

β) Η αποδοχή γνωμοδοτήσεων και πρακτικών του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

γ) Ο διορισμός των διοικήσεων των εποπτευόμενων φορέων, ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ.

δ) Ο διορισμός, η πρόσληψη, η απόσπαση, η μετάταξη, η τοποθέτηση και γενικότερα κάθε θέμα σχετικό με την υπηρεσιακή κατάσταση και τις υπηρεσιακές μεταβολές του κάθε φύσης και σχέσης εργασίας προσωπικού των υπηρεσιών, ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ. 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΦΕΚ ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Μάθε τι σημαίνει το όνομά σου στα αρχαία ελληνικά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τιμή ναρκωτικών σε τοίχο σχολείου
Σάλος με διακίνηση ναρωκτικών σε σχολεία: Συνελήφθησαν 5 μαθητές – «Τιμή πώλησης αναγραφόταν σε τοίχο σχολείου»
Πανελλήνιος σάλος με εγκληματική οργάνωση που διακινούσε ναρκωτικά, τουλάχιστον εδώ και έναν χρόνο μέσα σε σχολικό συγκρότημα
Σάλος με διακίνηση ναρωκτικών σε σχολεία: Συνελήφθησαν 5 μαθητές – «Τιμή πώλησης αναγραφόταν σε τοίχο σχολείου»
foto_education_pencils_2.jpg
Ζητάμε θεσμούς στήριξης, γιατί οι θεσμοί προσφέρουν ίσες ευκαιρίες σε όλους
Γι’ αυτό είμαστε και θα είμαστε εκπαιδευτικοί. Γιατί κυνηγάμε την ουτοπία, γιατί οραματιζόμαστε το Ιδανικό.
Ζητάμε θεσμούς στήριξης, γιατί οι θεσμοί προσφέρουν ίσες ευκαιρίες σε όλους